eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBudowa parkingu przy parafii pw. Św. Alberta oraz utwardzenie części ul. Rusałki - zadanie w ramach budżetu obywatelskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510235038-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: Budowa parkingu przy parafii pw. Św. Alberta oraz utwardzenie części ul. Rusałki - zadanie w ramach budżetu obywatelskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594119-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingu przy parafii pw. Św. Alberta oraz utwardzenie części ul. Rusałki - zadanie w ramach budżetu obywatelskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? frezowanie nawierzchni asfaltowej ? rozebranie znaków drogowych ? roboty ziemne 1.2. nawierzchnie skrzyżowania ul. Jeziorna z ul. Rusałki - kategoria ruchu KR2: ? warstwa stabilizująca ? podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie podbudowa 0/31,5 ? warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W ? warstwa ścieralna SMA 11S 1.3. chodniki kol. szary ? podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie podbudowa 0/31,5 ? podsypka cementowo - piaskowa ? warstwa ścieralna kostka betonowa szara (8 cm) 1.4. krawężniki, obrzeża i przepusty ? krawężnik betonowy najazdowe na ławie betonowej z oporem ? krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem ? obrzeża betonowe 1.5. ścieżka rowerowa ? podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie podbudowa 0/31,5 ? podsypka cementowo - piaskowa ? warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej kolor czerwony 1.6. zatokapostojowa (parking) ? warstwa stabilizująca ? warstwa wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie podbudowa 0/31,5 ? podsypka cementowo-piaskowa ? warstwa ścieralna z płyt betonowych ażurowych w kol. szarym 1.7. zjazdy ? warstwa stabilizująca ? warstwa wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie podbudowa 0/31,5 ? podsypka cementowo-piaskowa ? warstwa ścieralna z kostki betonowej (8 cm) kol. bezfazowa kol. grafitowa 1.8. mała architektura ? kosze na śmieci ? stojaki na rowery 1.9. oznakowanie pionowe 1.10. oznakowanie poziome grubo i cienkowarstwowe. 2. Nasadzenia - zieleń 2.1. sadzenie drzew 2.2. pielęgnacja drzew 2.3. pielęgnacja trawników 3. Dodatkowe wymagania: ? Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pojazdów do posesji. ? Poinformować mieszkańców i użytkowników ulic Rusałki na odcinkach prowadzonych robót budowlanych o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych. ? Zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. ? Przeprowadzić niezbędne badania wynikające z przepisów i prawa budowlanego. ? Przeprowadzić wizję stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej przed wejściem na plac budowy - wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. ? Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - CZĘŚĆ II SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty drogowe (nawierzchnie bitumiczne, roboty brukarskie) 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: czynności związane z wykonaniem robót konstrukcyjnych drogi - bitumiczne, robót brukarskich - układanie krawężników i podbudowy. 5.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tychosób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; 5.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45000000-8, 45111200-0, 45233150-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Roosevelta 39
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199506
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199506
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295125.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.