eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Opery Śląskiej w Bytomiu" z podziałem na cztery części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 510236701-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Opera Śląska: "Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Opery Śląskiej w Bytomiu" z podziałem na cztery części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595155-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Opera Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 27931500000000, ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 396 68 56, e-mail awiejak@opera-slaska.pl, faks 322 814 335.
Adres strony internetowej (url): http://www.opera-slaska.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.opera-slaska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Opery Śląskiej w Bytomiu" z podziałem na cztery części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK-3811-03/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Opery Śląskiej w Bytomiu" z podziałem na cztery części. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów na rzecz Opery Śląskiej w Bytomiu. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę wskazanych instrumentów do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia i wypróbowania walorów brzmieniowych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ, załącznikach oraz Umowie. 2.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 2.2.1. Część 1: "Dostawa waltorni wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw. 2.2.2. Część 2: "Dostawa mistrzowskiego fletu poprzecznego z dodatkową mistrzowską głową wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw. 2.2.3. Część 3: "Dostawa fletu piccolo wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 2 zestawy. 2.2.4. Część 4: "Dostawa puzonu wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw. 2.3. Instrumenty objęte niniejszym zamówieniem muszą być fabrycznie nowe. Wymagany okres gwarancji dostarczonego instrumentu - nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach złożonej oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez Zamawiającego. 2.4. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 2.4.1. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni realizację naprawy lub wymiany instrumentu: a) w ciągu 6 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja naprawy lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego; b) w ciągu 16 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, przy czym termin ten będzie zachowany pod warunkiem zwrotu naprawionego lub dostarczenia wymienionego instrumentu Zamawiającemu w wyżej określonym terminie: przy czym pod pojęciem "dni roboczych" należy rozumieć wszystkie dni poza sobotami oraz poza dniami wymienionymi w art.1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 90). 2.4.2. W przypadku realizacji naprawy, wymiany, przeglądu lub innych czynności w ramach gwarancji, które nie będą możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni przygotowanie instrumentu do transportu oraz transport instrumentu z i do siedziby Zamawiającego na własne ryzyko i w ramach wynagrodzenia przewidzianego za realizację umowy. 2.4.3. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji, w tym koszty naprawy lub wymiany instrumentu, autoryzowanego serwisu oraz przygotowania do transportu, pakowania, rozpakowania, wnoszenia, załadunku, rozładunku i transportu instrumentu w ramach realizacji gwarancji pokrywa Wykonawca. 2.5. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentów koncertowych o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, zestrojonych alikwotach harmonicznych i wysokich walorach brzmieniowych. 2.6. Podane nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie sprzętu lub jego części- należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznoużytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.8. Za równoważny w stosunku do wskazanych instrumentów Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę instrumenty, które pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 2.8.1. artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym - należy rozumieć instrumenty, które umożliwią na etapie ich realizacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych analogicznych, jak opisane w przedmiocie zamówienia, 2.8.2. technicznym i użytkowym - należy rozumieć tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę, rozwiązania techniczne, budowę mechanizmu, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, jak opisane w przedmiocie zamówienia. 2.9. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganymi wskazaniami przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, by w przypadku oferty równoważnej użyte materiały były takie jak instrumentów opisanych w SIWZ. 2.10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę instrumentów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ich szczegółowy opis w składanej ofercie w postaci informacji zawartych na Formularzu ofertowym załącznik nr 1a do 1d do SIWZ oraz poprzez dołączenie kart katalogowych. 2.11. W przypadku oferowania instrumentów równoważnych ze względu na bezwzględną konieczność zespolenia brzmienia nowych instrumentów z pozostałymi instrumentami w orkiestrze Zamawiającego oraz potrzebę dostarczenia instrumentów spełniających najwyższe wymogi jakościowe zarówno pod względem wykonania, jak i brzmienia, Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego oferowanych instrumentów dla oceny tych instrumentów z punktu widzenia zgodności z OPZ w przypadku oferowania instrumentów równoważnych. 2.12. CPV: wiodący : 37310000-4-Instrumenty muzyczne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę instrumentów muzycznych opisanych w części 1, 2, 3, 4 spełniających poniższe parametry. 3.1. Część 1: "Dostawa waltorni wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw. 