Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Łączności im. prof. dr. hab. Janusza Groszkowskiego - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010099060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska, 22A
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze Południowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261-885-555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wil.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wil.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cb05267-660c-40dc-b3fd-3c78554b7330
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wilpib.ezamawiajacy.pl/pn/WILPIB/demand/252603/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wilpib.ezamawiajacy.pl/pn/WILPIB/demand/252603/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. Korzystanie z Systemu jest bezpłatne. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wilpib.ezamawiajacy.plpoprzez kafelek „ Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu naPlatformę. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;4) włącza obsługę JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: 1) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta. 2Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze. 3Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac poniższe-kroki Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: ZP-40-25-WIŁ-BIP
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wilpib.ezamawiajacy.pl/pn/WILPIB/demand/252603/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej zamawiającego: bip.wil.waw.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej zamawiającego: bip.wil.waw.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-40-25-WIŁ-PIB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 207970 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29450 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2a do SWZ – dla Części II będące jednocześnie Formularzem techniczno- cenowym, które należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia dla Części II musi spełniać następujące wymagania
1) 1) Posiadać autoryzację producenta oprogramowania na udzielanie licencji;
2) Licencja nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
3) Udzielenie uprawnień Zamawiającemu do bezterminowego użytkowania oprogramowania oraz musi uwzględnić prawo do samodzielnej, bezpłatnej instalacji i prawem do aktualizacji;
4) Zamawiający poda użytkownika końcowego przedmiotu zamówienia na etapie podpisania umowy,
5) licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany lub uszkodzenia sprzętu),
6) Licencje muszą uwzględniać prawo do (w okresie co najmniej 4 lat) bezpłatnej instalacji udostępnianych przez producenta oprogramowania uaktualnień, poprawek krytycznych i opcjonalnych,
7) Licencje muszą uwzględniać prawo do uruchomienia wcześniejszych wersji oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia i korzystania z kopii zamiennych (możliwość kopiowania oprogramowania na wiele urządzeń przy wykorzystaniu obrazu dysku, jednego standardowego pakietu instalacyjnego lub narzędzia wdrażania oprogramowania uzyskanego z witryny licencjonowania grupowego), z prawem do wielokrotnego użycia
w procesie instalacji i tworzenia kopii zapasowych.
8) Oferowane oprogramowanie musi być w polskiej wersji językowej z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym na język angielski.
9) Wymagane jest dostarczenie, przez wybranego Wykonawcę na etapie odbioru, zbiorczych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania.
10) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów spełniających wszystkie określone wymagania techniczne, jednak o szerszej (dodatkowej) niż opisana funkcjonalności.
11) Wymagane jest, aby produkty umożliwiały wykorzystanie wspólnych i jednolitych procedur masowej instalacji, uaktualniania, zarządzania, monitorowania i wsparcia technicznego oraz jednolitych mechanizmów wykorzystania tożsamości cyfrowej.
12) Wymagane jest zapewnienie dostępu do spersonalizowanej strony pozwalającej upoważnionym osobom ze strony Zamawiającego na:
1) pobranie zakupionego oprogramowania,
2) aktywację zakupionego oprogramowania,
3) sprawdzanie liczby zakupionych produktów w wykazie zakupionych produktów.
13) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę z tytułu roszczeń strony trzeciej za naruszenie przez oferowany produkt prawa autorskiego, w przypadku niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy lub Zamawiającego o roszczeniu odszkodowawczym.
14) W przypadku, gdy dostarczone przez Wykonawcę produkty nie będą właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowodują zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po usunięciu oprogramowania.
15) Produkty muszą być zaoferowane i w przypadku wybranego Wykonawcy przekazane w najnowszej wersji dostępnej w chwili złożenia oferty.
16) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, dla których producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego najnowszych wersjach.
