eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków WORD w Łodzi Oddział Terenowy Piotrkowie Trybunalskim ul. Glinianej 17.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-08

Ogłoszenie nr 510213432-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków WORD w Łodzi Oddział Terenowy Piotrkowie Trybunalskim ul. Glinianej 17.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000, ul. ul. Smutna 28, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 373 196, e-mail zamowienia.publiczne@word.lodz.pl, faks 426 781 037.
Adres strony internetowej (url): www.word.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków WORD w Łodzi Oddział Terenowy Piotrkowie Trybunalskim ul. Glinianej 17.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WORD/DO/2300/6/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Świadczenia usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi Oddział Terenowy w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Glinianej 17. - Usługa będzie świadczona w dni robocze Oddziału Terenowego w zgodnie z podpisaną umową. - Wykonawca w toku realizacji umowy zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością. - Wykonawca powinien na bieżąco informować Zamawiającego o wszystkich uszkodzeniach lub usterkach mienia WORD stwierdzonych przed i w czasie wykonywania usługi - najpóźniej następnego dnia po ich stwierdzeniu. - Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wyposaża swoich pracowników w sprzęt, materiały, środki czystości, detergenty, odzież ochronną itp. niezbędne do wykonywania zamówienia. - Wykonawca na własny koszt zaopatruje w papier ręcznikowy, papier toaletowy, mydło w płynie, detergenty, środki do mycia i czyszczenia glazury, terakoty, wykładziny dywanowej, okien, mebli i innego wyposażenia, które występuje w pomieszczeniach Oddziału. - Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał zasobniki na papier toaletowy i papier ręcznikowy. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad i regulaminów wewnętrznych związanych z wykonywaną pracą. 2. Umowa zawarta na czas określony: od dnia 24.09.2019r. do dnia 31.12.2019r..

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25904.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIMBIO Damian Karliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 35A/lok.6
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31862.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31862.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31862.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca przesłanka - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z nieprzewidzianą sytuacją zaprzestania świadczenia usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach WORD Łódź Oddział Terenowy w Piotrkowie Trybunalskim przez firmę Quavo sp. z o.o. ulica Garsona 8. 42-200 Częstochowa zgodnie z podpisaną umową ZP-371/3/2016 wystąpiła konieczność wybrania innego wykonawcy do świadczenia w/w usługi. Zatrudnione osoby przez firmę Quavo zaprzestały sprzątania pomieszczeń od dnia 16 września 2019 roku z przyczyny nieotrzymania poborów za miesiąc sierpień 2019 roku. Z firmą Quavo nie można nawiązać kontaktu telefonicznego i elektronicznego. W związku z powyższym wystąpiła wyjątkowa okoliczność, której nie można było przewidzieć i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia bez zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.