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego (1) zestawu, w skład którego wchodzi fabrycznie nowy instrument muzyczny, tj.: waltornia, a także futerał oraz akcesoria do pielęgnacji i konserwacji instrumentu, o następujących parametrach: 3.1.1.1. Waltornia Engelbert Schmid HTFVASMG3WKFVL, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy: 1) waltornia potrójna pełnorozdzielna F/B/wysokie f, gold brass, flipper, regulowany hak na 5 palec, lakierowana, 2) materiał korpusu i czary - złoty mosiądz (gold brass), 3) odkręcana czara, 4) menzura dźwięcznika instrumentu średnia (oznaczona przez producenta jako "M"), 5) mechanika sznurkowa, 6) wentyle przełączające F/B i f-wysokie z możliwością przestawienia pozycji, 7) kolor - gold brass, 8) futerał, 9) akcesoria do pielęgnacji i konserwacji instrumentu. 3.1.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego. 3.1.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji - nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, bezpłatny przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego. 3.1.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych. 3.1.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 3.1.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.1.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu pn. "Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej" w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. 3.1.8. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 37310000-4 - instrumenty muzyczne Dodatkowe kody CPV: 37314000-2 - Instrumenty dęte 37321000-4 - akcesoria do instrumentów muzycznych 3.2. Część 2: "Dostawa mistrzowskiego fletu poprzecznego z dodatkową mistrzowską głową wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw. 3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest jednego (1) zestawu, w skład którego wchodzi fabrycznie nowy instrument muzyczny, tj.: flet poprzeczny mistrzowski z dodatkową mistrzowską głową, a także futerał i akcesoriami, o następujących parametrach: 3.2.1.1. Flet: Muramatsu, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy: 1) flet mistrzowski poprzeczny z dodatkową mistrzowską głową, 2) głowa - Nagahara, 3) flet srebrny próby 925 (Muramatsu), 4) głowa mistrzowska srebrna próby 950 ze srebrną płytką ustnikową próby 925 i poszerzonym złotym 18K kominkiem, grubość ścianki 0,015", cięcie G (model Sir James Galway), dopasowana do korpusu Muramatsu, 5) korpus - srebrny próby 925 (HEAVY), 6) mechanika wykonana ze srebra, próby 925, E-mechanika, wysunięte G (offset), 7) klapy otwarte - French pointed Arms, 8) poduszki profesjonalne na mosiężnych talerzykach, montowane w systemie Lotus, 9) stopka H z mechanizmem "GIZMO", 10) futerał, 11) wycior drewniany, 12) pokrowiec materiałowy, 13) szmatka do czyszczenia fletu. 3.2.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego. 3.2.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji - nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach złożonej oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego. 3.2.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych. 3.2.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 3.2.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu w ramach projektu pn. "Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej" w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. 3.2.8. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 37310000-4 - instrumenty muzyczne Dodatkowe kody CPV: 37314000-2 - Instrumenty dęte 37321000-4 - akcesoria do instrumentów muzycznych 3.3. Część 3: "Dostawa fletu piccolo wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 2 zestawy. 3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) zestawów, w skład których wchodzą fabrycznie nowe instrumenty muzyczne, tj.: flety piccolo w komplecie wraz z pokrowcami i akcesoriami, o następujących parametrach: 3.3.1.1. Flet piccolo Bulgheroni, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy: 1) flet piccolo Handmade, 2) głowa - drewno Grenadilla, główka profilowana Wave, 3) korpus - drewno Grenadilla, 4) mechanika - srebrna, z mechanizmem wysokiego G#, podzielony mechanizm klap H/B (pod kciukiem), 5) poduszki - profesjonalne: Straubinger Pads oraz korkowe, 6) futerał, 7) wycior metalowy, 8) ocieplony pokrowiec, 9) akcesoria do pielęgnacji instrumentu. 3.3.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego. 3.3.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji - nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego. 3.3.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych. 3.3.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 3.3.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu pn. "Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej" w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. 3.3.8. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 37310000-4 - instrumenty muzyczne Dodatkowe kody CPV: 37314000-2 - Instrumenty dęte 37321000-4 - akcesoria do instrumentów muzycznych 3.4. Część 4: "Dostawa puzonu wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw. 3.4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego (1) zestawu, w skład którego wchodzi fabrycznie nowy instrument muzyczny, tj.: puzon w komplecie wraz z futerałem i akcesoriami, o następujących parametrach: 3.4.1.1. Puzon tenorowo-basowy S.E.Shires TBRS Ralph Sauer Artist Trombone, lub równoważny instrument, tj. spełniający poniższe cechy: 1) Wymienialna (odkręcana) czara głosowa z czerwonego mosiądzu (tzw. red brass) 8,5", 2) czara grawerowana w tradycyjne motywy kwiatowe, 3) suwak o standardowej wadze z podwójną menzurą (0,525/0,547 cala) z żółtego mosiądzu (tzw. yellow brass), kolanko ze srebra niklowego, 4) zawór rotacyjny z podwójnym otworem, 5) Rurki ustnikowe M-RS & MT-RS yellow-brass do ustników o małym i dużym wlocie 6) Ustnik Greg Black 5G, 7) futerał, 8) szmatka do czyszczenia, 9) komplet wyciorów. 3.4.2. Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostawę ww. instrumentu do siedziby Zamawiającego, wniesienie i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia, wypróbowania walorów brzmieniowych przez Zamawiającego. 3.4.3. Instrument objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowy. Wymagany okres gwarancji - nie krótszy niż 24 miesiące maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, ujęty w ramach złożonej oferty przegląd, korektę i strojenie instrumentu, dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez zamawiającego. 3.4.4. Dostarczone instrumenty muszą spełniać profesjonalne oczekiwania Zamawiającego w zakresie instrumentu koncertowego o wyrównanym brzmieniu we wszystkich rejestrach, i wysokich walorach brzmieniowych. 3.4.5. Za równoważny pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym Zamawiający rozumie instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonania utworów muzycznych analogicznych do opisanego w przedmiocie zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego obowiązek udowodnienia ich równowartości z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 3.4.6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4.7. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu w ramach projektu pn. "Zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Opery Śląskiej" w Programie Infrastruktura kultury dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. . 3.4.8. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 37312200-0 - puzony, Dodatkowe kody CPV: 37310000-4 - instrumenty muzyczne 37314000-2 - Instrumenty dęte 37321000-4 - akcesoria do instrumentów muzycznych 3.5. Informacja dodatkowe do wszystkich części 3.5.1. Gwarancja i rękojmia 3.5.1.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia odpowiednio na część od 1 do 4, na okres zgodny z deklaracją w Formularzu Ofertowym, przy czym nie krócej niż na 24 miesiące nie dłużej niż 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego. 3.5.1.2. Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. 3.5.1.3. Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.5.1.4. Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.5.1.5. W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy - zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 3.5.1.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 24 miesiące. 3.5.1.7. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3.5.1.8. Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczne rzeczy na okres równy okresowi zadeklarowanej gwarancji nie krócej jednak niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego. 3.5.1.9. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 3.5.1.10. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.5.2. Próba i ocena instrumentów - dla części 2 i części 3. 3.5.2.1. Do oceny eksperckiej, wykonawca na wezwanie zamawiającego, w terminie w nim wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, na swój koszt, dostarczy do testów minimum 1 maksymalnie 3 sztuki instrumentu dla Części 2 i minimum 2 maksymalnie 4 instrumenty dla części 3. Testy odbędą się w siedzibie Zamawiającego, tj. Opera Śląska w Bytomiu, ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom i będą trwały do 5 dni roboczych. Po zakończeniu testów, z czynności testów zostanie sporządzony protokół. Po zakończeniu testów wykonawca odbierze na swój koszt testowane instrumenty. 3.5.2.2. Instrument wybrany przez Zamawiającego, będzie instrumentem, który zostanie dostarczony do Zamawiającego w ramach zawartej umowy. Za zgodą Wykonawcy wybrany przez Zamawiającego instrument może pozostać u Zamawiającego do chwili podpisania umowy. 3.5.2.3. Zamawiający dopuszcza złożenie instrumentów do oceny eksperckiej, w ilościach o których mowa w ppkt. 3.5.2.1 powyżej, wraz ze złożeniem oferty. Uwaga nr 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia oceny eksperckiej poza siedzibą Zamawiającego, w jednej z instytucji na terenie Polski. Wykonawca zapewnia możliwość przeprowadzenia oceny instrumentu w warunkach nie gorszych niż: sala kameralna, sala koncertowa. Transport komisji do miejsca przesłuchania i z powrotem zapewnia Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37310000-4


Dodatkowe kody CPV: 37314000-2, 37321000-4, 37312200-0, 37312200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1: "Dostawa waltorni wraz z akcesoriamidla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56910.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZM CONCEPTZbigniew Zygmunt
Email wykonawcy: biuro@zmconcept.com
Adres pocztowy: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1 / 2
Kod pocztowy: 85-080
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82164.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82164.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82164.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2: "Dostawa mistrzowskiego fletu poprzecznego z dodatkową mistrzowską głową wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: JARMUŁA MUSIC A. Jarmuła, W. Jarmuła, J. Byczek Spółka cywilna
Email wykonawcy: info@jarmula.com
Adres pocztowy: ul.Modrzejewskiej 12
Kod pocztowy: 33-103
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3: "Dostawa fletu piccolo wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 2 zestawy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39024.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: JARMUŁA MUSIC A. Jarmuła, W. Jarmuła, J. Byczek Spółka cywilna
Email wykonawcy: info@jarmula.com
Adres pocztowy: ul. Modrzejewskiej 12
Kod pocztowy: 33-103
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4: "Dostawa puzonu wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu" - 1 zestaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRASS POINT Nell Nowicka-Henglewska
Email wykonawcy: henglewska@poczta.internetdsl.pl
Adres pocztowy: ul. Grotkowska 17
Kod pocztowy: 60-176
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26999.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.