eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 510238322-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602791-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR. Przedmioty dostawy składające się na wyposażenie zwane są w dalszej części SIWZ - "Towarem". Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach części I przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni zabiegowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w następujący Towar: 1) Lampa zabiegowa bezcieniowa - 1 szt. 2) Lampa dezynfekcyjna - 1 szt. 3) Stół operacyjny elektryczny - 1 szt. II. w ramach części II przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni hodowli i użytkowania koni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w następujący Towar: 1) Uprząż do powożenia - 1 szt. 2) Ogłowie - 3 szt. 3) Siodło skokowe z popręgiem, puśliskami i strzemionami - 3 szt. 4) Sprzęt do pielęgnacji koni - 1 zest. III. w ramach części III przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni hodowli i użytkowania koni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w następujący Towar: 1) Model konia - 1 szt. 2) Plansza z anatomii - szkielet konia - 1 szt. 3) Plansza z anatomii - umięśnienie konia - 1 szt. IV. w ramach części IV przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni użytkowania i ochrony lasu w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, w następujący Towar: 1) Łaty niwelacyjne - 2 szt. 2) Przeciągarka ręczna - 1 szt. 3) Tablica edukacyjna - drzewa liściaste i iglaste - 1 szt. 4) Tablica edukacyjna - grzyby - 1 szt. 5) Tablica edukacyjna zwierzęta leśne - 1 szt. 6) Tablica edukacyjna ptaki leśne - 1 szt. 7) Tablica edukacyjna gady - 1 szt. 8) Tablica edukacyjna płazy - 1 szt. 9) Tablica edukacyjna - funkcje lasu - 1 szt. 10) Tablica edukacyjna - naturalne i sztuczne odnowienie lasu - 1 szt. V. w ramach części V przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni użytkowania i ochrony lasu w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, w następujący Towar: 1) Teodolit elektroniczny + statyw - 1 zest. 2) Rejestrator Leśniczego - 1 szt. VI. w ramach części VI przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni użytkowania i ochrony lasu w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, w następujący Towar: 1) Szafka narzędziowa z wyposażeniem - 3 szt. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 33167000-8, 33192230-3, 18911000-8, 44510000-8, 16100000-6, 38294000-2, 43830000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część I

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części I zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części II zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część III

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części III zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: część IV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części IV zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: część V

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części V zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7140.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mariańska 116
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8782.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8782.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8782.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.