To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-31
Ogłoszenie nr 510234190-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa AGD dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Znak postępowania: ZP- 25/WZŻ/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609922-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000,
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa AGD dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP- 25/WZŻ/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP- 25/WZŻ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj zamówienia - dostawa. 2.2.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa AGD odbywać się będzie do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków : 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław; 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław; 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław; 4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław; 5) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław; 6) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław; 7) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław; 8) Żłobek nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław; 9) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław; 10) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 11) Administracja - ul. Fabryczna 15 , Wrocław 2.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. 2.5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 6 do SIWZ - Projekcie umowy. 2.6.Dostawa musi być zrealizowana w godzinach 08:00-15:00 od poniedziałku do piątku, dopuszcza się dostawę w innym terminie po uzgodnieniu z kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną. Dane kontaktowe zawiera załącznik nr 3 do umowy. 2.7.Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności CE i być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . 2.8. Opakowania muszą posiadać etykietę oraz kartę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.9.Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczonego asortymentu były oznakowania i opisy w języku polskim, w tym znaki świadczące o dopuszczeniu zaproponowanego sprzętu AGD mającego zastosowanie w kuchni do kontaktu z żywnością.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39710000-2
Dodatkowe kody CPV: 39713210-8, 39717000-1, 39713430-6, 39711211-1, 39298910-9, 44613400-4, 39514400-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22575.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bawro Barbara Wiśniewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29314.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów czystościowych i płynów do myjko-dezynfektorów w podziale na pakiety. (Powtórka)
- Dostawa drukarek
- Świadczenie usług dozoru obiektów należących do Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu w 2026 roku
- SZP/243-281/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej wraz z nasadzeniami zieleni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej 155-157 we Wrocławiu (projekt WBO nr 21 edycja 2024)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia w ramach realizacji w 2025 roku zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku.
- Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy oraz wyposażenia i urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zdrowiej i smaczniej - nowoczesna pracownia gastronomiczna w ZSZ Nr 2 w Dęblinie"
- Dostawa kontenerów magazynowych 20 stopowych 1CC bocznodrzwiowych
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Choinki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





