Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262787/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.matuszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c01ab0f-53d3-404f-a728-acf94b125366
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj - Al. Armii Krajowej 13/15
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych (CBMCziPChM)” nr FESL.01.01-IZ.01-073B/23 dofinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Priorytet 01 „Fundusze Europejskie na inteligentny rozwój”, Działanie 01.01 „B+R - organizacje badawcze”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platforma zakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości. Ofertę składa się wyłącznie poprzez platformę zakupową. Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno. Aby zakończyć składanie ofert należy kliknąć przycisk „Złóż ofertę”. Następnie system zaszyfruje
ofertę i Wykonawcy, tak by była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie i stosuje się do Instrukcji składania wniosków. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Ze względu na
niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z artykułem 13 ustęp 1 i ustęp 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – dalej zwane RODO) Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie, Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Uniwersytecie Jana Długosza w Częstochowie: e-mail: iod@ujd.edu.pl, telefon 34 37-84-133;
3) Podmiotem przetwarzającym Pana/Pani dane osobowe jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod numerem ZP.26.1.24.2025 w trybie podstawowym i w celu wykonania umowy zawartej w wyniku tego postępowania;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o artykuł 18 oraz artykuł 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przepisy artykułu 8, 10 i 11 ustawy o dostępnie do informacji publicznej, na mocy przepisów prawa, w celach kontrolnych i audytowych oraz pomocy prawnej i obrony roszczeń, a w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa także w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz w
celach finansowych i windykacyjnych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w punkcie 3) i 4) oraz obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i niezbędnym do zawarcia z Panią/Panem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, a konsekwencją niepodania przez Panią/Pana swoich danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia przedmiotowej umowy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do artykułu 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie artykułu 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie artykułu 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie artykułu 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w artykule 18 ustęp 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z artykułem 17 ustęp 3 litera b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w artykule 20 RODO;
c) na podstawie artykułu 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest artykuł 6 ustęp 1 litera b i c RODO. Stosownie do postanowień artykułu 18 ustęp 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w artykule 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strona 1, z późniejszymi zmianami 14), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679'', w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie. Ponadto Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, o których mowa w artykule 19 ustęp 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na tym, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w artykule 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w artykule 18 ustęp 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie części pomieszczeń w budynku przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych – w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Etap 1 – Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej;
2) Etap 2 – Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę oraz zapewnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją
Termin realizacji zamówienia: 7 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, w tym:.
1) Etap 1 - opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę – w terminie 16 tygodni od dnia podpisania Umowy, przy czym w etapie tym wyróżnia się następujące Kamienie Milowe:
a) KM1 – Projekt budowlany i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę – w terminie 6 tygodni licząc od podpisania umowy, z uwzględnieniem procedury odbioru wstępnego dokumentacji projektowej zawartej w postanowieniach paragrafu 7 ust. 2 Projektu Umowy stanowiącego załącznik numer 1 do SWZ.
b) KM2 – Projekt wykonawczy i pozostałe opracowania składające się na dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Kosztorysu Ofertowego szczegółowego, o których mowa w punkcie 3.8 podpunkt 2) lit. h-i SWZ oraz w paragrafie 1 ustęp 4-8 Projektu Umowy stanowiącego załącznik numer 1 do SWZ – w terminie 16 tygodni licząc od dnia podpisania umowy, z uwzględnieniem procedury odbiorowej;
2) Etap 2 – wykonanie robót budowlanych – w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym roboty będą prowadzone zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym, o którym mowa w punkcie 1) lit. b SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
24111700-2 - Azot
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena (oferowana cena brutto realizacji zamówienia).
19.2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych.
19.3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
19.4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody Wykonawcy na wybór jego oferty, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający wymaga by Wykonawca w sposób należyty wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedno zamówienie obejmujące wykonanie w formule „zaprojektuj wybuduj” robót budowlanych polegających przebudowie lub budowie budynku (lub budynków) i obejmujących swym zakresem branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, o wartości wykonanych robót minimum 500 000 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca w sposób należyty wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa odrębne zamówienia, z których:
a) jedno zawierało wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, w przedmiocie przebudowy lub budowy budynku (lub budynków) o wartości kosztorysowej zaprojektowanych robót minimum 500 000 zł brutto;
b) jedno obejmowało wykonanie robót budowlanych przebudowy lub budowy budynku (budynków) obejmujących swym zakresem branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, o wartości wykonanych robót minimum 500 000 zł brutto.
2) Zamawiający wymaga, by wykonawca do realizacji zamówienia skierował zespół do projektowania:
a) Osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w branży architektonicznej;
b) Osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej;
c) Osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w branży sanitarnej, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała, jako projektant branży sanitarnej, przynajmniej dwukrotnie, dokumentację projektową obejmującą wykonani instalacji wentylacji mechanicznej;
d) Osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w elektrycznej;
e) Osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta branży telekomunikacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia w branży telekomunikacyjnej.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji wskazanej w punkcie 2) lit. a-e, o ile osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
3) W zakresie wykonywania robót budowlanych, Zamawiający wymaga by wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby:
a) Osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do pełnienia funkcji kierownika robót i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia;
b) Osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
c) Osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami branży elektrycznej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
d) Osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami branży sanitarnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji wskazanej w punkcie 3) lit. a-d, o ile osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
2. Osoby, o których mowa w punkcie 1. podpunkt 2) i 3) powinny mieć uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2025 r., poz. 418) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietna 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im równoważne odpowiadające zakresowi opisanemu w punkcie 1. podpunkty 2-3 ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334 z późniejszymi zmianami).
3. Odnośnie warunków określonych w punkcie 1 podpunkt 1), Wykonawca w celu wykazania spełniania przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu może powoływać się wyłącznie na roboty, w których bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach umowy (zamówienia) realizowanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), nie dopuszcza się, by Wykonawca powoływał się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu robót.
