eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - 2 postępowanie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 510222425-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - 2 postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582292-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000, ul. ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 121 805, e-mail saniko@saniko.com.pl, faks 544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http;//www.saniko.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - 2 postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ/ZP.13/01/08/19.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE, do selektywnej zbiórki odpadów n/w rodzaju: 1) wyposażonych w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu, w górnej części worka, z nadrukiem, bez zgrzewu w dolnej części worka: a) worki na szkło 120 l, w ilości 150 000 szt., b) worki na szkło komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., c) worki na metale i tworzywa sztuczne 120 l, w ilości 320 000 szt., d) worki na metale i tworzywa sztuczne komercyjne 120 l, w ilości 25 000 szt., e) worki na odpady "bio" 90 l, w ilości 130 000 szt., f) worki na odpady "bio" komercyjne 90 l, w ilości 30 000 szt., g) worki na papier 120 l, w ilości 110 000 szt. h) worki na papier komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., i) worki na popiół 80 l, w ilości 160 000szt., j) worki na odpady zmieszane 120 l, w ilości 15 000 szt. 2) bez taśmy i nadruku: a) worki na odpady inne 60 l, w ilości 15 000 szt. 2. Dostarczane Zamawiającemu worki winny być konfekcjonowane w rolkach po 15 szt (worki o grubości 0,06 mm i więcej) oraz po 20 szt (worki o grubości 0,05 mm i mniej), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. 3. Dostawy towaru na paletach o rozmiarach nie większych niż 120 cm/80 cm. Każdy rodzaj worka winien być spakowany na osobnej palecie (nie dopuszcza się mieszania rodzajów worków podczas dostawy). 4. Minimalna ilość zamówionych worków każdego z rodzaju to 5000 szt. 5. Wymagane parametry techniczne worków precyzuje rozdz. III pkt. 5 SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy worków w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię przedmiotu zamówienia. 7. Termin dostawy nie może przekroczyć max do 21 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego e-mail lub faxem (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert). 8. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych worków do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanych przez Zamawiającego worków LDPE. 10. Zamawiający wymaga wykonania nadruków na workach będących przedmiotem zamówienia, zgodnie ze wzorami określonymi w Załączniku nr 9 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości worków określonych w rozdz. III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię worków, - odszkodowania za utracone korzyści.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.93.00.00 - Worki i torby


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 295000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STEFAN" Dariusz Stefaniak
Email wykonawcy: firma.stefan@wp.pl
Adres pocztowy: Stary Brześć 25B
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Brześć Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362481.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362481.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362481.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.