eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiWykonanie prac remontowo-wykończeniowych mieszkania treningowego w budynku mieszkalno-socjalnym znajdującym się przy Zespole Szkół nr 2 im. mjra H. Dobrzańskiego "HUBALA" ul. Sikorskiego 2 w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w Centrum 2",współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014 -2020, w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-03

Ogłoszenie nr 510209927-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim: Wykonanie prac remontowo-wykończeniowych mieszkania treningowego w budynku mieszkalno-socjalnym znajdującym się przy Zespole Szkół nr 2 im. mjra H. Dobrzańskiego "HUBALA" ul. Sikorskiego 2 w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w Centrum 2",współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014 -2020, w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt partnerski "Rodzina w Centrum 2" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014 -2020, w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588177-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim, Krajowy numer identyfikacyjny 91087026000000, ul. ul. Sikorskiego 3, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2826154, 509379876, e-mail malgorzata.wesner@onet.pl, faks 542 826 154.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowo-wykończeniowych mieszkania treningowego w budynku mieszkalno-socjalnym znajdującym się przy Zespole Szkół nr 2 im. mjra H. Dobrzańskiego "HUBALA" ul. Sikorskiego 2 w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w Centrum 2",współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014 -2020, w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RK.271.12.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-wykończeniowych mieszkania treningowego w budynku mieszkalno-socjalnym znajdującym się przy Zespole Szkół nr 2 im. mjra H. Dobrzańskiego "HUBALA" ul. Sikorskiego 2 w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w Centrum 2", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014 -2020, w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych. 1)Celem wykonania prac remontowo-wykończeniowych w budynku mieszkalno-socjalnym znajdującym się przy Zespole Szkół nr 2 im. mjra H. Dobrzańskiego "HUBALA" ul. Sikorskiego 2 jest utworzenie mieszkania treningowego, które zapewni pobyt 2 osobom opuszczającym pieczę zastępczą, a także usługi wspierające obejmujące poradnictwo specjalistyczne psychologiczne i pedagogiczne oraz usługi rozwijające i utrwalające samodzielność, sprawność w zakresie samoobsługi, pełnienia ról społecznych w integracji ze społecznością lokalną. 2)Budynek mieszkalno- socjalny, w którym wykonywane będą prace remontowo- wykończeniowe zlokalizowany jest na działce nr 16/4 karta mapy 29 położonej w miejscowości Aleksandrów Kujawski przy ul. Sikorskiego 2. Działka stanowi własność Powiatu Aleksandrowskiego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a)roboty rozbiórkowe (demontaż istniejących elementów, ścian, drzwi, okien, glazury, oświetlenia, grzejników itp.), b)rozbiórka pokrycia dachowego wraz z konstrukcją, c)rozbiórka stropu podwieszanego, d)wykucie stolarki okiennej i drzwiowej, e)wykucie otworu drzwiowego, f)zamurowanie otworu drzwiowego, g)wykonanie warstw wyrównawczych (skucie i wyrównanie posadzki), h)wykonanie wieńca opaskowego, i)wykonanie konstrukcji dachu dwuspadowego wraz z deskowaniem i pokrycie papą termozgrzewalną, j)montaż ścianek działowych wraz z wykończeniem ( szpachlowanie styków płyt oraz malowanie), k)montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z ościeżnicami, l)osadzenie stolarki okiennej, ł)montaż sufitu podwieszanego, m)montaż podłóg ( w pokojach podłoga z paneli, w pozostałych pomieszczeniach płytki gresowe), n)położenie płytek w łazience i kuchni, o)malowanie pomieszczeń (dwukrotne) farbą lateksową zmywalną, p)wykonanie wentylacji, r)termoizolacja ścian i fundamentów, s)instalacja grzejników, t)montaż armatury w łazience, u)wykonanie instalacji elektrycznej, informatycznej, wodno- kanalizacyjnej, w)pomiary i badania instalacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za prace stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace danego rodzaju w takiej ilości w jakiej to okaże się rzeczywiście koniczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 2.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1)do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020; 2)do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 3)zapewnienia Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w ograniczonym zakresie; 4)zabezpieczenia terenu, na którym odbywać się będą prace remontowo- wykończeniowe w okresie trwania realizacji prac, aż do ich zakończenia i ostatecznego odbioru; 5)znania i stosowania w czasie prowadzenia prac remontowo- wykończeniowych wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego w okresie trwa-nia i wykańczania prac; 6)usunięcia wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac; 7)odpowiedzialności za jakość wykonania prac oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową ( projekt architektoniczno- konstrukcyjny, przedmiar robót, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), obowiązującymi przepisami i normami; 8)przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej; 9)przedstawienia Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie materiałów, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, itp.); 10)zapewnienia wszelkich materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania zadań określonych w zapytaniu ofertowym oraz transportu wszelkich materiałów i narzędzi do miejsca prowadzonych prac remontowo - wykończeniowych związanych z adaptacją i modernizacją przedmiotu zamówienia; 11)zapewnienia wywozu wszelkich odpadów, które powstaną przy pracach remontowo- wykończeniowych, a także do posprzątania mieszkania treningowego po zakończonych pracach; 12)przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram prac, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym i będzie stanowił załącznik do umowy; 13)współpracy z Zamawiający i Zarządcą obiektu w trakcie realizacji prac. 3.Zastosowanie w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na ce-lu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one zyskanie parametrów technicznych towarów nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W konsekwencji parametry oferowanych towa-rów/produktów nie mogą być gorsze od parametrów opisanych przez Zamawiającego. Ocena spełniania czy dany towar/ produkt spełnia wymagania nastąpi po-przez odniesienie do parametrów produktu referencyjnego. Za kluczowe parametry refe-rencyjne należy uznać te, które zostały wskazane przez Zamawiającego w opisie przed-miotu zamówienia. Wykazanie równoważności obciąża Wykonawcę, który w treści składanej oferty zobowiązany jest do udowodnienia w treści składanej oferty, że oferuje towar/produkt równoważny do opisanego w treści SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9.WYMAGANIA ZWIĄZANE Z KLAUZULĄ SPOŁECZNĄ: 1)Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji zamówienia przynajmniej 1 osoby z grup określonych poniżej: a)bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub b) osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w okresie objętym realizację przedmiotu zamówienia. 2) W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający jest uprawniony w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, o których mowa w pkt 1 powyżej i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1: - oświadczenie Wykonawcy dotyczące wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt 1, w związku z treścią art. 29 ust. 4 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób wskazanych w pkt 1, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych warunkach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia zgodnie z pkt 1, traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez Wykonawcę ww wymogu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261000-4, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45421100-5, 45421110-8, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45443000-4, 45451200-5, 45300000-0, 45453000-7, 44220000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81160.87
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany MAX-PRO Piotr Kopaczyk
Email wykonawcy: pkopaczyk@onet.pl
Adres pocztowy: Rudunki 10A 87-700 Aleksandrów Kujawski
Kod pocztowy:
Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87637.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87637.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137656.32
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.