eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołcza › Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty1 500 000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 510211104-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Urząd Gminy Gołcza: Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty: 1 500 000,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581307-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540172170-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Gołcza, Krajowy numer identyfikacyjny 53500800000000, ul. Gołcza 80, 32-075 Gołcza, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 886 029, e-mail ug_golcza@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu do kwoty: 1 500 000,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIR.271.1.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego do kwoty 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie wkładu własnego w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w całości lub w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 2 dni robocze przed uruchomieniem transzy, dopuszcza się możliwość złożenia wniosku za pośrednictwem maila lub faksu. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31.12.2019 r. 4. Przewidywany harmonogram spłat kredytu: Lp. Data spłaty Rata kapitałowa PLN 1 31.03.2020 75 000,00 2 30.06.2020 75 000,00 3 30.09.2020 75 000,00 4 31.12.2020 75 000,00 5 31.03.2021 75 000,00 6 30.06.2021 75 000,00 7 30.09.2021 75 000,00 8 31.12.2021 75 000,00 9 31.03.2022 75 000,00 10 30.06.2022 75 000,00 11 30.09.2022 75 000,00 12 31.12.2022 75 000,00 13 31.03.2023 75 000,00 14 30.06.2023 75 000,00 15 30.09.2023 75 000,00 16 31.12.2023 75 000,00 17 31.03.2024 75 000,00 18 30.06.2024 75 000,00 19 30.09.2024 75 000,00 20 31.12.2024 75 000,00 5. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku. 6. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) żadnymi kosztami nie pobranego kredytu. 7. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 8. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 9. Odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, płatne do 30 każdego ostatniego miesiąca kwartału po otrzymaniu noty odsetkowej. Dopuszcza się możliwość elektronicznego przesłania noty odsetkowej. 10. Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 11. Datą płatności pierwszych odsetek będzie data końca pierwszego kwartału kalendarzowego następującego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu. 12. Wszelkie powstałe nadpłaty z tytułu opłaty odsetek naliczonych od przedmiotowego kredytu Wykonawca przekaże na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. 13. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 14. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco podpisany przez Wójta i przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez Wójta i Skarbnika Gminy Gołcza. 15. Wyklucza się - jako warunek Wykonawcy - założenie rachunku bieżącego przez Zamawiającego w banku Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160436.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krakowski Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rynek Kleparski 8
Kod pocztowy: 31-150
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131557.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131557.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131557.09
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.