eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i w obrębie posesji Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510265522-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i w obrębie posesji Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654824-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Krajowy numer identyfikacyjny 012513262-00038, ul. Ozimska 51 a, 45-058 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4544777, e-mail opole@krus.gov.pl , faks 774 538 487.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i w obrębie posesji Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1100-OP.261.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz na posesji w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie, Strzelcach Opolskich - według poniższego podziału na odpowiednie części zamówienia: I Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Oddziału Re-gionalnego w Opolu OR KRUS w Opolu, ul. Ozimska 51 a, 45 - 058 Opole II Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Brzegu PT KRUS w Brzegu ul. Chrobrego 6A 49 - 300 Brzeg III Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Głubczycach PT KRUS w Głubczycach ul. Plebiscytowa 16 48 - 100 Głubczyce IV Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Kluczborku PT KRUS w Kluczborku ul. Katowicka 5A 46 - 200 Kluczbork V Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Nysie PT KRUS w Nysie ul. Siemiradzkiego 1a 48 - 300 Nysa VI Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Olesno PT KRUS w Oleśnie Ul. Ks. Brunona Aleksandra 6, 46 - 300 Olesno, VII Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Strzelcach Opolskich PT KRUS w Strzelcach Opolskich ul. Marka Prawego 32d 47 - 100 Strzelce Opolskie 2.3. Klauzula społeczna. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy prawo zamówień publicznych, wymaga aby osoby bezpośrednio realizujące przedmiot zamówienia wewnątrz obiektu, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Wyjątkiem od powyższego jest prowadzenie przez Wykonawcę jednoosobowej działalności gospodarczej i wykonywanie przedmiotu zamówienia osobiście. 2.4. Przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia osobno dotyczy każdej z części zmówienia i obejmuje: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia pracowników ochrony, gabinety orzecznictwa lekarskiego, sale obsługi interesantów, pomieszczenia sanitarne i socjalne, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia gospodarcze i techniczne, składnice akt oraz archiwum. Utrzymanie porządku wokół budynków, zimowe utrzymanie posesji. We wszystkich w/w obiektach w pomieszczeniach socjalnych oraz w toaletach do obowiązku Wykonawcy należeć będzie bieżące uzupełnianie urządzeń dozujących papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie, które spełniać będą zapisane niżej parametry: a) papier toaletowy w rolce do dozownika (90 - 100 mm), biały, dwuwarstwowy, wykonany z makulatury selekcjonowanej o dobrych właściwościach użytkowych. Długość papieru 120 - 140 mb; b) ręcznik papierowy - składany typu ZZ, biały, dwuwarstwowy, o wymiarach 23cmx25cm,w wkładzie 200 listków; c) mydło toaletowe w płynie pojemność 5l, ph 5,5-6,5 , zawierające łagodne dla skóry środki myjące, chroniące ją przed nadmiernym wysuszaniem, lekko nawilżające, posiadające przyjemny zapach; d) środki zapachowe - według potrzeb. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na własny koszt dostarczał środki higieniczne o właściwościach nie gorszych niż w powyższym opisie. Środki chemiczne do czyszczenia, mycia i dezynfekcji powinny być dobrej jakości, nietoksyczne, bezpieczne dla środowiska, przeznaczone do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczące jej, zapewniające spodziewany efekt, nie zostawiające smug. Środki dezynfekujące i zapachowe muszą być przeznaczone do użytku w pomieszczeniach zamkniętych. Wykonawca zapewnia na swój koszt również worki do koszy na śmieci, worki na śmieci wrzucane do kontenerów, maszyny, urządzenia, sprzęt mechaniczny i ręczny, odzież ochronną dla swoich pracowników. Po stronie Wykonawcy jest również zabezpieczenie się w sól i piasek do posypywania zimą odśnieżonych powierzchni oraz wszelkich innych środków, niezbędnych do prawidłowego realizowania przedmiotu umowy. Wszystkie środki czystości i inne materiały używane do realizacji zamówienia muszą spełniać polskie normy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90630000-2, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Oddziału Regionalnego w Opolu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84552.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Czysty Interes" Bożena Wróblewska
Email wykonawcy: bozenawroblewska66@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 56
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156103.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Brzegu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12195.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Czysty Interes" Bożena Wróblewska
Email wykonawcy: bozenawroblewska66@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 56
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47452.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Głubczycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Czysty Interes" Bożena Wróblewska
Email wykonawcy: bozenawroblewska66@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 56
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22944.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22944.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44629.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Kluczborku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21138.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Czysty Interes" Bożena Wróblewska
Email wykonawcy: bozenawroblewska66@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 56
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19392.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39589.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Nysie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ODNOWA" Spółka z o.o.
Email wykonawcy: odnowa@odnowa.pl
Adres pocztowy: ul. Koraszewskiego 8-16
Kod pocztowy: 45-111
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27504.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27504.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50010.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Oleśnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22764.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Czysty Interes" Bożena Wróblewska
Email wykonawcy: bozenawroblewska66@wp.pl
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 56
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45126.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Strzelcach Opolskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26829.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 'Czysty Interes" Bożena Wróblewska
Email wykonawcy: bozenawroblewska66@wp.pl
Adres pocztowy: Dąbrowskiego 56
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28764.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28764.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48829.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.