eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510248415-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia: Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Krajowy numer identyfikacyjny 001377706, ul. ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5970927, e-mail wzp@csioz.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.csioz.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.270.148.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5


Dodatkowe kody CPV: 32427000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prevenity Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grzybowska 87
Kod pocztowy: 00-844
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11070.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11070.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prevenity Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grzybowska 87
Kod pocztowy: 00-844
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11070.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11070.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych. Zgodnie z postępowaniem WZP.270.30.2018 z dnia 2018-02-07, UNP wniosku 2018-02168, Zamawiający zabezpieczył możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki o wartości do 100% zamówienia podstawowego na świadczenie usługi wsparcia na oprogramowanie oraz przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego, na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu nr 518896N-2018 z dnia 2018-02-15 o zamówieniu dla zamówienia podstawowego w postępowaniu o nr WZP.270.30.2018. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie internetowej CSIOZ - www.csioz.gov.pl pod ww. numerem w dniu 2018-02-15, a Umowa nr CSIOZ/29/2018 została zawarta w dniu 2017-03-26 z Wykonawcą Prevenity Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 87, 00-844 Warszawa Wobec powyższego zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego temu samemu Wykonawcy, a dodatkowo jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca, tj. firma Prevenity Sp. z o.o. będzie świadczył usługę zgodnie z zakresem przedstawionym w OPZ. Zadania realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia będą polegać na powtórzeniu tych samych usług jak w zamówieniu podstawowym w zakresie instruktażu stanowiskowego. Usługa przeprowadzenia instruktażu jest dla Centrum usługą niezbędną i wynika z obowiązku zapewnienia trwałości projektów Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (P1) oraz Platforma udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych (P2), Dziedzinowe systemy teleinformatyczne systemu informacji w ochronie zdrowia (P4). Podsumowując należy podkreślić, iż zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowym postępowaniu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.