To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-03
Ogłoszenie nr 510210087-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.
Gmina Udanin: Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Udanin w ramach konkursu Poprawa bezpieczeństwa w województwie dolnośląskim w 2019roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592755-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Udanin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064810900000,
ul. Udanin
26,
55-340
Udanin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 744 28 70, e-mail
ug@udanin.pl, faks
76 8709242.
Adres strony internetowej (url): www.udanin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Udanin w ramach konkursu Poprawa bezpieczeństwa w województwie dolnośląskim w 2019roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.1.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ratowniczego w ramach konkursu "Poprawa Bezpieczeństwa w Województwie Dolnośląskim w roku 2019" 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem rzeczowym zamówienia, objętym Specyfikacją przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z zakresem rzeczowym zamówienia, określonym w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania. 6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego 55-340 Udanin 26, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 14:00. Wykonawca poinformuje Zamawiającego minimum dwa dni przed dostawą o dacie i godzinie dostawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypu instytucji dotującej. Logotypy oraz napis zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21097.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROTEKO Sp.zo.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26875.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dostawy polegającej na zakupie indywidualnego wyposażenia pilota tj. spodnie przeciwprzeciążeniowe CSU-13 B/P wykorzystywane do badań i treningu w wirówce-symulatorze HTC-07.
- DOSTAWA CZĘŚCI DO OBSŁUGI LOTNICZYCH APARATÓW UCIECZKOWYCH (LAU) typu SEA LV2
- Dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
więcej: Sprzęt ratunkowy i awaryjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.