eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › "Przetarg na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-15

Ogłoszenie nr 510227131-N-2020 z dnia 15-11-2020 r.

Gmina Piekoszów: "Przetarg na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592004-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540196357-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Piekoszów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101059900000, ul. ul. Częstochowska , 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 061 008, e-mail przetargi@piekoszow.pl, faks 413 062 193.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przetarg na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRO.271.2.6.2020.PK.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Przetarg na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów". 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów", które to zamówienie dzieli się na następujące części: a) Część nr 1 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulic Żeromskiego, Witosa w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie"; b) Część nr 2 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulic Hetmańska, Rycerska i Książęca miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie"; c) Część nr 3 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi gminnej w m. Łaziska na odcinku od skrzyżowania z DP 0283T tj. od km lokalnego 0+000 do km 0+980, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie". 3) Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierają dokumentacje, w tym m. in. SIWZ, Program Funkcjonalno-Użytkowy, które są dostępne na BIP Piekoszów (link: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=piekoszow/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=123&podmenu=21&str=1): a) w przypadku Części nr 1 - postępowanie pn. "Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów" nr ref. IRO.271.2.22.2019.PK z dnia 24 października 2019 r., część nr 9 - "Przebudowa ulic Żeromskiego, Witosa w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie", tryb "zaprojektuj-wybuduj"; b) w przypadku Części nr 2 - postępowanie pn. Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów" nr ref. IRO.271.2.22.2019.PK z dnia 24 października 2019 r., część nr 3 - "Przebudowa ulic Hetmańska, Rycerska i Książęca miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie", tryb "zaprojektuj-wybuduj"; c) w przypadku Części nr 3 - postępowanie pn. Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów" nr ref. IRO.271.2.1.2020.PK. z dnia 27 stycznia 2020 r., część nr 1 - Rozbudowa drogi gminnej w m. Łaziska na odcinku od skrzyżowania z DP 0283T tj. od km lokalnego 0+000 do km 0+980, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie", tryb "zaprojektuj-wybuduj". 4) Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i przepisów wykonawczych, w branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej, a ponadto: a) weryfikacja przez wykonawcę dokumentacji projektowej sporządzonej przez wykonawcę nadzorowanej inwestycji poprzez sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej i jej zgodności z materiałami i wytycznymi określonym w PFU dla nadzorowanej inwestycji i umowie o zamówienie publiczne na wykonanie nadzorowanej inwestycji. Wykonawca sprawdzi kompletność i zgodność dokumentacji projektowej w ciągu 30 dni od dnia jej przekazania przez wykonawcę nadzorowanej inwestycji i przekaże Zamawiającemu i temu wykonawcy ewentualne uwagi do dokumentacji projektowej; b) udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej od wykonawcy nadzorowanej inwestycji; c) udział w czynnościach przekazania wykonawcy nadzorowanej inwestycji terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy nadzorowanej inwestycji - niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin; d) bieżącą kontrolę realizacji umowy z wykonawcą nadzorowanej inwestycji poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną (projektową), przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Każdorazowa obecność wykonawcy na budowie powinna być odnotowana w dzienniku budowy. Inspektor nadzoru z branży drogowej będzie zobowiązany przyjąć funkcje koordynatora nad całością realizacji zamówienia; e) egzekwowanie od wykonawcy nadzorowanej inwestycji postanowień umowy o zamówienie publiczne na wykonanie nadzorowanej inwestycji; f) prowadzenie kontroli i prawidłowości rozliczeń wykonanych robót budowlanych przez wykonawcę nadzorowanej inwestycji oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur VAT wystawianych przez tego wykonawcę; g) sprawdzanie jakości robót budowlanych wykonanych w ramach nadzorowanej inwestycji i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; h) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót budowlanych wykonanych w ramach nadzorowanej inwestycji; i) stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót budowlanych oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; j) wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; k) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja techniczną (projektową); l) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej (projektowej) i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; m) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; n) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz zasad BHP; o) zajmowanie stanowiska, co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę robót na placu budowy; p) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od wykonawcy robót wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: (-) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Dokumentacji projektowej ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł; (-) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta; (-) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie wykonawcy robót przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości, co do ich jakości; q) poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę robót, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; r) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; s) udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych wykonanych w ramach nadzorowanej inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulic Żeromskiego, Witosa w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piotrkowice, ul. Kielecka 37
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113652.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulic Hetmańska, Rycerska i Książęca miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piotrkowice, ul. Kielecka 37
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227304.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi gminnej w m. Łaziska na odcinku od skrzyżowania z DP 0283T tj. od km lokalnego 0+000 do km 0+980, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piotrkowice, ul. Kielecka 37
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113652.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.