eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówUsługa polegająca na sprzątaniu obiektów należących do Gminy Miasta Pruszkówparking wielopoziomowy P&R - ul. Sienkiewicza 2a, parking jednopoziomowy - ul. Waryńskiego oraz automatyczna toaleta miejska - róg ulic Chopina/Kościuszki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510248419-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Gmina Miasto Pruszków: Usługa polegająca na sprzątaniu obiektów należących do Gminy Miasta Pruszków: parking wielopoziomowy P&R - ul. Sienkiewicza 2a, parking jednopoziomowy - ul. Waryńskiego oraz automatyczna toaleta miejska - róg ulic Chopina/Kościuszki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601785-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540207343-N-2019, 540207426-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Pruszków, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kraszewskiego , 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 587 244, e-mail bzp@miasto.pruszkow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pruszkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na sprzątaniu obiektów należących do Gminy Miasta Pruszków: parking wielopoziomowy P&R - ul. Sienkiewicza 2a, parking jednopoziomowy - ul. Waryńskiego oraz automatyczna toaleta miejska - róg ulic Chopina/Kościuszki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.66a.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I . Zlecenie usługi sprzątania na parkingu P&R przy ul. Sienkiewicza w Pruszkowie ma obejmować: 1. raz na kwartał - kompleksowe czyszczenie całego obiektu mechaniczne lub/i ręcznie wraz z użyciem chemii służącej do likwidacji plam oleju lub benzyny, w tym mycie okien pomieszczenia ochrony i toalet oraz drzwi. 2. raz na tydzień - bieżące czyszczenie obiektu: (pozamiatanie, czyszczenie, zebranie i wyrzucenie śmieci, usunięcie ze ścian napisów lub graffiti ) i tak:. a) dwie toalety - mycie i dezynfekcja armatury, mycie podłóg, uzupełnianie mydła, zapewnienie ręczników papierowych i papieru toaletowego, usuwanie odpadów z koszy b) w pomieszczeniu socjalnym: np. zamiatanie, mycie podłogi c) dwie klatki schodowe - zamiatanie, usuwanie plam i napisów d) winda - zamiatanie, usuwanie plam i napisów e) obiekt parkingu (dla samochodów i rowerów) - zebranie zanieczyszczeń z terenu obiektu wraz z wyrzuceniem śmieci do ustawionego pojemnika 3. w czasie zimowym podczas opadów śniegu lub marznącego deszczu - zapewnić całkowite usuniecie śliskości i oblodzenia w obiekcie, szczególnie na wjeździe i wyjeździe, wejść do klatek schodowej, na klatce zewnętrznej, wejściach do windy. Uwaga: w okresie grudzień - luty lub poza tym okresem w czasie opadów śniegu poziom IV (dach) jest wyłączony z użytkowania, a tym samym ze sprzątania. Zamawiający nie wyznacza konkretnych godzin wykonania usługi, ale powinna ona odbywać się terminie w możliwie jak najmniejszym nasileniu ruchu pojazdów i zajętości miejsc. II. Zlecenie usługi sprzątania na parkingu przy ul. Waryńskiego w Pruszkowie ma obejmować: a) raz na kwartał sprzątanie kompleksowe - czyszczenie kostki betonowej mechaniczne lub ręczne terenu parkingu (w tym mycie wiat), w tym o ile zajdzie konieczność usunięcie plam oleju, smaru lub benzyny przy użyciu chemii przyjaznej dla roślin i środowiska; zebranie i wyrzucenie wszelkich odpadów, koszenie, usuwanie przerostów, pielęgnacja nasadzeń. b) raz na tydzień sprzątanie częściowe - usuwanie odpadów z koszy i luzem, w tym reklam, plakatów z terenu parkingu c) dodatkowo w okresie zimowym w przypadku opadów śniegu, usunięcie śliskości i zapewnienie bezpieczeństwa poruszania się na terenie parkingu w okresie zimowym. W przypadku opadów śniegu, usunięcie z powierzchni utwardzonych śniegu i złożenie go w miejscach nie kolidujących z ruchem pojazdów i pieszych albo wywiezienie go w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ponadto standard zimowy utrzymania ma zapewnić ustawienie trwałego zabezpieczenia nasadzeń przed solą. Zamawiający nie wyznacza konkretnych godzin wykonania usługi, ale powinna ona odbywać się terminie w możliwie jak o najmniejszym nasileniu ruchu pojazdów i zajętości miejsc. III. Zlecenie usługi sprzątania Toalety Miejskiej róg ul. Chopina/Kościuszki w Pruszkowie ma obejmować: a) raz dziennie - mycie i dezynfekcja armatury, mycie podłogi i ścian, uzupełnianie pojemnika na mydło, zapewnienie ręczników papierowych i papieru toaletowego, usuwanie odpadów z koszy, uzupełnianiem pojemnika na mydło w płynie i papieru toaletowego. b) w miarę potrzeb, (po ustaleniu z Zamawiającym) ale nie częściej niż 3 razy do roku - czyszczenie granitowej elewacji zewnętrznej. Wykonawca również będzie zobowiązany do informowania Zamawiającego o każdej zauważonej usterce działania toalety lub zdarzeniu mającym wpływ na jej funkcjonowanie. Do czyszczenia toalety należy używać środków nie powodujących zarysowań powierzchni, bez zawartości chloru i jego pochodnych. Nie wolno stosować wybielaczy i kwasów organicznych. Szczegółowe informacje dotyczące czyszczenia i konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej zostaną przekazane Wykonawcy przy podpisaniu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90914000-7


Dodatkowe kody CPV: 90910000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 471951.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRYLL - CO Konrad Bryl
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bystrzycka 17
Kod pocztowy: 04-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 727694.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.