eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia DworskaZakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-30

Ogłoszenie nr 510215509-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.

Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Lubochni: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581089-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Lubochni, Krajowy numer identyfikacyjny 36042522600000, ul. ul. Tomaszowska 6, 97-217 Lubochnia Dworska, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 7103-308, e-mail goklubochnia@interia.pl, faks 44 7103-308.
Adres strony internetowej (url): http://gckibplubochnia.naszgok.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCK.1.271.Pzp.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu Nowe oblicze kultury - zakup wyposażenia sali koncertowej i studia nagrań Gminnego Centrum Kultury w Lubochni 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy niżej wymienionych części: Część I - Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II - Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania podestów scenicznych i kratownicy Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III - Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej Szczegółowy opis dla części III znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32342400-6


Dodatkowe kody CPV: 32350000-1, 32342410-9, 32340000-8, 30237280-5, 32343000-9, 31527260-6, 31500000-1, 31527000-6, 45421143-8, 38652100-0, 38653400-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż systemu nagłaśniającego i wyposażenia studia nagrań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-AUDIO Leszek Polanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. C. Skłodowskiej 33
Kod pocztowy: 05-420
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119285.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119285.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119285.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż systemu oświetlenia scenicznego, mechaniki scenicznej, okotarowania, podestów scenicznych i kratownicy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz art. 29 ust. 1 i 2 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm., zwanej dalej: "Pzp"). Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu po otwarciu ofert w toku ich badania Zamawiający powziął wątpliwość, co do poprawności sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia pod kątem jego zgodności z art. 29 ustawy. W myśl zasadach wynikających z tego artykułu Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Szczegółowa analiza opisu przedmiotu zamówienia wykazała, iż został on opisany w sposób niejednoznaczny co mogło wprowadzić wykonawców w błąd jak również w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję - w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5b do SIWZ) podano różne wielkości gramatury tkaniny z której ma być wykonana horyzont, wysłony boczne horyzontu i kulisy sceny oraz różne wymiary dla horyzontu. Opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Z uwagi na to, że w toku badania i oceny ofert nie jest możliwe dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia a dokonany opis narusza przepisy ustawy Pzp, należy uznać, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Nieporównywalność ofert oraz brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej wynikające z nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia mają charakter nieusuwalny, bowiem upłynął już termin składania ofert. Wady skutkujące nieważnością umowy w rozumieniu art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, co do zasady zostały wymienione w art. 146 ust. 1 Pzp. Jednocześnie orzecznictwo i doktryna przyjmuje, że zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp obowiązany jest do wzięcia pod uwagę także okoliczności skutkujące unieważnieniem umowy mieszczące się w klauzuli generalnej wyrażonej w art. 146 ust. 6 Pzp. Przyznanie Prezesowi UZP wyłącznej kompetencji do wzruszania na drodze sądowej zawartych już umów nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapobiegania ich zawarciu poprzez unieważnienie prowadzonego postępowania, w razie stwierdzenia, że jest ono obarczone wadami, które negatywnie rzutują na ich ważność.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa zestawu do projekcji multimedialnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ART-FOTO- MEDIA Mariusz Zygmunt
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boh. 14 Brygady 19 m 38
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Maz.
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10050.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10050.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13530.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.