eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiOpr.dok.projektowo-kosztorysowej na przebud.dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach operacji"Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu "Ratyniec" gm.Sterdyń, powiat sok."



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opr.dok.projektowo–kosztorysowej na przebud.dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach operacji„Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu „Ratyniec” gm.Sterdyń, powiat sok.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sokołowski w Sokołowie Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 23

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257817400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sokolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-sokolowski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opr.dok.projektowo–kosztorysowej na przebud.dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach operacji„Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu „Ratyniec” gm.Sterdyń, powiat sok.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5d506d7-a7b8-44fe-a663-9078bbf726fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029724/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu „Ratyniec” Gmina Sterdyń, powiat sokołowski.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i budżetu państwa w ramach operacji „Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu Ratyniec, gmina Sterdyń, powiat sokołowski” poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192658

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.272.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68012,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach operacji „Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu „Ratyniec” gmina Sterdyń, powiat sokołowski” poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i budżetu państwa.
Zakres opracowania:
a) wykonanie dokumentacji składającej się z materiałów do zgłoszenia robót budowlanych obejmującej:
 przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych o długości łącznej około 4,450 km w 8 odcinkach zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - Zestawienie dróg do realizacji oraz załącznikiem nr 6 do SWZ – Zagospodarowanie poscaleniowe – mapa.
Materiały należy opracować na podkładzie mapowym w skali1:500. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy zwrócić uwagę na istniejący system odwadniający grunty rolne. Dokumentację projektową należy sporządzić w liczbie 5 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji numerycznej, pozwalającej na wygenerowanie wprost z projektu danych niezbędnych do geodezyjnej obsługi inwestycji (na płycie CD lub na innym nośniku w jednym z formatów zapisu plików: *.dwg, *.dgn, *.rdl, *.dxf oraz dodatkowo 1 egz. w formacie PDF).
b) uzyskanie niezbędnych dokumentów, opinii oraz uzgodnień koniecznych do otrzymania:
 decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji lokalizacyjnej jeśli jest wymagana;
 zgłoszenia lub decyzji udzielającej pozwolenia wodnoprawnego jeśli jest wymagane;
 zgłoszenia robót budowlanych;
 innych pozwoleń związanych z wykonaniem robót przygotowawczych i branżowych.
c) projekty stałych organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem – w liczbie po 5 egz. w formie papierowej oraz dodatkowo po 1egz. w formacie pdf (na płycie CD lub na innym nośniku).
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i obioru robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwych materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru w liczbie 3 egz. w formie papierowej, dodatkowo 1 egz. w formacie pdf (na płycie CD lub na innym nośniku).
e) przedmiary robót (dla odcinków zgodnie z zał. 5 do SWZ), Opracowania należy wykonać w 3 egzemplarzach w formie papierowej, 1 egz. w formacie pdf (na płycie CD lub na innym nośniku), sporządzone dla każdej drogi oraz dla każdego rodzaju robót obejmującego:
 przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych o długości łącznej około 4,450 km z uwzględnieniem zjazdów na działki rolne i odwodnienia pasa drogowego.
f) kosztorysy inwestorskie (dla odcinków zgodnie z zał. nr 5 do SWZ) opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w liczbie 3 egz. w formie papierowej oraz dodatkowo 1 egz. w formacie PDF (na płycie CD lub na innym nośniku), sporządzone dla każdej drogi oraz dla każdego rodzaju robót obejmującego:
 przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych o długości około 4,450 km z uwzględnieniem zjazdów na działki rolne i odwodnienia pasa drogowego;
 kanał technologiczny, jeżeli jest wymagany.
g) informację dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), w ilości 3 egz. w formie papierowej, 1 egz. w formacie pdf (na płycie CD lub na innym nośniku),
h) sprawowanie nadzoru autorskiego nad projektem.
i) inne niewymienione wyżej opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji - w liczbie 3 egz. w formie papierowej oraz dodatkowo 1 egz. w formacie pdf (na płycie CD lub na innym nośniku).

Opracowanie ma dotyczyć dróg wymienionych w Załączniku 5 do SWZ – Zestawienie dróg przewidzianych do urządzenia w ramach zagospodarowania poscaleniowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98031,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98031,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98031,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ViaAmbra Sebastian Grabiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-22-89-645

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 37/58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-625

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98031,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.