To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-21
Ogłoszenie nr 510207084-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie: Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku w OSiW Łobez etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550165516-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 10370340000000,
ul. ul. Dworcowa
19,
70-206
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
918 127 981, e-mail
m.chudek@ohp.pl, faks
918 127 981.
Adres strony internetowej (url): www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku w OSiW Łobez etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZWK.ZPA.271.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji w OSiW Łobez etap I wraz z prawem opcji dla etapu II. Miejsce wykonania robót budowlanych - ul. Krótka 2, 73-150 Łobez. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje prawo opcji tzn. przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. 1. Zakres zamówienia podstawowego (etap I) obejmuje w szczególności: a) Termomodernizacje ścian powyżej terenu polegającą między innymi na: o rozebraniu rur spustowych, o odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej, o oczyszczeniu podłoża, o zabezpieczeniu okien folią o przygotowaniu podłoża pod system dociepleń- zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą o wykonaniu systemu docieplenia na styropianie - płyty o grubości 20 cm, o wykonaniu systemu docieplenia na styropianie - warstwa zbrojona i tynk na ościeżach, o ręcznym malowaniu tynków strukturalnych farbami silikonowymi, o montażu profili ochronnych narożnikowych, o obróbkach blacharskich, omontażu okrągłych rynien spustowych oraz półokrągłych dachowych. b) Remont posadzki docieplenie spodu płyt stropowej loggi polegająca między innymi na: o rozebraniu posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych, o wykonaniu izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, o wykonaniu izolacji poziomej przeciwwilgociowej, o wykonanie posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm oraz cokolików o wysokości równej 15 cm. c) Ocieplenie stropów piwnic od spodu na wełnie mineralnej. d) Okładziny elementów niedocieplanych polegająca między innymi na: o Przygotowaniu podłoża, o wykonaniu cienkowarstwowych mozaikowych tynków strukturalnych na ścianach, o wykonaniu okładzin schodów z płytek o wymiarach 30 x 30, o malowaniu farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych, o wymianie daszków nad schodami zewnętrznymi. e) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania podstawowego dla etapu I znajdują się w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym oraz przedmiarze robót. 2. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może skorzystać z prawa opcji na zamówienie obejmujące prace określone jako etap II w dokumentacji projektowej. 1) Wykonanie cokół budynków: o wykonanie systemu na styropianie (EPS) - zestaw dekoracyjny dyspersyjny "mozaikowy" na płytach o grubości 12 cm, o rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, o ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, o wykonanie chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania dla etapu II (prawo opcji) znajdują się w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym oraz przedmiarze robót. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o woli skorzystania z prawa opcji. 5. Przed wdrożeniem zamówienia objętego prawem opcji Wykonawca wniesie Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, stanowiące 5% wynagrodzenia brutto za wykonanie etapu II (prawo opcji). 6. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje taka potrzeba, oraz gdy posiadać będzie środki na sfinansowanie zamówienia w zakresie objętym opcją. 7. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji zgodne z ofertą Wykonawcy. 9. Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy kalkulowaniu oferty cenowej. Prace budowlane muszą być zgodne z projektem budowlanym oraz audytem energetycznym dla poszczególnych etapów, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów. 10. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 11. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 12. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne pod względem jakości w stosunku do przywołanych w specyfikacji. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca Zobowiązany jest ustalić z przedstawicielem Zamawiającego materiały które będą użyte do remontu. 13. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia objęty będzie przynajmniej 3 letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 14. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących roboty budowlane. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji robót budowlanych będą wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Warunek, o którym mowa zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 2 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych/montażowych. a) W wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę o pracę Wykonawca zapewni prawidłową realizację powierzonych zadań, b) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 3 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania prac określonych w pkt 14. c) Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby. d) Wykonawca w terminie 2 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy oraz na każde żądanie Prowadzącego postępowanie w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt 14 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione przez niego na umowę o pracę. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 30.08.2019 (Dz.U. 2019 poz. 1781) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. e) W przypadku niewypełniania któregokolwiek z obowiązków określonych w niniejszym ustępie Wykonawcy zostanie naliczona przez Zamawiającego kara umowna w wysokości 5% wartości brutto wskazanej w umowie dla zamówienia podstawowego w przypadku realizacji zamówienia podstawowego lub wartości brutto zamówienia objętego prawem opcji w przypadku realizacji zamówienia objętego prawem opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
357729.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "STYL-DOM" Robert Sagan,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
395654.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewidział w zamówieniu prawo opcji. Wartość brutto zamówienia podstawowego (etap I) 395.654,00 zł, dla zamówienia objętego prawem opcji (Etap II) - wartość brutto - 52.029,00 zł. Razem wartość brutto dla obu etapów - 447.683,00 zł. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć
postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonym uprzednio
postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne
warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym uprzednio
postępowaniu w trybie z przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o wszczęciu postępowania nr
572626-N-2020 z dnia 2020-08-10 r. oraz ogłoszenie o unieważnieniu postępowania nr
510162261-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.) nie wpłynęła żadna oferta wykonawcy. Zamawiający
dokonał unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych późn. zm. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ w
prowadzonym uprzednio postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W
związku z powyższym zachodzą przesłanki do zastosowania trybu z wolnej ręki zgodnie z art. 67
ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa elektrolitu do akumulatorów
- Wykonanie częściowego remontu dachu budynku przy ul. Łuczniczej 36a w Szczecinie
- Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Szczecinie w modelu EPC.
- EP/220/37/2025: Włączenie budynku "C" do szpitalnego systemu poczty pneumatycznej mieszczącego się w SPWSZ w Szczecinie w lokalizacji przy ul.Arkońskiej 4, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Wykonawcy"
- Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na w latach 2025 i 2026 nr 3
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.