To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-04
Ogłoszenie nr 510264100-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.
Starostwo Powiatowe: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.128.769 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz sfinansowanie zobowiązań
z tytułu spłaty rat kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613707-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 17081810200000,
ul. Pl. Piłsudskiego
2,
14-500
Braniewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
556 440 204, e-mail
inwestycje@powiat-braniewo.pl, faks
556 440 205.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-braniewo.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.128.769 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz sfinansowanie zobowiązań z tytułu spłaty rat kredytów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.272.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.128.769 zł z przeznaczeniem na : - sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 613.051 zł - sfinansowanie zobowiązań z tytułu spłaty rat kredytów kwocie 1.515.718 zł. Zamawiający dopuszcza refundację już poniesionych wydatków na spłatę rat kredytu. 2) Planowany okres kredytowania - Od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2028 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie: zmienne -Stopa procentowa stanowi sumę stawki bazowej i stałej marży banku. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania - WIBOR 3 M . Do oferty należy przyjąć WIBOR 3 M z dnia 10.10.2019 r. ( tj. 1,72 ). 6) raty kapitałowe kredytu - płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu - płatna w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał począwszy od IV kwartału roku 2021 Liczba rat kredytowych - 29 , w tym: - 2021 rok - 1 rata wyrównująca 28.769 zł (pierwsza rata) - 2022 - 4 raty równe po 25.000 zł każda, - 2023 - 4 raty równe po 45.000 zł każda, - 2024 - 2027 - 16 rat równych po 95.000 zł każda, - 2028 - 4 raty równe po 75.000 zł każda, 7) odsetki od kredytu płatne będą w okresach kwartalnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał począwszy od IV kwartału roku 2019 . 8) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową. 9) Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez zamawiającego jednorazowo, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 8) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową. 9) Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez zamawiającego jednorazowo, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
315478.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
315478.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
315478.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
315478.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- "Aktywny Plac Zabaw dla żłobka przy ulicy Sucharskiego w Braniewie"
- "Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych, opatrunków, materiałów j. u. (uzupełnienie) w podziale na zadania"
- Zakup urządzeń i sprzętu na cele ochrony ludności i obrony cywilnej
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów: biochemicznego, hematologicznego w podziale na zadania
- Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych
- BUDOWA WIATY GARAŻOWEJ PRZY ISTNIEJĄCYM BUDYNKU MAGAZYNOWYM NA TERENIE BAZY ZDP W BRANIEWIE (PRZETARG II)
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łabunie oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2029 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2025 roku w wysokości 1.500.000,00 PLN
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowogrodziec wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi na lata 2026-2029
- Kredyt długoterminowy w kwocie 4 426 118,06 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 927 291,00 zł oraz na sfinansowanie deficytu w budżecie w kwocie 1 498 827,06 zł
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4 771 590,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.