To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-26
Ogłoszenie nr 510238322-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni
szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych dla których
organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół
prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602791-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w obszarze rolniczo - leśnym z ochroną środowiska w szkołach ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki, w ramach projektu pn. "Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów - SPR. Przedmioty dostawy składające się na wyposażenie zwane są w dalszej części SIWZ - "Towarem". Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach części I przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni zabiegowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w następujący Towar: 1) Lampa zabiegowa bezcieniowa - 1 szt. 2) Lampa dezynfekcyjna - 1 szt. 3) Stół operacyjny elektryczny - 1 szt. II. w ramach części II przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni hodowli i użytkowania koni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w następujący Towar: 1) Uprząż do powożenia - 1 szt. 2) Ogłowie - 3 szt. 3) Siodło skokowe z popręgiem, puśliskami i strzemionami - 3 szt. 4) Sprzęt do pielęgnacji koni - 1 zest. III. w ramach części III przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni hodowli i użytkowania koni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, w następujący Towar: 1) Model konia - 1 szt. 2) Plansza z anatomii - szkielet konia - 1 szt. 3) Plansza z anatomii - umięśnienie konia - 1 szt. IV. w ramach części IV przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni użytkowania i ochrony lasu w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, w następujący Towar: 1) Łaty niwelacyjne - 2 szt. 2) Przeciągarka ręczna - 1 szt. 3) Tablica edukacyjna - drzewa liściaste i iglaste - 1 szt. 4) Tablica edukacyjna - grzyby - 1 szt. 5) Tablica edukacyjna zwierzęta leśne - 1 szt. 6) Tablica edukacyjna ptaki leśne - 1 szt. 7) Tablica edukacyjna gady - 1 szt. 8) Tablica edukacyjna płazy - 1 szt. 9) Tablica edukacyjna - funkcje lasu - 1 szt. 10) Tablica edukacyjna - naturalne i sztuczne odnowienie lasu - 1 szt. V. w ramach części V przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni użytkowania i ochrony lasu w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, w następujący Towar: 1) Teodolit elektroniczny + statyw - 1 zest. 2) Rejestrator Leśniczego - 1 szt. VI. w ramach części VI przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni użytkowania i ochrony lasu w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, w następujący Towar: 1) Szafka narzędziowa z wyposażeniem - 3 szt. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 33167000-8, 33192230-3, 18911000-8, 44510000-8, 16100000-6, 38294000-2, 43830000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części I zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część II |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części II zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część III |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części III zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część IV |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części IV zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: część V |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na realizację części V zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa faktyczna: na wyżej wymienioną część nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: część VI |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7140.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8782.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





