To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-02
Ogłoszenie nr 510261330-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.
Gmina Jedlińsk: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie gminy Jedlińsk.´
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614917-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jedlińsk, Krajowy numer identyfikacyjny 67022376400000,
ul. ul. Warecka
19,
26-660
Jedlińsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 213 087, e-mail
jedlinsk@jedlinsk.pl, faks
483 213 021.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie gminy Jedlińsk.´
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.38.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie gminy Jedlińsk´´. Zadanie podzielone jest na 2 części". Część I obejmuje południową część obszaru gminy (zakres części pierwszej opisany poniżej). Część II obejmuje północną część obszaru gminy (zakres części drugiej opisany poniżej). 4.1 Przedmiotem zamówienia dla części I i II jest realizacja usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych, placów, parkingów oraz ścieżki pieszo rowerowej na terenie Gminy Jedlińsk. Zakres zamówienia obejmuje: 1. odśnieżanie dróg gminnych, placów i parkingów, ścieżki pieszo - rowerowej, posypywanie mieszanką piaskowo - solną dróg i ulic / ścieżki pieszo - rowerowej w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie gminy Jedlińsk. 2. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCI) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku z solą. 3. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zima. 4. Po zakończeniu okresu okresu zimowego utrzymania dróg- minimum jednorazowe mechaniczne lub ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem utylizacji. 5. Okres zimowy obejmuje od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2020r. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich dróg, parkingów, placów i ścieżki pieszo-rowerowej według standardów ich zimowego utrzymania. - STANDARDY PODANE - w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia -TOM III SIWZ 7. Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w razie potrzeby reakcja ,,na telefon´´ wykonany przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. 8. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: - konieczność posiadania niezbędnego sprzętu zgodnie z dalszymi zapisami SIWZ, - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację zadań. DROGI I INNE OBIEKTY OBJĘTE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZOSTAŁY PRZEZ ZAMAWIAJACEGO PODZIELONE NA TRZY KATEGORIE: A, B, C, gdzie A oznacza najwyższą- NAJPILNIEJSZE DO WYKONANIA, zaś C najniższą- OSTATNIE W KOLEJNOŚCI WYKONANIA 9. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony został w TOMIE III SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I obejmuje południową część obszaru gminy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55461.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa Jad-Trans Wojciech Wąsowicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
385430.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II obejmuje północną część obszaru gminy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84239.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Jad -Trans Wojciech Wąsowicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
757998.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcji Zamiejscowej w Gryficach oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie KOWR OT w Szczecinie"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Bieżące utrzymanie czystości budynku oraz terenów administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy Słomniki
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.