Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-18
Ogłoszenie nr 510222425-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - 2 postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582292-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000,
ul. ul. Komunalna
4,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 121 805, e-mail
saniko@saniko.com.pl, faks
544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http;//www.saniko.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - 2 postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ/ZP.13/01/08/19.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE, do selektywnej zbiórki odpadów n/w rodzaju: 1) wyposażonych w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu, w górnej części worka, z nadrukiem, bez zgrzewu w dolnej części worka: a) worki na szkło 120 l, w ilości 150 000 szt., b) worki na szkło komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., c) worki na metale i tworzywa sztuczne 120 l, w ilości 320 000 szt., d) worki na metale i tworzywa sztuczne komercyjne 120 l, w ilości 25 000 szt., e) worki na odpady "bio" 90 l, w ilości 130 000 szt., f) worki na odpady "bio" komercyjne 90 l, w ilości 30 000 szt., g) worki na papier 120 l, w ilości 110 000 szt. h) worki na papier komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., i) worki na popiół 80 l, w ilości 160 000szt., j) worki na odpady zmieszane 120 l, w ilości 15 000 szt. 2) bez taśmy i nadruku: a) worki na odpady inne 60 l, w ilości 15 000 szt. 2. Dostarczane Zamawiającemu worki winny być konfekcjonowane w rolkach po 15 szt (worki o grubości 0,06 mm i więcej) oraz po 20 szt (worki o grubości 0,05 mm i mniej), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. 3. Dostawy towaru na paletach o rozmiarach nie większych niż 120 cm/80 cm. Każdy rodzaj worka winien być spakowany na osobnej palecie (nie dopuszcza się mieszania rodzajów worków podczas dostawy). 4. Minimalna ilość zamówionych worków każdego z rodzaju to 5000 szt. 5. Wymagane parametry techniczne worków precyzuje rozdz. III pkt. 5 SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy worków w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię przedmiotu zamówienia. 7. Termin dostawy nie może przekroczyć max do 21 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego e-mail lub faxem (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert). 8. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych worków do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanych przez Zamawiającego worków LDPE. 10. Zamawiający wymaga wykonania nadruków na workach będących przedmiotem zamówienia, zgodnie ze wzorami określonymi w Załączniku nr 9 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości worków określonych w rozdz. III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię worków, - odszkodowania za utracone korzyści.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.93.00.00 - Worki i torby
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
295000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STEFAN" Dariusz Stefaniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
362481.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Dostawy materiałów elektrycznych oraz instalacji antenowej na potrzeby remontu pawilonu mieszkalnego C znajdującego się na terenie Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- "Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia działań ratowniczych w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Doposażenie magazynu OLiOC w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmo., zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- Dostawa sprzętu na doposażenie magazynu obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 - etap 2.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





