eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237385-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o: Zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" złożonego w ramach naboru RPLU.06.03.00-IZ.00-06-S01/2016 w ramach Działania 6.3 Gospodarka Odpadami RPO WL na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601466-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540211683-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 43084068400000, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 886 87 68, e-mail przetargi@zuk.pulawy.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zuk.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Miasto Puławy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZUK/18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach, w ramach projektu nr RPLU.06.03.00-06-0001/16 pn. "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" złożonego w ramach naboru RPLU.06.03.00-IZ.00-06-S01/2016 w ramach Działania 6.3 Gospodarka Odpadami RPO WL na lata 2014-2020. PARAMETRY TECHNICZNE: - tłokowy turbo doładowany silnik o zapłonie samoczynnym, -pojemność silnika minimum 3,2 litra;,-moc silnika min 65 kW; -norma emisji spalin nie niższa niż Stage IV; -wydajność przepływu oleju hydraulicznego Min 150 l/min, -układ hydrauliczny zasilany pompą tłoczkową o zmiennym wydatku z systemem regulującym przepływ oleju w poszczególnych sekcjach układu; -układ napędu na 4 koła z możliwością wyboru napędu na jedną oś; -blokada mechanizmu różnicowego w 100%; - most przedni wahliwy min. +/- 10 stopni; -koła z przeznaczeniem do robót ziemnych ze wszystkimi błotnikami, -przednie koła minimum 18", tylne minimum 26"; -kabina spełniająca normy rops/fops wyposażona w szyby panoramiczne ze spryskiwaczem szyb (przód/ tył) oraz wycieraczką szyby(przód/tył), zestaw lusterek, ogrzewanie kabiny, klimatyzacja, amortyzowany pneumatyczny fotel operatora z pełną regulacją i pasem bezpieczeństwa, pełne oświetlenie drogowe i robocze; - automatyczny powrót do pozycji kopania, -samopoziomowanie łyżki, -system amortyzacji łyżki ładowarkowej, -szerokość łyżki ładowarkowej min. 2300mm; -wysokość załadunku łyżki ładowarkowej min. 3,2 metra, -udźwig na maksymalnej wysokości min. 3000kg; -skrzynia biegów automatyczna z pełna synchronizacją ; -"joysticki" do sterowania ramieniem koparkowym i łyżką ładowarkową; -głębokość kopania min. 4 metry; - ramię koparkowe wysuwane teleskopowo, blokada wysięgnika na czas transportu, wzmocniony wysięgnik, możliwość obrotu wysięgnika o min. 180 stopni; -łyżka 60 cm, łyżka skarpowa 150 cm; - szybkozłącze mechaniczne koparkowe; -system ułatwiający rozruch w niskich temperaturach; -łyżka ładowarkowa dzielona z widłami min 4 w 1, otwierana, o pojemności min. 1 m3, lemiesz z zębami; - zbiornik paliwa zamykany na kluczyk o pojemności min. 100 litrów; -zamki hydrauliczne na podporach; -radio; - alarm cofania; -osłony lamp, wału; -skrzynka narzędziowa, zestaw kluczy, smarownica, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, "kogut", instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych, książka serwisowa. -kompletna Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR) opracowana w języku polskim zgodnie dyrektywą 2006/42/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 17 maja 2006 r. w sprawie maszyn, w tym deklaracja zgodności w języku polskim. Maszyna fabrycznie nowa, 2020 rok produkcji. 2. Wszelkie koszty wykonania zamówienia, w szczególności koszty poniesione w związku z wyprodukowaniem bądź zakupem, transportem przedmiotu dostawy, jego przekazaniem Zamawiającemu, uruchomieniem, szkoleniem Personelu Zamawiającego oraz koszty prób i sprawdzeń przeprowadzone przed odbiorem i w trakcie odbioru w miejscu dostawy będą w całości poniesione przez Wykonawcę w ramach ceny sprzedaży. 3. Wykonawca musi zaoferować 12 miesięczny okres gwarancji z możliwością zastosowania limitu 2000 roboczogodzin na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru dostawy zamówienia objętego niniejszym postępowaniem oraz musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancji. Szczegółowy opis zakresu gwarancji jakości został zawarty w Części II SIWZ. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej i nie jest limitowany liczbą roboczogodzin. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, ul. Dęblińska 96, 24-100 Puławy. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie dodatkowe usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu mechanicznym i próbach eksploatacyjnych oraz wszystkie przeglądy w okresie gwarancyjnym z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów naturalnie zużywających się. Wykaz materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów naturalnie zużywających się powinien być załączony do dokumentacji techniczno-ruchowej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43250000-0


Dodatkowe kody CPV: 43261000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 356685.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wieslaw.jarosz@b-m.pl
Adres pocztowy: ul. Modlińska 11, Izabelin-Dziekanówek
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 444989.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 372198.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 444989.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.