Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00190756/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiający.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c998c26d-0c50-477a-9562-07de6a0d612e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00571887/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.100.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262426,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli biurowych oraz odbiór mebli zużytych z Inspektoratu ZUS w Kłodzku, obejmująca m.in.: dostawę, transport, rozładunek, wniesienie i montaż, ustawienie i wypoziomowanie dostarczonych mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz odbiór starych, obecnie używanych mebli (zamienionych nowymi będącymi przedmiotem tego zamówienia), w celu ich utylizacji na koszt Wykonawcy lub innego wykorzystania przez Wykonawcę. Dostarczone meble biurowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2025 roku, nieużywane, wykonane zgodnie z poniższym opisem, wolne od wad fizycznych i prawnych, gotowe do użytku, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39141300-5 - Szafy
39151000-5 - Meble różne
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Zajączek P.H.U.P.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210002439
7.3.3) Ulica: Zdunowska 201
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ZAJĄCZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ZAJĄCZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Zakup aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w pokojach i korytarzu III p Hotelu oraz w biurach Hali Widowiskowo-Sportowej Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy....
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i montaż regałów przesuwnych w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.