eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewŚwiadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-30

Ogłoszenie nr 510233083-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604658-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030648900000, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833552113, e-mail zamowienia@spzozparczew.pl, faks 833552113.
Adres strony internetowej (url): www.spzozparczew.pl
Adres profilu nabywcy: zamowienia@spzozparczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ.V.ZP-3521/13/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia´´ 2.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 10) oraz projektach umów załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. 3.Usługa obejmuje pranie asortymentu na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu na koszt Wykonawcy. 4.Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia w szczególności obejmują: 1)asortyment prania, który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, odzież szpitalna (piżamy, koszule itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, poduszki, kołdry, zasłony prysznicowe, wkłady wymienne do mopa, ściereczki kolorowe; 2)odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych przez pracownika Wykonawcy wg. ustalonego harmonogramu godzinowego (asortyment przygotowany będzie do transportu przez Zamawiającego); 3)transport asortymentu brudnego przez pracownika Wykonawcy do magazynu bielizny brudnej; 4)sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania; 5)odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy 5 razy w tygodniu; 6)dodatkowe kursy ponad ilość wskazaną w pkt 5, w zależności od potrzeb Zamawiającego; przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy). 7)prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej; 8)suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie (fartuchy); 9)naprawę uszkodzonej bielizny i odzieży, w tym: zszywanie rozpruć, cerowanie, przyszywanie guzików, tasiemek do wiązań itp.; oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nienadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania); bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów; 10)oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji; 11)pakowanie suchego asortymentu czystego w zamykane worki płócienne o odpowiedniej wytrzymałości i foliowo-polietylenowe na czas transportu - worki zabezpiecza Wykonawca; 12)dostarczanie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; bielizna będzie ważona po upraniu. 5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz związane z nimi obowiązki Wykonawcy określono w załączniku nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98300000-6


Dodatkowe kody CPV: 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4, 50830000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 483789.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SUPER OLA" Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Hanc Robert
Email wykonawcy: pralnia.superola@gmail.com
Adres pocztowy: Wierzbica Osiedle ul. Chełmska 26
Kod pocztowy: 22-150
Miejscowość: Wierzbica
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 593263.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 593263.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 593263.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.