eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-30

Ogłoszenie nr 510206493-N-2019 z dnia 30-09-2019 r.

Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu: Budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589190-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540190199-N-2019, 540192113-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu, Krajowy numer identyfikacyjny 52256242000000, ul. ul. Cieliczańska 1, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7183-510, e-mail ckirsuprasl@wp.pl, faks 85 7183-510.
Adres strony internetowej (url): ckirsuprasl.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKiR.2100.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2) Przedmiotem zamówienia jest budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu. 3) Zamówienie obejmuje wykonanie biblioteki w Supraślu jako rozwinięcia kompleksu obiektów administrowanych przez Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu. Inwestycję przewidziano do realizacji w latach 2019-2020 z dofinansowaniem w ramach programu Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Planuje się wykonanie dwukondygnacyjnego, murowanego budynku o funkcji usług kultury (biblioteki) dobudowanego do istniejącego budynku CKiR. W ramach realizacji tej inwestycji planuje się usunięcie kolidującego zagospodarowania terenu (likwidacja ogrodzenia oraz nawierzchni z kostki brukowej, usunięcie kolizji z przewodami infrastruktury podziemnej, przyłączami kanalizacji sanitarnej i telekomunikacyjnej, wycięcie kolidujących drzew oraz przeniesienie: stacji rowerowej GreenVelo, tablic, przestawienie wiaty, przestawienie placu zabaw) a następnie podłączenie projektowanego budynku do sieci infrastrukturalnych. Planuje się wykonanie budynku o parametrach: o Pow. zabudowy - 422,5 m2; o Pow. użytkowa - 658,0 m2; o Kubatura - 3882,9 m3; Przewidziano do realizacji : o Posadowienie budynku - ławy żelbetowe, ściany fundamentowe, schody i szyb windowy w części fundamentowej, izolacja przeciwwilgociowa. o Wykonanie stropu żelbetowego nad parterem. o Roboty murarskie i murowe - w tym m.in. ściany zewnętrzne warstwowe, ściany wewnętrzne, izolacje cieplne i przeciwwilgociowe, wymurowanie szybu windowego; o Elementy żelbetowe - nadproża, słupy i podciągi, schody itp. o Dach - konstrukcja drewniana z dociepleniem oraz pokryciem; o Instalowanie stolarki okiennej i drzwiowej - stolarka okienna aluminiowa zgodnie z projektem i wykazem stolarki; o Zainstalowanie drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem i wykazem stolarki; o Wykonanie tynków, podłoży i posadzek; o Świetliki dachowe, kominy ocieplone nad połacią dachową; o Winda; o Wewnętrzne instalacje elektryczna, alarmowa, c.o., wod.-kan., gazowa i odgromowa, klimatyzacyjna; Gmina Supraśl zakłada zakończenie budowy biblioteki do 16.11.2020 r. W 2019 r. założono limit wydatków w wysokości 500.000 zł. na sfinansowanie faktur za roboty częściowe zgodnie z harmonogramem realizacji inwestycji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3320910.17
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 4BUD sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Komunalna 5
Kod pocztowy: 15-197
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4059000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4059000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5837859.79
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.