Ogłoszenie z dnia 2019-10-08
Ogłoszenie nr 510213432-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków WORD w Łodzi Oddział Terenowy Piotrkowie Trybunalskim ul. Glinianej 17.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000,
ul. ul. Smutna
28,
91-729
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 373 196, e-mail
zamowienia.publiczne@word.lodz.pl, faks
426 781 037.
Adres strony internetowej (url): www.word.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków WORD w Łodzi Oddział Terenowy Piotrkowie Trybunalskim ul. Glinianej 17.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WORD/DO/2300/6/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Świadczenia usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi Oddział Terenowy w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Glinianej 17. - Usługa będzie świadczona w dni robocze Oddziału Terenowego w zgodnie z podpisaną umową. - Wykonawca w toku realizacji umowy zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością. - Wykonawca powinien na bieżąco informować Zamawiającego o wszystkich uszkodzeniach lub usterkach mienia WORD stwierdzonych przed i w czasie wykonywania usługi - najpóźniej następnego dnia po ich stwierdzeniu. - Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wyposaża swoich pracowników w sprzęt, materiały, środki czystości, detergenty, odzież ochronną itp. niezbędne do wykonywania zamówienia. - Wykonawca na własny koszt zaopatruje w papier ręcznikowy, papier toaletowy, mydło w płynie, detergenty, środki do mycia i czyszczenia glazury, terakoty, wykładziny dywanowej, okien, mebli i innego wyposażenia, które występuje w pomieszczeniach Oddziału. - Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał zasobniki na papier toaletowy i papier ręcznikowy. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad i regulaminów wewnętrznych związanych z wykonywaną pracą. 2. Umowa zawarta na czas określony: od dnia 24.09.2019r. do dnia 31.12.2019r..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25904.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LIMBIO Damian Karliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31862.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca przesłanka - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
W związku z nieprzewidzianą sytuacją zaprzestania świadczenia usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach WORD Łódź Oddział Terenowy w Piotrkowie Trybunalskim przez firmę Quavo sp. z o.o. ulica Garsona 8. 42-200 Częstochowa zgodnie z podpisaną umową ZP-371/3/2016 wystąpiła konieczność wybrania innego wykonawcy do świadczenia
w/w usługi.
Zatrudnione osoby przez firmę Quavo zaprzestały sprzątania pomieszczeń od dnia 16 września 2019 roku z przyczyny nieotrzymania poborów za miesiąc sierpień 2019 roku.
Z firmą Quavo nie można nawiązać kontaktu telefonicznego i elektronicznego.
W związku z powyższym wystąpiła wyjątkowa okoliczność, której nie można było przewidzieć i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia bez zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.