Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REWAL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 19
1.5.2.) Miejscowość: Rewal
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-344
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rewal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rewal.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f4ef5a-8a3f-4d17-8001-233241781381
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rewal3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w pkt X SWZ, poprzez stronę
https://platformazakupowa.pl/pn/rewal , w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 r. poz. 2452),
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert). 2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp@rewal.pl (nie dotyczy składania ofert). 3. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący. b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 7. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/rewal dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp. 8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający odpowie niezwłocznie za pośrednictwem Platformy na stronie dotyczącej danego postępowania na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania, którym przekazał SWZ oraz zamieści treść pytania i odpowiedzi na Platformie niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rewal, z siedzibą w Urzędzie Gminy Rewal, ul. Mickiewicza 19, 72-344 Rewal, reprezentowana przez Wójta Gminy Rewal. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@rewal.pl, telefonicznie: 91 384 90 11 lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany powyżej. 2. Inspektor ochrony danych Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@rewal.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1. 3. Cele i podstawy prawne przetwarzania Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w trybie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Okres przechowywania Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 5. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi hostingowe, usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów, uczestnicy procesu inwestycyjnego i ich umocowani przedstawiciele jak również inni administratorzy danych osobowych, przetwarzający dane we własnym imieniu np. podmioty prowadzące działalność pocztową. 6. Prawa osób, których dane dotyczą: W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania i uzupełnienia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025.TB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 1    Zamówienia 
Kod CPV:
•	39715200-8 – Nagrzewnice,
 Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, przenośnych nagrzewnic olejowych z osprzętem, przeznaczonej do ogrzewania pomieszczeń komunalnych, warsztatowych, magazynowych oraz hal namiotowych.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 2    Zamówienia 
Kod CPV:
•	42512000-8 – Urządzenia klimatyzacyjne,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, przenośnych klimatyzacji (klimatyzatora mobilnego), przeznaczonych do chłodzenia pomieszczeń urzędowych, technicznych oraz pomieszczeń socjalnych na terenie Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 42512000-8 - Układy konfekcjonowania powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr  3    Zamówienia 
Kod CPV:
•	34223300-9 – Przyczepy towarowe,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, lekkich przyczepy transportowych z burtami, przeznaczonych do przewozu drobnych materiałów na terenie Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 4    Zamówienia 
Kod CPV:
•	31121000-0 – Generatory prądu,
 Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt.  fabrycznie nowych, przenośnych agregatów prądotwórczych przeznaczonych do zasilania awaryjnego urządzeń elektrycznych w obiektach komunalnych, podczas prac terenowych oraz sytuacji kryzysowych.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 5  Zamówienia 
Kod CPV:
•	31154000-0 – Bezprzestojowe źródła energii ,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, przenośnych stacji zasilania (power station) przeznaczonych do awaryjnego zasilania sprzętu elektrycznego, urządzeń biurowych i oświetlenia w terenie oraz podczas działań służb komunalnych i kryzysowych Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 6    Zamówienia 
Kod CPV:
•	44613400-0 – Pojemniki do przechowywania ,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt.  fabrycznie nowych  kontenerów morskich stalowych, przeznaczonego do magazynowania sprzętu  Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 7   Zamówienia 
Dostawa automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED) marki ZOLL .
Kod CPV:
•	33182100-0 – Defibrylatory,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt.  fabrycznie nowych, automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) marki ZOLL lub urządzeń równoważnych, przeznaczonych do udzielania pierwszej pomocy w przypadkach nagłego zatrzymania krążenia na terenie Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 8    Zamówienia 
Kod CPV:
•	39522530-1 – Namioty,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych namiotów pneumatycznego ratowniczego, przeznaczonych do wykorzystania przez służby Gminy Rewal podczas akcji ratowniczych, ewakuacyjnych, zabezpieczenia imprez masowych oraz działań z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 9    Zamówienia 
Dostawa przyczepianej cysterny do wody pitnej o pojemności minimalnej 800 litrów.
Kod CPV:
•	34144212-7  Cysterny do transportu wody
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej cysterny przyczepianej do ciągnika rolniczego, przystosowanej do przewozu wody pitnej zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-technicznymi.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 10    Zamówienia 
Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego do celów  ratowniczych.
Kod CPV:
31527260-6 – Maszty oświetleniowe,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, przenośnego (mobilnego) masztu oświetleniowego, przeznaczonego do oświetlania terenu działań służb ratowniczych oraz prac interwencyjnych w godzinach nocnych na terenie Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Część nr 11 zamówienia
Kod CPV:
•	42122130-0 – Pompy wodne,
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej pompy szlamowej do wody brudnej, przeznaczonej do odpompowywania wody zanieczyszczonej, zalanych terenów, studzienek i rowów melioracyjnych na terenie Gminy Rewal.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla poniższego sprzętu Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych:1 Nagrzewnica olejowa z osprzętem
2 Klimatyzacja przenośna
3 Przyczepa z burtami do 500 kg
4 Agregat prądotwórczy
5 Stacja zasilania
6 Kontenery
7 Urządzenie medyczne AED
8 Namiot pneumatyczny ratowniczy
9 Cysterna do wody pitnej
10 Mobilny maszt oświetleniowy
11 Pompa szlamowa (do wody brudnej).
Przedmiotowe środki dowodowe powinny być złożone w postaci:
a) opisy(np. charakterystyki techniczne, niemające postaci materiału reklamowego czy promocyjnego, które traktują o danym
produkcie),
b) fotografie (także jako wyciągi z kart katalogowych),
c) plany ,projekty, rysunki, modele, wzory, itp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) opisy(np. charakterystyki techniczne, niemające postaci materiału reklamowego czy promocyjnego, które traktują o danymprodukcie),
b) fotografie (także jako wyciągi z kart katalogowych),
c) plany ,projekty, rysunki, modele, wzory, itp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
O udzielenie zamówienia (każdej części) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana umowy w rozumieniu PZP, z zastrzeżeniem postanowień poniższych. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.2. Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 455 ustawy Pzp.
3. Dopuszczalna jest także zmiana umowy, niezależnie od wartości tej zmiany, w przypadkach zgodnych z art. 455 ust. 1 pkt 1 - przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, a także:
1) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia dostawy przedmiotu zamówienia odpowiadającemu wymogom, o których mowa w §1 umowy - z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów przedmiotu umowy po złożeniu oferty – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu przedmiotu umowy lub jego elementów pod warunkiem, że nowy rodzaj, typ lub model przedmiotu zamówienia lub jego elementów będzie odpowiadał pod względem funkcjonalności pierwotnemu przedmiotowi zamówienia a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą
lepsze od pierwotnego, o ile zmiana nie spowoduje wzrostu ceny przedmiotu umowy,
2) w przypadku zmiany przepisów prawa dopuszczalna jest zmiana, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotu umowy i jego elementów do nowych przepisów prawa.
3) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych,
których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej; siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy;
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w drodze aneksu do niniejszej umowy.
5. Nie wymagają formy aneksu do umowy:
1) zmiany adresowe,
2) zmiana siedziby i adresu do korespondencji,
6. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
INNE PRZETARGI REWAL
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
więcej: przetargi REWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie magazynów oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania instytucji publicznych w Gminie Jaśliska
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa pomp do wody pitnej
- Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zjawisk atmosferycznych lub na wypadek działań militarnych w Gminie Tłuszcz (8 części)
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