4. W przypadku warunków określonych w punkcie 1. podpunkt 1), jeżeli wartości robót wykonanych przez Wykonawcę zostały wyrażone w umowie w walucie innej niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN według średniego kursu danej waluty publikowanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, podstawą przeliczenia będzie średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 1. SWZ wspólnie, z uwzględnieniem postanowień punktów 6.
6. Stosownie do artykułu 117 ustęp 3 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, określonych w punkcie 1., innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane.
9. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
10. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeśli na etapie składania ofert nie polegał w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
13. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć z ofertą i na wezwanie Zamawiającego, wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
14. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W terminie składania ofert/wraz z ofertą wykonawcy muszą złożyć
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania w związku z art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.1. SWZ, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, składane na załączniku nr 3A i 3B do SWZ odpowiednio przez:
a) Wykonawcę;
b) Każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdego z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z tych wykonawców i oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
c) Podmioty udostępniające zasoby; Oświadczenie składa każdy podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. i oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia tych podmiotów oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie składania ofert/wraz z ofertą wykonawcy muszą złożyć:
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Oświadczenie, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z artykuł 117 ustęp 4 ustawy Pzp, stosownie do postanowień punktu 8.6. SWZ, składane zgodnie z treścią załącznika numer 4 do SWZ;
2) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, na które wykonawca powołuje się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 8.1. SWZ. Zgodnie z artykułem 118 ustęp 3 Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania podmiotów udostępniających mu zasoby do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Stosownie do artykułu 118 ustęp 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi załącznik numer 5 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.Na wezwanie zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe:
1) Wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, winien dotyczyć zamówień, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykaz należy złożyć zgodnie z treścią załącznika numer 6 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie z treścią załącznika numer 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zgodnie z artykułem 101 ustęp 4 ustawy Pzp, w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, tj. dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w artykule 101 ustęp 1 punkt 2 i ustęp 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej , systemowi referencji technicznych. Należy przyjąć, że każdej wskazanej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy zwrot „lub równoważne”.2. Stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić w ofercie.
3. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, stosowanie do artykułu 99 ustęp 4-6 lub artykułu 101 ustęp 4 ustawy Pzp, to na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania dowodu, ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego i w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, na przykład: wykonania projektów, rysunków, Wykonawca ma obowiązek dopełnić te czynności i uwzględnić w cenie oferty.
4. W przypadku, gdy wymagania w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, danego pochodzenia lub danej produkcji, Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności oferowanych przez niego produktów w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, np. karty katalogowe, dokumentację techniczną, potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego kryteriów równoważności.
5. W przypadku, gdy wymagania w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca udowodnił w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, w sposób określony w artykule 101 ustęp 5 i 6 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą, sporządzoną na załączniku numer 2 do SWZ – Formularz oferty, należy złożyć wymagane w SWZ dokumenty, tj.:1) Oświadczenie z artykułu 125 ustęp 1 ustawy Pzp, zgodnie z punktem 9.1. podpunkt 1) SWZ;
2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z artykułu 117 ustęp 4 ustawy Pzp, zgodnie z punktem 9.1. podpunkt 2);
3) Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy;
4) Dokumenty potwierdzające umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy, zgodnie z punktem 9.1. podpunkt 4) i 5);
5) Uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu artykuł 11 ustęp 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) – jeśli dotyczy;
6) Dokumenty określone w punkcie 9.1. podpunkt 6) – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki
cywilnej składającej ofertę - obowiązkiem wspólników spółki cywilnej wynikającym z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Pełnomocnictwo winno być
podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku spółki cywilnej, jeżeli wyznaczonym do reprezentowania w postępowaniu przedstawicielem jest jeden ze wspólników tej spółki, zamiast pełnomocnictwa wspólnicy mogą złożyć umowę spółki lub uchwałę wspólników wskazującą jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentowania spółki wszystkich wspólników.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania w związku z art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.1. SWZ, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania
warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, składane na załączniku nr 3A i 3B do SWZ odpowiednio przez:
a) Wykonawcę;
b) Każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdego z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z tych wykonawców i oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
c) Podmioty udostępniające zasoby; Oświadczenie składa każdy podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. i oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia tych podmiotów oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na ich zasoby.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Oświadczenie, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z artykuł 117 ustęp 4 ustawy Pzp, stosownie do postanowień punktu 8.5. SWZ, składane zgodnie z treścią załącznika numer 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w paragrafie 11 i 13 projektu umowy stanowiącego załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-18 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Informacje uzupełniające dotyczące środków komunikacji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa sięa) drogą elektroniczną przy użyciu następujących środków:a) poprzez Platformę zakupową pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings - w wierszu oznaczonym tytułem oraz
b) poprzez pocztę elektroniczną: p.matuszczyk@ujd.edu.pl z zastrzeżeniem, że ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę zakupową, przy czym przez ofertę należy rozumieć także ofertę dodatkową.
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Zakup i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla budynków Oddziału ZUS w Częstochowie, Inspektoratu ZUS w Kłobucku, Lublińcu i Myszkowie.
- "Wyk. rem. insta. elektrycznej ADM i WLZ w bud.mieszk. wiel. przy:ul. Krakowskiej80bl.11,ul. Limanowskiego47segment A oraz ul. Limanowskiego49segmentA, stan. zasób kom., zarz. i adm. przez ZGM TBS "
- Przebudowa sanitariatów w obiektach oświatowych- 2 części.
- Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów modułu kogeneracyjnego JMS 316 GS-B/-.LC oraz ECOMAX 5 NGS opartej na module kogeneracyjnym JMS 312 GS-N.L o mocy 500 kW
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
więcej: Azot »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.