To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-18
Ogłoszenie nr 510248384-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.
Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie: "Zakup energii elektrycznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602371-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin NIP 617-20-84-457 REGON 251618910 Tel. 62 740 02 95 Fax.: 62 740 02 95 E-mail jar@jarjarocin.pl www.jarjarocin.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin
Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o., ul. Zaciszna 5, 63-200 Jarocin
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie, ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin
Jarocin Sport Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25158408000000,
ul. ul. Sportowa
6,
63-200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 473 104, e-mail
jarocin.sport@wp.pl, faks
627 472 974.
Adres strony internetowej (url): www.jarocinsport.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Na podstawie art. 16 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843) Zamawiający wyznaczyli spośród siebie Zamawiającego Jarocińską Agencję Rozwoju Sp. z o.o. do przeprowadzenia postępowania w ich imieniu i na ich rzecz. Umowa z wyłonionym Wykonawcą została zawarta oddzielnie (indywidualnie) przez każdego z Zamawiających.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup energii elektrycznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):JAR.P15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w planowanej szacowanej ilości około 1295500,00kWh (+- 10 %) w okresie od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. do obiektów podmiotów wskazanych w pkt 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako Zamawiający. Prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Tomie III SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących odbiorcy końcowego. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb odbiorcy końcowego, z tym że niezależnie od ilości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii wskazana w SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem przewidywanego poboru energii dla odbiorcy końcowego, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych Punktu Poboru Energii, faktycznym poborem energii w Punkcie Energii. Energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz Polskimi Normami. Dla większości punktów odbioru jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi dystrybucji energii elektrycznej. Dystrybutorem energii dla obiektów wymienionych w zestawieniu jest Energa Operator S.A. oddział w Gdańsku. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5 Elektryczność. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Zestawienie obiektów objętych zakupem energii elektrycznej. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tom I.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
442413.25
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
517940.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Jarocin
- Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu "Jarota" i obiektów gastronomicznych Spółki
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup (dostawa) energii elektrycznej na rok 2026 wraz z usługą dystrybucyjną
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE dla 3 lokalizacji Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przez okres 12 miesięcy
- Dostawa energii elektrycznej dla budynków zlokalizowanych przy ul. Powstańców 28-30 w Katowicach na okres od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla potrzeb Gminy Jeleniewo w 2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Suchań oraz gminnych jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie 01.01.2026-31.12.2026 na potrzeby SOSW w Tarnowie
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





