eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup 13 (trzynastu) zestawów do odczytywania danych rejestratorów zdarzeń (EDR) z różnych sterowników pojazdów mechanicznych wraz z oprogramowaniem, licencją oraz szkoleniem, na potrzeby jednostek Policji w kraju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510264902-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup 13 (trzynastu) zestawów do odczytywania danych rejestratorów zdarzeń (EDR) z różnych sterowników pojazdów mechanicznych wraz z oprogramowaniem, licencją oraz szkoleniem, na potrzeby jednostek Policji w kraju

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518559-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540248031-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
POSTĘPOWANIE JEST PRZEPROWADZANE WSPÓLNIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH: NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom NIP:796-22-34-609 Sekcja Zamówień Publicznych
Działając w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz: 1. Dyrektor Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji Aleje Ujazdowskie 7 00-583 Warszawa NIP: 7010269546
2. Komendant Stołeczny Policji Komenda Stołeczna Policji ul Nowolipie 2 00-150 Warszawa NIP: 525-19-30-070
3. Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ul. Sienkiewicza 65 15-950 Białystok NIP: 542-020-78-68
4. Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy Ul. Powstańców Wielkopolskich 7 85-090 Bydgoszcz NIP: 554-031-29-93
5. Komendant Wojewódzki Policji w Gdańsku Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku Ul. Okopowa 15 80-819 Gdańsk NIP: 583-001-00-88
6. Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10 66-400 Gorzów Wlkp. NIP: 599-10-07-312
7. Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ul. Seminaryjska 12 25-372 Kielce NIP: 657-031-33-31
8. Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź NIP 726-000-44-58
9. Komendant Wojewódzki Policji w Olsztynie Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie ul. Partyzantów 6/8 10-521 Olsztyn NIP: 739-020-66-11
10. Komendant Wojewódzki Policji w Opolu Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2 45-077 Opole NIP: 754-000-35-37
11. Komendant Wojewódzki Policji zs. w Radomiu Komenda Wojewódzka Policji z s. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom NIP: 796-223-46-09
12. Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30 35-036 Rzeszów NIP: 8130269288
13. Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław NIP: 896-000-47-80


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Zamówienie zostanie udzielone przez KWP zs. w Radomiu działając w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz: 1. Dyrektor Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji 2. Komendant Stołeczny Policji 3. Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku 4. Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy 5. Komendant Wojewódzki Policji w Gdańsku 6. Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim 7. Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach 8. Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi 9. Komendant Wojewódzki Policji w Olsztynie 10. Komendant Wojewódzki Policji w Opolu 11. Komendant Wojewódzki Policji zs. w Radomiu 12. Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie 13. Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup 13 (trzynastu) zestawów do odczytywania danych rejestratorów zdarzeń (EDR) z różnych sterowników pojazdów mechanicznych wraz z oprogramowaniem, licencją oraz szkoleniem, na potrzeby jednostek Policji w kraju

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

56/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup 13 (trzynastu) zestawów do odczytywania danych rejestratorów zdarzeń (EDR) z różnych sterowników pojazdów mechanicznych wraz z oprogramowaniem, licencją oraz szkoleniem, na potrzeby jednostek Policji w kraju z przeznaczeniem dla: 1. Dyrektor Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji 2. Komendant Stołeczny Policji 3. Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku 4. Komendant Wojewódzki Policji w Bydgoszczy 5. Komendant Wojewódzki Policji w Gdańsku 6. Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim 7. Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach 8. Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi 9. Komendant Wojewódzki Policji w Olsztynie 10. Komendant Wojewódzki Policji w Opolu 11. Komendant Wojewódzki Policji zs. w Radomiu 12. Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie 13. Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu Szczegółowy opis przedmiotu Formularzu asortymentowo -? SIWZ, ?zamówienia określony został w: cenowym stanowiącym integralną część Formularza ofertowego - Załącznik Wykazie bezpośrednich odbiorców - Załącznik?nr 1 do SIWZ po zmianach Wzorze umowy - Załącznik n?nr 2 do SIWZ Zamawiający?r 3 do SIWZ wymaga aby wykonawca składający ofertę był autoryzowanym przedstawicielem Producenta lub oficjalnym partnerem przedstawiciela dystrybutora oferowanego urządzenia. Autoryzacji nie musi posiadać Zamawiający?wykonawca składający ofertę będący producentem urządzenia wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2019, wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodny z poziomem technologii istniejącym w momencie zawarcia umowy i zgodny z wymaganiami określonymi w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załączniku nr 1 do SIWZ po Wraz z urządzeniem wykonawca dostarczy pochodzące z legalnego?zmianach źródła (od oficjalnego dystrybutora) licencje, które po zakończeniu terminu ich ważności będzie można przedłużyć zgodnie z zasadami Dla podstawowych elementów wchodzących w?określonymi przez producenta. skład zestawu wykonawca dołączy karty katalogowe producenta określające Wykonawca zapewni od dnia zawarcia umowy usługę?parametry techniczne telefonicznego wsparcia technicznego z zakresu obsługi przedmiotu Przedmiot umowy będzie dostarczony najpóźniej dwa dni?zamówienia. robocze przed rozpoczęciem szkolenia, o którym mowa w ust. 10. Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, pod adresy Bezpośrednich Odbiorców Wykonawca o terminie dostawy?wskazane w załączniku nr 2 do umowy. powiadomi bezpośrednich odbiorców z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, Każda dostawa?na numery tel. wskazane w załączniku nr 2 do umowy będzie podlegała odbiorowi ilościowo - jakościowemu, który polegał będzie na sprawdzeniu: - dostarczonego przedmiotu umowy z formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, - liczby przedmiotu zamówienia, - dokumentacji związanej z dostarczoną licencją, - kompletności i współpracy dostarczonych elementów, - braku znamion wcześniejszego użytkowania oraz uszkodzeń mechanicznych, - dokumentów Dostarczony przedmiot umowy będzie?dotyczących przedmiotu zamówienia, Do każdego zestawu?opakowany w standardowe, bezzwrotne opakowania. Do?winna być dołączona karta gwarancyjna ze stosownymi wpisami. każdego zestawu winna być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim. Wykonawca, w terminie nie późniejszym niż 20 grudnia 2019 roku,? zobowiązuje się zakończyć pięciodniowe szkolenie trwające minimum 40 godzin zegarowych, które będzie zgodne z formularzem Koszty przeprowadzenia szkolenia?asortymentowo-cenowym po zmianach Wykonawca udzieli na?ponosi wykonawca i zawarte są one w cenie oferty Zamawiający zastrzega?przedmiot zamówienia co najmniej 24 gwarancji sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia do (12) dwunastu zestawów oraz przeszkolenia dwunastu użytkowników Ilekroć w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równoważny". Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, to proponowane przez niego produkty nie mogą być gorszej jakości i muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymienione w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 1 do SIWZ po zmianach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup 13 (trzynastu) zestawów do odczytywania danych rejestratorów zdarzeń (EDR) z różnych sterowników pojazdów mechanicznych wraz z oprogramowaniem, licencją oraz szkoleniem, na potrzeby jednostek Policji w kraju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234556.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BETIS Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mireckiego 12 lok. 8
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246935.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246935.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 296054.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.