eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji "UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510231335-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych w Katowicach: Dostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji "UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596068-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 271521223, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2051120, e-mail cuw@cuw.katowice.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji "UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/502/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji "UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice". Zamówienie swoim zakresem obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację urządzeń/systemów szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Postępowanie zostało podzielone na 3 części: Część 1 - Dostawa i uruchomienie systemu zunifikowanej komunikacji Część 2 - Dostawa 13 szt. przełączników (w tym 5 szt. z wsparciem dla PoE) współpracujących z parą przełączników agregujących w konfiguracji/klastrze, 2 szt. UPS 3000W, 2 szt. UTM/FIREWALL w konfiguracji HA oraz 4 szt. listew zasilających Część 3 - Dostawa, uruchomienie i montaż systemu rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32524000-2


Dodatkowe kody CPV: 32523000-5, 32420000-3, 32429000-6, 32552310-3, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i uruchomienie systemu zunifikowanej komunikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170731.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Network Experts Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chojnowska 8
Kod pocztowy: 03-583
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202171.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177465.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239373.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa 13 szt. przełączników (w tym 5 szt. z wsparciem dla PoE) współpracujących z parą przełączników agregujących w konfiguracji/klastrze, 2 szt. UPS 3000W, 2 szt. UTM/FIREWALL w konfiguracji HA oraz 4 szt. listew zasilających

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 404065.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Trecom Kraków Spółka Akcyjna Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czyżewska 10
Kod pocztowy: 02-908
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 451395.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 451395.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 562416.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa, uruchomienie i montaż systemu rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust 1. Pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz.U. 2019 poz. 1843) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Do dnia 20.10.2020 do godz. 10:00 w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.