eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › REMONT I OCIEPLENIE BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 2 W JABŁONNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510213838-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

KZB Legionowo Spółka z o.o.: REMONT I OCIEPLENIE BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 2 W JABŁONNIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575065-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 w Legionowie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000478396 oraz numer NIP: 5361914209 i REGON: 146799748, wysokość kapitału zakładowego 210 630 000 zł, reprezentowana przez: Irenę Bogucką - Prezesa Zarządu


I. 1) NAZWA I ADRES:

KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl
Adres profilu nabywcy: www.kzb-legionowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT I OCIEPLENIE BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 2 W JABŁONNIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOP-ZP-8/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i ocieplenie budynku mieszkalno-usługowego wielorodzinnego przy ul. Zegrzyńskiej 2w Jabłonnie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: o docieplenie budynku metodą lekką mokrą, o wymiana parapetów z blachy powlekanej, obróbek blacharskich dachu, rynien dachowych i spustowych, o skucie odparzonych tynków na elewacji, o wymiana pokrycia dachowego, remont kominów, o ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, o ocieplenie ścian cokołu, o wymieniana drzwi wejściowych do klatki schodowej budynku, o remont balkonów i balustrady balkonowych, o zamontowanie daszków nad wejściami do klatki schodowej oraz nad wejściem do mieszkania od strony podwórza, o uporządkowanie terenu wokół budynku. 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 12 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ). 4. W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia, wymienionymi w ust. 3: 1) pierwszeństwo mają zawsze projekty budowlano-wykonawcze tj. dokumentacja projektowa (a w ich ramach projekt budowlany), jeżeli rozbieżność ich dotyczy; 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej (tj. projektów budowlano-wykonawczych). 5. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej. 6. Materiały stosowane przez WYKONAWCĘ podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Wszelkie materiały z rozbiórki i odpady powstałe w procesie realizacji przedmiotu umowy pozostają w dyspozycji WYKONAWCY. 8. Zmiany zakresu robót wymagają pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności. 9. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r. poz. 108, ze zm.), tj. "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem" zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45421130-4, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300922.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane Dariusz Górecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rembielińska 8A m. 124
Kod pocztowy: 03-343
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368830.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368830.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 489444.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.