To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510248586-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Modernizacja i remont obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Inowrocławiu Spółka z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605930-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 09158115000000,
ul. ul. KS. P. Wawrzyniaka
33,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 523564300, e-mail
k.glonek@pgkimino.pl, faks
+48 523564305.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimino.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i remont obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu Spółka z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DMP. 15/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: modernizację budynku biurowo-warsztatowego (ZUSiP), remont Hotelu Park, Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych i Pijalni Wód - Palmiarni "Inowrocławianka". 3. W zakres zamówienia wchodzi między innymi: ocieplenie, wymiana rynien, rur, naprawa cokołu, wymiana okien, naprawa tynków, wykonanie gładzi, demontaż instalacji c.o., wymiana grzejnika, montaż płyt meblowych i malowanie, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - modernizacja budynku biurowo-warsztatowego (ZUSiP), obejmująca między innymi: ocieplenie, wymianę rynien, rur spustowych, naprawę cokołu, wymianę okien i naprawę tynków, zgodnie ze dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. II. - remont klatki schodowej i korytarza (HP), obejmująca między innymi: rozebranie drewnianych listew wykończeniowych, likwidacja elementów dekoracyjnych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoża, wykonanie gładzi, szpachlowanie, przygotowanie i gruntowanie podłoża, malowanie farbami, wymiana okuć drzwiowych, demontaż instalacji c.o., wymiana grzejnika, montaż płyt meblowych, zgodnie ze dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. III. - remont budynku socjalno-biurowego, pomieszczeń biurowych i pomieszczeń sanitarnych, socjalnych (RIPOK), obejmująca między innymi: szpachlowanie nierówności, przygotowanie i gruntowanie podłoża, malowanie farbami, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. IV. - remont pomieszczeń Pijalni Wód -Palmiarni, obejmująca między innymi: rozebranie drewnianych listew wykończeniowych, likwidacja elementów dekoracyjnych, odbicie tynków, wykonanie nowych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoża, wykonanie gładzi, szpachlowanie, malowanie farbami, wymianę baterii umywalkowych wc, zgodnie ze dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zad. I. - modernizacja budynku biurowo-warsztatowego (ZUSiP), |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196939.94
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JK Investment Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136402.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zad. II. - remont klatki schodowej i korytarza (HP), |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17861.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mirosław Mikołajczyk PPHU "Mikołajczyk"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11325.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zad. III.- remont budynku socjalno-biurowego, pomieszczeń biurowych i pomieszczeń sanitarnych, socjalnych (RIPOK) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ...". Uzasadnienie faktyczne: na powyższe zadania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zad. IV. - remont pomieszczeń Pijalni Wód -Palmiarni |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ...". Uzasadnienie faktyczne: na powyższe zadania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
- Remont sali w Rogoźnicy na magazyn OC + PP
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





