Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-12-13
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2
Numer og³oszenia: 510204 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF , ul. ¦wiêtokrzyska 14, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 75 18, faks 22 556 78 61.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pkn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Organizowanie i prowadzenie normalizacji krajowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Wymagania ogólne: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z serwisem i wsparciem SAP-2, wykorzystuj±cym oprogramowanie podstawowe mySAP w wersji 6.0., w nastêpuj±cych obszarach: 1.1.1. Analiza i eliminowanie problemów, b³êdów i usterek w SAP-2 zaistnia³ych w ¶rodowisku Zamawiaj±cego. 1.1.2. Dostosowywanie w SAP-2 zmian oprogramowania mySAP opracowywanych przez producenta, maj±cych na celu bie¿±ce dostosowywanie oprogramowania mySAP do zmian regulacji prawnych, a tak¿e aktualizacjê i rozbudowê funkcjonalno¶ci. 1.1.3. Wprowadzanie udoskonaleñ i modyfikacji SAP-2 zwi±zanych np. ze zmianami organizacyjnymi Zamawiaj±cego, wdra¿aniem lub integracj± z innymi systemami informatycznymi, usprawnianiem procesów w SAP-2, u³atwieniem pracy u¿ytkownikom (system przyjazny u¿ytkownikowi). 1.2. Czas niezbêdny do wykonania czynno¶ci w ramach us³ug, o których mowa w pkt. 1.1.3. bêdzie ka¿dorazowo uzgadniany przez Strony. 1.3. W okresie 12 miesiêcy od podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ nabycia od Wykonawcy Us³ugi SAP Enterprise Support, na okres 12 miesiêcy, dla licencji systemu SAP posiadanych przez Zamawiaj±cego. O skorzystaniu z takiej opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê w formie pisemnej. Wykonawca zobowi±zuje siê potwierdziæ w formie pisemnej przyjêcie zamówienia w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni kalendarzowych oraz zrealizowaæ je za wynagrodzeniem okre¶lonym w Formularzu cenowym, na zasadach okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SIWZ. 2. Wymagania szczegó³owe: 2.1. Us³ugi, o których mowa w Rozdziale pkt 1. ppkt 1 i 2 Wykonawca bêdzie realizowa³ w czasie 20 godzin miesiêcznie, tj. 240 w trakcie trwania umowy. 2.2. Us³ugi, o których mowa w Rozdziale pkt 1. ppkt 3 Wykonawca bêdzie realizowa³ w czasie 25 godzin miesiêcznie tj. 300 w trakcie trwania umowy. 2.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wykorzystywania godzin, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. w wy¿szym wymiarze tj. odpowiednio powy¿ej 20 oraz 25 godzin miesiêcznie, po uprzednim uzyskaniu zgody Wykonawcy. Godziny, których Zamawiaj±cy nie wykorzysta³ w danym miesi±cu kalendarzowym, mog± byæ przez niego wykorzystywane w kolejnych miesi±cach. 2.4. Us³ugi bêd± ¶wiadczone w siedzibie Zamawiaj±cego lub za pomoc± mediów elektronicznych w dni robocze w godzinach od 8.30 do 16.30. 2.5. Wsparcie dla b³êdów krytycznych (uniemo¿liwiaj±cych u¿ytkownikom korzystanie z SAP-2) bêdzie polega³o na naprawie b³êdu, przez serwis Wykonawcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w terminie 48 h od momentu zg³oszenia, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.6. Wsparcie dla b³êdów niekrytycznych (polegaj±cych na ograniczeniu mo¿liwo¶ci korzystania z niektórych funkcji SAP-2) w dzia³aniu SAP-2 bêdzie polega³o na naprawie tego b³êdu, przez serwis Wykonawcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w terminie 15 dni od zg³oszenia. 2.7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia/zmniejszenia liczby godzin przewidzianych w pkt. 1.1.1. i 1.1.2. na rzecz zwiêkszenia/zmniejszenia liczby godzin, o których mowa w pkt. 1.1.3. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym, nast±pi z uwzglêdnieniem warto¶ci wynagrodzenia za dan± godzinê ¶wiadczenia us³ugi wynikaj±c± z wyceny Wykonawcy zamieszczonej na Formularzu cenowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do wzoru oferty..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, nie wiêcej ni¿ 30% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupe³niaj±ce mog± dotyczyæ ca³o¶ci przedmiotu zamówienia.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.25.00.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.59.00.00 - Profesjonalne us³ugi komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysoko¶æ wadium ustalono w kwocie: 3 000 z³. 2. Wadium mo¿na wnie¶æ w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach Spó³dzielczej Kasy Oszczêdno¶ciowo - Kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). 3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 67 1010 1010 0050 6313 9120 0000 przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê datê uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego. 4. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej do³±cza siê w postaci oryginalnych dokumentów do ofert i sk³ada w jednej kopercie z ofert±. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej powinien zawieraæ informacjê o udzieleniu gwarancji lub porêczenia, na kwotê wymienion± w pkt. 1. stanowi±c±/stanowi±cego zabezpieczenie wadium na rzecz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, w przetargu nieograniczonym na ¶wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia systemu informatycznego SAP-2, wa¿n±/wa¿nego przez okres co najmniej równy zwi±zania ofert± okre¶lony w niniejszej specyfikacji oraz zobowi±zanie porêczyciela/gwaranta do wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej wskazane jest do³±czenie do oferty kopii przelewu wadium. 