eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa części zamiennych do pojazdów kołowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-30

Ogłoszenie nr 510206013-N-2019 z dnia 30-09-2019 r.

2 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576387-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540156337-N-2019; 540165638-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

2 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 14266590400000, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261815214, e-mail 2rblog.zampub@ron.mil.pl, faks 261815093.
Adres strony internetowej (url): www.2rblog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/105/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych z podziałem na 9 części (zadania) 2.Ilości w zakresie poszczególnych części (zadań)określono z załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałej dokumentacji przetargowej która została zamieszona na platformie zakupowej Zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103632.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURT Części Samochodowe Bohdan Hryców
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127467.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127467.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305801.52
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8412.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MOTORPOL" Sławomir FALKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Traugutta 2
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10346.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10346.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11387.34
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu odrzucono ofertę nr 5, złożoną przez Wykonawcę Dachy Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin - w zakresie zadania nr 2 Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca Dachy Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin, składający ofertę nr 5: - w zakresie zadania nr 2 zaoferował realizacje zamówienia w cenie niższej o 32,68% od wartości zamówienia, tj. stanowiącej 67,32 % kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca wezwany pismem RTD1034/2019/271 w dniu 26.08.2019r. do wyjaśnienia elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny zawartej w ofercie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w złożonej ofercie. Zgodnie z art. 90 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Wezwanie wykonawcy do wyjaśnień w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje, iż ma on obowiązek udowodnienia, że zaoferowana przez niego cena nie jest rażąco niska. Zastosowanie przez zamawiającego przepisów zawartych w art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych należy rozumieć jako przyjęcie domniemania, że cena oferty jest rażąco niska. Ciężar wykazania, że tak nie jest spoczywa na wezwanym do złożenia wyjaśnień wykonawcy: "wystąpienie do wykonawcy w trybie art. 90 ust. 1 ustanawia domniemanie zaoferowania ceny rażąco niskiej w stosunku do przedmiotu zamówienia. W związku z ustanowieniem domniemania wystąpienia ceny rażąco niskiej, przy udzielaniu wyjaśnień w trybie art. 90 ust. 1, dowód braku zaoferowania ceny rażąco niskiej spoczywa na wykonawcy" (KIO/UZP 1157/10). W związku z faktem, iż Wykonawca Dachy polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w złożonej ofercie, tym samym nie udowodnił, że zaoferowana przez niego cena nie jest rażąco niska. Oferta w/w Wykonawcy w zakresie zadania nr 2 podlegała odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 4 w zw. z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferta wykonawcy zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie zadania nr 2 w dniu 11.09.2019r.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 3 w dniu 26.08.2019r.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14998.64
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "CARTEX" Gładysz Grzegorz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 66
Kod pocztowy: 08-400
Miejscowość: Garwolin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18448.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18448.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27540.38
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19999.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MOTORPOL" Sławomir FALKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Traugutta 2
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24599.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24599.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26722.99
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu odrzucono ofertę nr 5, złożoną przez Wykonawcę Dachy Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin - w zakresie zadania nr 5. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca Dachy Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin, składający ofertę nr 5: - w zakresie zadania nr 5 zaoferował realizacje zamówienia w cenie niższej o 37,66 % od wartości zamówienia, tj. stanowiącej 62,34 % kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca wezwany pismem RTD1034/2019/271 w dniu 26.08.2019r. do wyjaśnienia elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny zawartej w ofercie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w złożonej ofercie. Zgodnie z art. 90 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Wezwanie wykonawcy do wyjaśnień w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje, iż ma on obowiązek udowodnienia, że zaoferowana przez niego cena nie jest rażąco niska. Zastosowanie przez zamawiającego przepisów zawartych w art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych należy rozumieć jako przyjęcie domniemania, że cena oferty jest rażąco niska. Ciężar wykazania, że tak nie jest spoczywa na wezwanym do złożenia wyjaśnień wykonawcy: "wystąpienie do wykonawcy w trybie art. 90 ust. 1 ustanawia domniemanie zaoferowania ceny rażąco niskiej w stosunku do przedmiotu zamówienia. W związku z ustanowieniem domniemania wystąpienia ceny rażąco niskiej, przy udzielaniu wyjaśnień w trybie art. 90 ust. 1, dowód braku zaoferowania ceny rażąco niskiej spoczywa na wykonawcy" (KIO/UZP 1157/10). W związku z faktem, iż Wykonawca Dachy polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w złożonej ofercie, tym samym nie udowodnił, że zaoferowana przez niego cena nie jest rażąco niska. Oferta w/w Wykonawcy w zakresie zadania nr 5 podlegał odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 4 w zw. z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferta wykonawcy zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie zadania nr 5 w dniu 11.09.2019r.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15595.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TRANSTECH" Maria Helm Michał Helm Joanna Helm Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207-209
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19181.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19181.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34540.02
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 7 w dniu 26.08.2019r.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7526.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CARTEX" Gładysz Grzegorz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 66
Kod pocztowy: 08-400
Miejscowość: Garwolin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9257.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9257.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9257.62
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75932.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TRANSTECH" Maria Helm Michał Helm Joanna Helm Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207-209
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93396.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93396.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153355.37
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.