To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 510215509-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Lubochni: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581089-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Lubochni, Krajowy numer identyfikacyjny 36042522600000,
ul. ul. Tomaszowska
6,
97-217
Lubochnia Dworska, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 7103-308, e-mail
goklubochnia@interia.pl, faks
44 7103-308.
Adres strony internetowej (url): http://gckibplubochnia.naszgok.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GCK.1.271.Pzp.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy niżej wymienionych części: Część I - Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II - Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania podestów scenicznych i kratownicy Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III - Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej Szczegółowy opis dla części III znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32342400-6
Dodatkowe kody CPV: 32350000-1, 32342410-9, 32340000-8, 30237280-5, 32343000-9, 31527260-6, 31500000-1, 31527000-6, 45421143-8, 38652100-0, 38653400-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POL-AUDIO Leszek Polanowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119285.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania, podestów scenicznych i kratownicy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz art. 29 ust. 1 i 2 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm., zwanej dalej: "Pzp"). Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert w toku ich badania Zamawiający powziął wątpliwość, co do poprawności sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia pod kątem jego zgodności z art. 29 ustawy. W myśl zasadach wynikających z tego artykułu Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Szczegółowa analiza opisu przedmiotu zamówienia wykazała, iż został on opisany w sposób niejednoznaczny co mogło wprowadzić wykonawców w błąd jak również w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję - w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5b do SIWZ) podano różne wielkości gramatury tkaniny z której ma być wykonana horyzont, wysłony boczne horyzontu i kulisy sceny oraz różne wymiary dla horyzontu. Opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Z uwagi na to, że w toku badania i oceny ofert nie jest możliwe dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia a dokonany opis narusza przepisy ustawy Pzp, należy uznać, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Nieporównywalność ofert oraz brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej wynikające z nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia mają charakter nieusuwalny, bowiem upłynął już termin składania ofert. Wady skutkujące nieważnością umowy w rozumieniu art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, co do zasady zostały wymienione w art. 146 ust. 1 Pzp. Jednocześnie orzecznictwo i doktryna przyjmuje, że zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp obowiązany jest do wzięcia pod uwagę także okoliczności skutkujące unieważnieniem umowy mieszczące się w klauzuli generalnej wyrażonej w art. 146 ust. 6 Pzp. Przyznanie Prezesowi UZP wyłącznej kompetencji do wzruszania na drodze sądowej zawartych już umów nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapobiegania ich zawarciu poprzez unieważnienie prowadzonego postępowania, w razie stwierdzenia, że jest ono obarczone wadami, które negatywnie rzutują na ich ważność. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ART-FOTO- MEDIA Mariusz Zygmunt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10050.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż sterylizatorów w 3 Stacjach Uzdatniania Wody na terenie gminy Ostrów Mazowiecka
- Doposażenie scen - oświetlenie sceniczne dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
- Dostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenę Ciśnień dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłośnieniowego i oświetleniowego w ramach zadania pod nazwą: Remont i modernizacja sal konferencyjnych w Hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu
- Dostawa urządzeń oświetleniowych, montaż, konfiguracja oraz uruchomienie systemu oświetlenia LED sterowanego bezprzewodowo
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Kadzidło IV"
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