4.2.5.) Wartość części: 8450,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2a do SWZ – dla Części II będące jednocześnie Formularzem techniczno- cenowym, które należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia dla Części II musi spełniać następujące wymagania
1) 1) Posiadać autoryzację producenta oprogramowania na udzielanie licencji;
2) Licencja nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
3) Udzielenie uprawnień Zamawiającemu do bezterminowego użytkowania oprogramowania oraz musi uwzględnić prawo do samodzielnej, bezpłatnej instalacji i prawem do aktualizacji;
4) Zamawiający poda użytkownika końcowego przedmiotu zamówienia na etapie podpisania umowy,
5) licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany lub uszkodzenia sprzętu),
6) Licencje muszą uwzględniać prawo do (w okresie co najmniej 4 lat) bezpłatnej instalacji udostępnianych przez producenta oprogramowania uaktualnień, poprawek krytycznych i opcjonalnych,
7) Licencje muszą uwzględniać prawo do uruchomienia wcześniejszych wersji oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia i korzystania z kopii zamiennych (możliwość kopiowania oprogramowania na wiele urządzeń przy wykorzystaniu obrazu dysku, jednego standardowego pakietu instalacyjnego lub narzędzia wdrażania oprogramowania uzyskanego z witryny licencjonowania grupowego), z prawem do wielokrotnego użycia
w procesie instalacji i tworzenia kopii zapasowych.
8) Oferowane oprogramowanie musi być w polskiej wersji językowej z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym na język angielski.
9) Wymagane jest dostarczenie, przez wybranego Wykonawcę na etapie odbioru, zbiorczych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania.
10) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów spełniających wszystkie określone wymagania techniczne, jednak o szerszej (dodatkowej) niż opisana funkcjonalności.
11) Wymagane jest, aby produkty umożliwiały wykorzystanie wspólnych i jednolitych procedur masowej instalacji, uaktualniania, zarządzania, monitorowania i wsparcia technicznego oraz jednolitych mechanizmów wykorzystania tożsamości cyfrowej.
12) Wymagane jest zapewnienie dostępu do spersonalizowanej strony pozwalającej upoważnionym osobom ze strony Zamawiającego na:
1) pobranie zakupionego oprogramowania,
2) aktywację zakupionego oprogramowania,
3) sprawdzanie liczby zakupionych produktów w wykazie zakupionych produktów.
13) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę z tytułu roszczeń strony trzeciej za naruszenie przez oferowany produkt prawa autorskiego, w przypadku niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy lub Zamawiającego o roszczeniu odszkodowawczym.
14) W przypadku, gdy dostarczone przez Wykonawcę produkty nie będą właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowodują zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po usunięciu oprogramowania.
15) Produkty muszą być zaoferowane i w przypadku wybranego Wykonawcy przekazane w najnowszej wersji dostępnej w chwili złożenia oferty.
16) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, dla których producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego najnowszych wersjach.
4.2.5.) Wartość części: 2000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do klonowania, archiwizacji danych oraz kabli komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SWZ – dla Części I będące jednocześnie Formularzem techniczno- cenowym, które należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia dla Części I musi spełniać następujące wymagania:
1) Pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i być objęty pełną gwarancją producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej;
2) Nie może generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z instalacją, konfiguracją lub uruchomieniem sprzętu;
3) Musi umożliwiać Zamawiającemu nieograniczone czasowo korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z prawem do samodzielnej instalacji oraz rekonfiguracji;
4) Sprzęt (w szczególności laptopy, dyski zewnętrzne, monitory, drukarki) musi umożliwiać łatwą migrację (przeniesienie) na inne stanowiska pracy, np. w przypadku wymiany sprzętu, bez utraty funkcjonalności;
5) Musi być objęty wsparciem producenta obejmującym aktualizacje firmware, sterowników, poprawek bezpieczeństwa oraz oprogramowania wbudowanego (jeśli dotyczy), przez okres minimum 4 lat;
6) Wymagane jest, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany i nieodnowiony (refurbished);
7) Wszystkie elementy sprzętowe, jeśli posiadają interfejs użytkownika, muszą być dostępne w wersji polskiej lub angielskiej, z możliwością zmiany języka;
8) Na etapie dostawy wymagane jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających legalność, pochodzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi (np. deklaracje zgodności, certyfikaty, dokumenty gwarancyjne);
9) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów o funkcjonalności szerszej niż wskazana, pod warunkiem pełnej zgodności z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
10) Sprzęt komputerowy (w tym routery, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne) powinien umożliwiać wykorzystanie jednolitych procedur zarządzania, aktualizacji i monitorowania w środowisku IT Zamawiającego;
11) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę przed roszczeniami osób trzecich w przypadku naruszenia praw patentowych lub wzorniczych związanych z dostarczonym sprzętem, o ile Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o takim roszczeniu;
12) W przypadku, gdy dostarczony sprzęt nie będzie współdziałał z infrastrukturą Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w jej funkcjonowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia problemu, przywrócenia poprawnego działania oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych;
13) Oferowane produkty muszą być w najnowszej wersji modelowej dostępnej na rynku w chwili składania oferty, o ile Zamawiający nie określił konkretnego modelu;
14) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, których producent ogłosił zakończenie produkcji lub wsparcia technicznego dla danego modelu w jego najnowszej wersji.
15) Pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i być objęty pełną gwarancją producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej;
16) Nie może generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z instalacją, konfiguracją lub uruchomieniem sprzętu;
17) Musi umożliwiać Zamawiającemu nieograniczone czasowo korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z prawem do samodzielnej instalacji oraz rekonfiguracji;
18) Sprzęt (w szczególności laptopy, dyski zewnętrzne, monitory, drukarki) musi umożliwiać łatwą migrację (przeniesienie) na inne stanowiska pracy, np. w przypadku wymiany sprzętu, bez utraty funkcjonalności;
19) Musi być objęty wsparciem producenta obejmującym aktualizacje firmware, sterowników, poprawek bezpieczeństwa oraz oprogramowania wbudowanego (jeśli dotyczy), przez okres minimum 4 lat;
20) Wymagane jest, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany i nieodnowiony (refurbished);
21) Wszystkie elementy sprzętowe, jeśli posiadają interfejs użytkownika, muszą być dostępne w wersji polskiej lub angielskiej, z możliwością zmiany języka;
22) Na etapie dostawy wymagane jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających legalność, pochodzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi (np. deklaracje zgodności, certyfikaty, dokumenty gwarancyjne);
23) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów o funkcjonalności szerszej niż wskazana, pod warunkiem pełnej zgodności z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
24) Sprzęt komputerowy (w tym routery, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne) powinien umożliwiać wykorzystanie jednolitych procedur zarządzania, aktualizacji i monitorowania w środowisku IT Zamawiającego;
25) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę przed roszczeniami osób trzecich w przypadku naruszenia praw patentowych lub wzorniczych związanych z dostarczonym sprzętem, o ile Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o takim roszczeniu;
26) W przypadku, gdy dostarczony sprzęt nie będzie współdziałał z infrastrukturą Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w jej funkcjonowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia problemu, przywrócenia poprawnego działania oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych;
27) Oferowane produkty muszą być w najnowszej wersji modelowej dostępnej na rynku w chwili składania oferty, o ile Zamawiający nie określił konkretnego modelu;
28) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, których producent ogłosił zakończenie produkcji lub wsparcia technicznego dla danego modelu w jego najnowszej wersji.
4.2.5.) Wartość części: 2500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego.” Zamawiający dokonał podziału zamówienia na sześć niezależne części nazywając je odpowiednio: Cześć IV – dostawa laptopa
. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2c do SWZ – dla Części IV będące jednocześnie Formularzem techniczno- cenowym, które należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia dla Części IV musi spełniać następujące wymagania
1) Pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i być objęty pełną gwarancją producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej;
2) Nie może generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z instalacją, konfiguracją lub uruchomieniem sprzętu;
3) Musi umożliwiać Zamawiającemu nieograniczone czasowo korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z prawem do samodzielnej instalacji oraz rekonfiguracji;
4) Sprzęt (w szczególności laptopy, dyski zewnętrzne, monitory, drukarki) musi umożliwiać łatwą migrację (przeniesienie) na inne stanowiska pracy, np. w przypadku wymiany sprzętu, bez utraty funkcjonalności;
5) Musi być objęty wsparciem producenta obejmującym aktualizacje firmware, sterowników, poprawek bezpieczeństwa oraz oprogramowania wbudowanego (jeśli dotyczy), przez okres minimum 4 lat;
6) Wymagane jest, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany i nieodnowiony (refurbished);
7) Wszystkie elementy sprzętowe, jeśli posiadają interfejs użytkownika, muszą być dostępne w wersji polskiej lub angielskiej, z możliwością zmiany języka;
8) Na etapie dostawy wymagane jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających legalność, pochodzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi (np. deklaracje zgodności, certyfikaty, dokumenty gwarancyjne);
9) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów o funkcjonalności szerszej niż wskazana, pod warunkiem pełnej zgodności z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
10) Sprzęt komputerowy (w tym routery, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne) powinien umożliwiać wykorzystanie jednolitych procedur zarządzania, aktualizacji i monitorowania w środowisku IT Zamawiającego;
11) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę przed roszczeniami osób trzecich w przypadku naruszenia praw patentowych lub wzorniczych związanych z dostarczonym sprzętem, o ile Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o takim roszczeniu;
12) W przypadku, gdy dostarczony sprzęt nie będzie współdziałał z infrastrukturą Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w jej funkcjonowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia problemu, przywrócenia poprawnego działania oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych;
13) Oferowane produkty muszą być w najnowszej wersji modelowej dostępnej na rynku w chwili składania oferty, o ile Zamawiający nie określił konkretnego modelu;
14) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, których producent ogłosił zakończenie produkcji lub wsparcia technicznego dla danego modelu w jego najnowszej wersji.
15) Pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i być objęty pełną gwarancją producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej;
16) Nie może generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z instalacją, konfiguracją lub uruchomieniem sprzętu;
17) Musi umożliwiać Zamawiającemu nieograniczone czasowo korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z prawem do samodzielnej instalacji oraz rekonfiguracji;
18) Sprzęt (w szczególności laptopy, dyski zewnętrzne, monitory, drukarki) musi umożliwiać łatwą migrację (przeniesienie) na inne stanowiska pracy, np. w przypadku wymiany sprzętu, bez utraty funkcjonalności;
19) Musi być objęty wsparciem producenta obejmującym aktualizacje firmware, sterowników, poprawek bezpieczeństwa oraz oprogramowania wbudowanego (jeśli dotyczy), przez okres minimum 4 lat;
20) Wymagane jest, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany i nieodnowiony (refurbished);
21) Wszystkie elementy sprzętowe, jeśli posiadają interfejs użytkownika, muszą być dostępne w wersji polskiej lub angielskiej, z możliwością zmiany języka;
22) Na etapie dostawy wymagane jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających legalność, pochodzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi (np. deklaracje zgodności, certyfikaty, dokumenty gwarancyjne);
23) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów o funkcjonalności szerszej niż wskazana, pod warunkiem pełnej zgodności z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
24) Sprzęt komputerowy (w tym routery, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne) powinien umożliwiać wykorzystanie jednolitych procedur zarządzania, aktualizacji i monitorowania w środowisku IT Zamawiającego;
25) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę przed roszczeniami osób trzecich w przypadku naruszenia praw patentowych lub wzorniczych związanych z dostarczonym sprzętem, o ile Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o takim roszczeniu;
26) W przypadku, gdy dostarczony sprzęt nie będzie współdziałał z infrastrukturą Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w jej funkcjonowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia problemu, przywrócenia poprawnego działania oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych;
27) Oferowane produkty muszą być w najnowszej wersji modelowej dostępnej na rynku w chwili składania oferty, o ile Zamawiający nie określił konkretnego modelu;
28) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, których producent ogłosił zakończenie produkcji lub wsparcia technicznego dla danego modelu w jego najnowszej wersji.
4.2.5.) Wartość części: 6000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego.” Zamawiający dokonał podziału zamówienia na sześć niezależne części nazywając je odpowiednio: Część V – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2d do SWZ – dla Części V będące jednocześnie Formularzem techniczno- cenowym, które należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia dla Części V musi spełniać następujące wymagania
1) Pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i być objęty pełną gwarancją producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej;
2) Nie może generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z instalacją, konfiguracją lub uruchomieniem sprzętu;
3) Musi umożliwiać Zamawiającemu nieograniczone czasowo korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z prawem do samodzielnej instalacji oraz rekonfiguracji;
4) Sprzęt (w szczególności laptopy, dyski zewnętrzne, monitory, drukarki) musi umożliwiać łatwą migrację (przeniesienie) na inne stanowiska pracy, np. w przypadku wymiany sprzętu, bez utraty funkcjonalności;
5) Musi być objęty wsparciem producenta obejmującym aktualizacje firmware, sterowników, poprawek bezpieczeństwa oraz oprogramowania wbudowanego (jeśli dotyczy), przez okres minimum 4 lat;
6) Wymagane jest, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany i nieodnowiony (refurbished);
7) Wszystkie elementy sprzętowe, jeśli posiadają interfejs użytkownika, muszą być dostępne w wersji polskiej lub angielskiej, z możliwością zmiany języka;
8) Na etapie dostawy wymagane jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających legalność, pochodzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi (np. deklaracje zgodności, certyfikaty, dokumenty gwarancyjne);
9) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów o funkcjonalności szerszej niż wskazana, pod warunkiem pełnej zgodności z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
10) Sprzęt komputerowy (w tym routery, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne) powinien umożliwiać wykorzystanie jednolitych procedur zarządzania, aktualizacji i monitorowania w środowisku IT Zamawiającego;
11) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę przed roszczeniami osób trzecich w przypadku naruszenia praw patentowych lub wzorniczych związanych z dostarczonym sprzętem, o ile Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o takim roszczeniu;
12) W przypadku, gdy dostarczony sprzęt nie będzie współdziałał z infrastrukturą Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w jej funkcjonowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia problemu, przywrócenia poprawnego działania oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych;
13) Oferowane produkty muszą być w najnowszej wersji modelowej dostępnej na rynku w chwili składania oferty, o ile Zamawiający nie określił konkretnego modelu;
14) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, których producent ogłosił zakończenie produkcji lub wsparcia technicznego dla danego modelu w jego najnowszej wersji.
15) Pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i być objęty pełną gwarancją producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej;
16) Nie może generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z instalacją, konfiguracją lub uruchomieniem sprzętu;
17) Musi umożliwiać Zamawiającemu nieograniczone czasowo korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z prawem do samodzielnej instalacji oraz rekonfiguracji;
18) Sprzęt (w szczególności laptopy, dyski zewnętrzne, monitory, drukarki) musi umożliwiać łatwą migrację (przeniesienie) na inne stanowiska pracy, np. w przypadku wymiany sprzętu, bez utraty funkcjonalności;
19) Musi być objęty wsparciem producenta obejmującym aktualizacje firmware, sterowników, poprawek bezpieczeństwa oraz oprogramowania wbudowanego (jeśli dotyczy), przez okres minimum 4 lat;
20) Wymagane jest, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany i nieodnowiony (refurbished);
21) Wszystkie elementy sprzętowe, jeśli posiadają interfejs użytkownika, muszą być dostępne w wersji polskiej lub angielskiej, z możliwością zmiany języka;
22) Na etapie dostawy wymagane jest dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających legalność, pochodzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi (np. deklaracje zgodności, certyfikaty, dokumenty gwarancyjne);
23) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów o funkcjonalności szerszej niż wskazana, pod warunkiem pełnej zgodności z minimalnymi parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia;
24) Sprzęt komputerowy (w tym routery, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne) powinien umożliwiać wykorzystanie jednolitych procedur zarządzania, aktualizacji i monitorowania w środowisku IT Zamawiającego;
25) Wykonawca zapewni Zamawiającemu ochronę przed roszczeniami osób trzecich w przypadku naruszenia praw patentowych lub wzorniczych związanych z dostarczonym sprzętem, o ile Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o takim roszczeniu;
26) W przypadku, gdy dostarczony sprzęt nie będzie współdziałał z infrastrukturą Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w jej funkcjonowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia problemu, przywrócenia poprawnego działania oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych;
27) Oferowane produkty muszą być w najnowszej wersji modelowej dostępnej na rynku w chwili składania oferty, o ile Zamawiający nie określił konkretnego modelu;
28) Niedopuszczalne jest zaoferowanie produktów, których producent ogłosił zakończenie produkcji lub wsparcia technicznego dla danego modelu w jego najnowszej wersji.
4.2.5.) Wartość części: 10500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
NIE5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – oryginał podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) formularz techniczno-cenowy stanowiący Załącznik nr 2, 2a i 2b, 2c, 2d, lub 2e w formie elektronicznej, (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru z Załącznika nr 3 w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym; 4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a. ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum), o
treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga
podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać mocodawca lub
notariusz.
Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki
należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego
postępowania o udzielenie zamówienia. Możliwość dokonania zmian określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr
4 do SWZ bądź w załącznik nr 4a do SWZ,bądź w załącznik nr 4b do SWZ, bądź w załącznik nr 4c do SWZ, bądź w załącznik nr 4d do SWZ,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wilpib.ezamawiajacy.pl/pn/WILPIB/demand/252603/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
INNE PRZETARGI ZEGRZE POŁUDNIOWE
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni centralnego ogrzewania w WIŁ - PIB"
więcej: przetargi ZEGRZE POŁUDNIOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dydaktycznych, terapeutycznych, pomocy edukacyjnych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia specjalistycznego z podziałem na części".
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urządzeń sieciowych typu switche oraz urządzeń do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie dostawy laptopów w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
- Dostawa licencji Google Workspace wraz ze wsparciem
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





