eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Adaptacja pracowni nauki zawodu związana z nowym wyposażeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232486-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2: Adaptacja pracowni nauki zawodu związana z nowym wyposażeniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Mój zawód - moja przyszłość" RPWP.08.03.01-30-0007/19

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595444-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 24832600000000, ul. Powstańców Wlkp. 16, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 245 711, e-mail sekretariat@sosw2.gniezno.pl, faks 614 245 728.
Adres strony internetowej (url): www.sosw2.gniezno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pracowni nauki zawodu związana z nowym wyposażeniem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SOSW.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac adaptacyjnych pracowni związanych z nowym wyposażeniem w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 przy ul. Powstańców Wlkp. 16 w Gnieźnie: 1) w pomieszczeniu pracowni krawieckiej - wykonanie podłogi i instalacji elektrycznych, 2) w pomieszczeniu pracowni monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - wykonanie podłogi, w ramach projektu "Mój zawód - moja przyszłość" RPWP.08.03.01-30-0007/19. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Pracownia krawiecka: Podłoga - 120 m² - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - wyrównanie i wygładzenie masami samopoziomującymi, - położenie posadzki z wykładzin PCV bez warstw izolacyjnych z wywinięciem na ściany. Instalacja elektryczna - demontaż opraw świetlówkowych (30 szt), gniazd wtyczkowych (28 szt), przewodów kablowych (450 m), - montaż wraz z podłączeniem gotowych opraw świetlówkowych (30 szt), podłoża gniazd wtyczkowych (12 szt)gniazd wtyczkowych (16 szt), listew ściennych (74 m), kabli (450 m), skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych (1 szt). Pracownia montera zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie: Podłoga - 90 m² - rozebranie posadzki drewnianej (60 m²), zerwanie posadzki cementowej (30 m²), - izolacje posadzki, - położenie posadzki betonowej z impregnacją. Szczegółowy opis w załączonym przedmiarze robót stanowiące załączniki do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie robót przygotowawczych; 2) organizację terenu budowy; 3) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 4) uporządkowanie terenu budowy. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami prawa i normami oraz zgodnie z: 1) umową; 2) z dokumentacją techniczną; 3) SIWZ; 4) należytą starannością, warunkami technicznymi, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz doświadczeniem zawodowym, poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego i zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz podpisanym protokołem odbioru robót do sekretariatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Gnieźnie, ul. Powstańców Wlkp. 16, 62-200 Gniezno. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Odbioru dokona powołana przez Dyrektora SOSW 2 komisja odbiorowa. Przed odbiorem wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. dokumentacji powykonawczej w postaci przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane, protokołów i pomiarów elektrycznych. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót, przez osoby upoważnione. Zamawiający określa maksymalny okres gwarancji na okres 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wykonawcy z zamawiającym. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. - prace instalacyjne elektryczne (demontaż, montaż, naścienne, przypodłogowe i ścienne, przewody kabelkowe), - prace montażowe podłóg (demontaż starej, wyrównanie, izolacja, posadzki, impregnacja). Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Prace objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą m.in. na wysokości, 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. Wykonawca każdorazowo w terminie 5 dni roboczych przedstawi zamawiającemu, na każde jego żądanie, wskazane poniżej dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO" (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO". Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1. SIWZ czynności. 2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 45111300-1, 45453000-7, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50398.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tadex Miękiszak sp. jawna
Email wykonawcy: poczta@tadex.gniezno.pl
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 31
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53922.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53922.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87454.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.