eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu "Muzea ponad granicami - etap II" oraz projektu "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510231536-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu "Muzea ponad granicami - etap II" oraz projektu "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Muzea ponad granicami - etap II" oraz "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590994-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540194394-N-2020, 540197360-N-2020, 540197876-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID, Krajowy numer identyfikacyjny 95144500000000, ul. Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 6112050, 6112082, e-mail monika.denisiuk@swiatowid.elblag.pl, faks 556 112 060.
Adres strony internetowej (url): www.swiatowid.elblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu "Muzea ponad granicami - etap II" oraz projektu "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NP.261.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i do digitalizacji na potrzeby realizacji projektu "Muzea ponad granicami - etap II" oraz dostawa monitorów profesjonalnych i mini komputerów na potrzeby realizacji projektu "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu". Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, multimedialnych i do digitalizacji (z oprogramowaniem). Przedmiot zamówienia podzielony został na części: CZĘŚĆ I - "Digitalizacja 3D - wizualizacja", w skład której wchodzi dostawa następujących elementów: 1) skaner 3D ręczny - 1 szt. 2) komputer przenośny do obsługi skanera ręcznego 3D - 1 szt. 3) drukarka 3D - 2 szt. 4) dysze do drukarki 3D - 8 szt. 5) filamenty PLA do drukarki 3D - 60 szt. 6) piramida holograficzna - 1 zestaw 7) hologram 3D - 1 szt. 8) podłoga interaktywna - 1 zestaw 9) bateria do skanera Faro Focus X330 - 3 szt. 10) zestaw kul referencyjnych - 3 szt. CZĘŚĆ II - "Digitalizacja - prezentacja", w skład której wchodzi dostawa następujących elementów: 1) gogle VR - 2 zestawy 2) adapter bezprzewodowy do gogli VR - 2 szt. 3) nakładki do gogli VR - 3 szt. 4) wydajny komputer PC z monitorem - 2 kpl. 5) komputer stacjonarny z 2 monitorami - 3 kpl. 6) wyzwalacz do aparatu fotograficznego - 1 szt. 7) wykreślony 8) statyw studyjny - 1 szt. 9) konwerter do panoram - 2 szt. 10) program do fotogrametrii - 2 szt. 11) karta pamięci - 6 szt. 12) komputer all in one - 16 szt. 13) klawiatura z wbudowanym touchpadem - 16 szt. 14) tablet - 17 szt. 15) case na tablety - 1 szt. 16) projektor multimedialny krótkoogniskowy - 1 szt. 17) projektor multimedialny - 3 szt. 18) stół obrotowy do fotogrametrii - 1 szt. 19) zestaw oświetlenia bezcieniowego - 1 szt. 20) laptop z urządzeniem wielofunkcyjnym - 1 kpl. 21) telefon komórkowy - 2 szt. 22) monitor profesjonalny - 2 szt. 23) minikomputer - 2 szt. UWAGA: w zakres zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakowanie, instalacja, montaż, przetestowanie, serwis gwarancyjny, bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32321200-1


Dodatkowe kody CPV: 30211000-1, 30213000-5, 30231000-7, 30213100-6, 42940000-7, 38650000-6, 38651000-3, 48322000-1, 31440000-2, 30234500-3, 30237460-1, 30213200-7, 18924000-2, 38652100-1, 42962000-7, 32250000-0, 30231310-3, 31712110-4, 38410000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Digitalizacja - prezentacja

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Przyczyna unieważnienia: na drugą część zamówienia złożone zostały 2 oferty. Obie oferty podlegały odrzuceniu ze względu na niezgodność treści ofert z treścią SIWZ (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). Informacja o unieważnieniu została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 05.11.2020 r. oraz przekazana obu wykonawcom droga elektroniczną w dn. 05.11.2020 r.

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Digitalizacja 3D - wizualizacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 351609.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH Spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy: przetargi@alltech.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 316268.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316268.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 408504.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.