eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo (V części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510238509-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo (V części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598440-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540211432-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10464542000000, ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 808 200, e-mail zamowienia.publiczne@nask.pl, faks 22 3808201,3808391.
Adres strony internetowej (url): www.nask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo (V części)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ.2111.485.2019.PKO[PIA][OSE2019]

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo, opisanych szczegółowo w SOPZ dla części nr I,II, III, IV i V. 2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na następujące Części: Część nr I: 1) Etui na karty kredytowe - 50 szt.; 2) Długopis - 300 szt.; 3) Smycz reklamowa z nadrukiem - 300 szt.; 4) Kubek - 50 szt.; 5) Kalendarz - 50 szt.; 6) Torebka prezentowa - 100 szt.; 7) Teczka format A4 - 100 szt. Część nr II: 1) T-shirt - 75 szt; 2) Plecak typu worek - 50 szt.; 3) Kubek termiczny poj. 280ml-350 ml - 50 szt. Część nr III: 1) Powerbank - 50 sztuk; 2) Wskaźnik laserowy z pilotem - 20 sztuk; 3) Pendrive 8 GB - 100 sztuk; 4) Zestaw podróżny power up - 50 sztuk; 5) Głośnik bezprzewodowy - 50 sztuk; 6) Zasłona na kamerę - 200 sztuk; 7) Zestaw notes A6+długopis - 50 sztuk; 8) Latarka z ładowaniem na USB - 20 sztuk; 9) Silikonowe słuchawki z mikrofonem - 50 sztuk; 10) Długopis aluminiowy z końcówką dotykową - 200 sztuk; 11) Pióro kulkowe - 50 sztuk; 12) Okrągły wieszak na torebkę - 100 sztuk. Część nr IV 1. Myszka bezprzewodowa - 60 sztuk; 2. Powerbank - 150 sztuk; 3. Pendrive 8 GB - 150 sztuk; 4. Pendrive 4 GB - 150 sztuk; 5. Zestaw podróżny power up - 60 sztuk; 6. Plecak na laptopa - 20 sztuk; 7. Torba na laptopa - 20 sztuk; 8. Zasłona na kamerę - 200 sztuk; 9. Zestaw notes A6+długopis - 100 sztuk; 10. Silikonowe słuchawki z mikrofonem - 100 sztuk; 11. Sportowa bransoletka bluetooth z silikonu - 100 sztuk; 12. Bluza z kapturem/hoodie - 300 sztuk; 13. T-shirt - 300 sztuk; 14. Torba materiałowa - 400 sztuk; 15. Długopis aluminiowy z końcówką dotykową - 300 sztuk; 16. Pióro kulkowe - 100 sztuk; 17. Parasol mały, składany, do torby - 400 sztuk; 18. Kubek ceramiczny czarny - 200 szt; 19. Kubek ceramiczny biały - 200 szt; 20. Smycz z nadrukiem sublimacyjnym - 300 szt; 21. Magnetyczna zakładka do książki - 100 szt. Część nr V 1) Powerbank - 50 sztuk; 2) Pendrive 8 GB - 200 sztuk; 3) Notes A5 - 250 sztuk; 4) Zestaw notes A6+długopis - 20 sztuk; 5) Latarka z ładowaniem na USB - 50 sztuk; 6) Lokalizator - 40 sztuk; 7) Ręcznik sportowy w woreczku - 50 sztuk; 8) Torba materiałowa - 100 sztuk; 9) Długopis aluminiowy z końcówką dotykową - 150 sztuk; 10) Pióro kulkowe - 20 sztuk; 11) Wpinki/pinsy do klapy NASK - 120 sztuk; 12) Piłka plażowa - 100 sztuk; 13) Kubek termiczny poj. 280ml-350 ml - 150 szt. 14) Kubek ceramiczny biały - 160 szt; 15) Smycz z nadrukiem sublimacyjnym - 100 szt; 16) Magnetyczna zakładka do książki - 200 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ dla Części I,II,III,IV i V tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części "SOPZ".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo - część 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo - część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6083.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACME Agencja Reklamowa Karolina Osierda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 18a lok. 8
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4797.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4797.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6788.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo - część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2455.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACME Agencja Reklamowa Karolina Osierda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 18a lok. 8
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3296.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3296.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7072.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo - część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9283.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACME Agencja Reklamowa Karolina Osierda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 18a lok. 8
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11316.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11316.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15631.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo - część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14385.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACME Agencja Reklamowa Karolina Osierda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Plater 18a lok. 8
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17710.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17710.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33210.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.