5. Termin wniesienia wadium up³ywa wraz z terminem sk³adania ofert. 6. Wadium wnosi siê na czas co najmniej równy okresowi zwi±zania ofert±. 7. Okoliczno¶ci utraty wadium. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± traci wadium wraz z odsetkami na podstawie przepisu art. 46 ust. 5 ustawy, je¶li: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 8. Zasady zwrotu wadium: Zamawiaj±cy na podstawie przepisu art. 46 ustawy zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem sytuacji nie z³o¿enia, na wezwanie Zamawiaj±cego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie, b) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano, c) niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie okre¶lonej w pkt. 8. lit. a, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do wzoru oferty
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawcy wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na serwisie/wsparciu systemu informatycznego opartego na mySAP o warto¶ci brutto co najmniej 100 000 PLN ka¿da. Ocena spe³niania warunku zostanie dokona na podstawie: 1) O¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Wzoru oferty, 2) Wykazu zrealizowanych co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na serwisie/wsparciu systemu informatycznego opartego na mySAP o warto¶ci brutto co najmniej 100 000 PLN ka¿da; z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e zamówienia zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, 3) Przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów udowadniaj±cych, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia a w szczególno¶ci zobowi±zania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów. Pisemne zobowi±zania, o których mowa powy¿ej nale¿y za³±czyæ do oferty
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do wzoru oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do wzoru oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na min. kwotê 150 000 z³. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1)O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Wzoru oferty, 2) Op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na min. kwotê 150 000 z³
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca z³o¿y³ swoj± ofertê na formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz do³±czy³ wszystkie wymagane dokumenty okre¶lone w SIWZ. Brak wyszczególnionego we wzorze oferty za³±cznika nie zwalnia Wykonawcy z obowi±zku jego dostarczenia. Formularz oferty powinien byæ wype³niony i podpisany przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ, w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy. 3) W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) O¶wiadczenia o spe³nianiu przez Wykonawców warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do Wzoru oferty. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3a do Wzoru oferty) podpisuje pe³nomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy a o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy podpisuje odrêbnie ka¿dy uczestnik Konsorcjum (wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do Wzoru oferty). 5) Dokumenty i o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty lub o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Strony ustalaj±, ¿e nie przewiduj± istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyj±tkiem zmian, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci: a) nast±pi± zmiany organizacyjne Zamawiaj±cego, b) nast±pi zmiana osób, które s± wyszczególnione w § 3 ust. 13 wzoru umowy c) wyst±pi konieczno¶æ zwiêkszenia/zmniejszenia liczby godzin przewidzianych w § 3 ust. 3 wzoru umowy na rzecz zwiêkszenia/zmniejszenia liczby godzin, o których mowa w § 3 ust. 4 wzoru umowy. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym, nast±pi z uwzglêdnieniem warto¶ci wynagrodzenia za dan± godzinê ¶wiadczenia us³ugi wynikaj±c± z Formularza cenowego, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. ¦wiêtokrzyska 14B, 00-050 Warszawa, p.232.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. ¦wiêtokrzyska 14B, 00-050 Warszawa, Kancelaria Ogólna p.109.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuñczo-Wychowawczych obs³ugiwanych przez Zespó³ do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rêkawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w siedzibie G³ównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesiêcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie wed³ug standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiaj±cego sprzêtu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Us³uga wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiaj±cego sprzêtu i oprogramowania, którego producentem jest HPE Aruba Networking
- Us³ugi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
- us³uga informatyczna dla biur poselskich.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.