Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu – w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drzewica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 22
1.5.2.) Miejscowość: Drzewica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugm@drzewica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzewica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu – w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1b9fdb-ec6b-4053-bfa2-5a08d68028d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049084/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu realizowana z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://drzewica.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. W związku z tym:
a. Składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
b. Składanie podmiotowych środków dowodowych;
c. Składanie innych oświadczeń, informacji i wyjaśnień
odbywa się przez Platformę dostępną pod adresem https://drzewica.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać Wykonawca
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS Windows 7 lub nowsze wersje;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, procesor o wydajności odpowiadającej Intel IV 2GHz lub wydajniejszy, jeden z systemów operacyjnych:- MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
wielkość pojedynczego zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
dopuszczalne formaty: pdf, excel, doc, zip.
Szyfrowanie i czas przekazania i odbioru danych
plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8.;
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES (podpis elektroniczny osadzony wewnątrz podpisywanego pliku);
jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki tj. plik podpisywany i plik z podpisem;
zaleca się składanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego z wykorzystaniem funkcji skrótu SHA-2; zaleca się, aby kwalifikowany podpis elektroniczny zawierał znacznik czasu oraz dane umożliwiające weryfikację właściwości podpisu po wygaśnięciu certyfikatu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Drzewicy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Drzewicy jest Burmistrz Drzewicy
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Drzewicy. Proszę je wysłać na adres: iod@drzewica.pl
• Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. co najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją archiwalną B-5).
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu Miejskiego w Drzewicy usługi informatyczne, pocztowe;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Drzewicy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKBI.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zarządzanie i magazyny
1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025 r.
2. System powinien być dostarczony w ramach sprzętowego appliance z zainstalowanymi i skonfigurowanymi wszystkim usługami, niezbędnymi do pracy systemu.
3. Rozwiązanie musi spełniać minimalne poniższe wymagania sprzętowe:
a. Obudowa rack rozmiar: 1U
b. Procesor: min. 8 rdzeni, min. 16 wątków. Minimalna częstotliwość bazowa procesora 2.6GHz
c. Pamięć RAM: 16GB DDR4
d. Przestrzeń dostępna na przechowywanie danych:
Min. 14TB po RAID 5
e. Osobne dyski SSD M.2 nVME działające w RAID1 w celu instalacji warstwy oprogramowania i systemu operacyjnego,
f. Redundantne zasilanie,
g. Interfejsy sieciowe:
Min. 2szt. Ethernet 1Gb, 3szt 10Gb
h. Gwarancja NBD.
2. Wspierane systemy
Możliwość instalacji oraz uruchomienia agenta backupowego na hostach fizycznych, maszynach wirtualnych czy też kontenerach docker opartych o systemy:
Alpine 3.10+,
Debian: 9+,
Ubuntu: 16.04+,
Fedora: 29+,
centOS: 7+,
RHEL: 6+,
openSUSE: 15+,
SUSE Enterprise Linux(SLES): 12 SP2+,
macOS: 10.13+,
Windows: 7, 8.1, 10(1607+),
Windows Server: 2008 R2+,
Środowisk wirtualnych:
Hyper-V 2016+,
VMware: 6.7+.
3. Środowiska fizyczne i bazy danych
4. Środowiska wirtualne
5. Aplikacje SaaS
6. Licencjonowanie i wsparcie techniczne
7. Anty-ransomware i bezpieczeństwo
8. Szkolenie
9. Wdrożenie
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub - w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - wykonuje co najmniej 2 dostawy oprogramowania oraz sprzętu na kwotę 50 000 zł każda.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza Oferty)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz parametrów oferowanych urządzeń lub opis sposobu spełniania wymagań zawartych w OPZ - wg załącznika nr 5.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty potwierdzające parametry oferowanych urządzeń.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. powyżej oddzielnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych bez potrzeby przeprowadzenia ponownego postepowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z art. 455 Pzp, Dz.U.2024.13207.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamawiającego https://drzewica.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-02 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-31
INNE PRZETARGI DRZEWICA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu - w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy
- Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kilińskiego w Drzewicy.
więcej: przetargi DRZEWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczeństwo w Gminie Szklarska Poręba
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup systemu poczty elektronicznej oraz oprogramowania podwójnej autentykacji wraz z 100 szt. tokenów
- Dostawa, instalacja oraz konfiguracja systemu zapewniającego działanie platformy służącej do do analizy złośliwego oprogramowania w izolowanym środowisku
- Realizacja projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Głogowski" w zakresie realizacji usługi hardeningu, dostarczenia oprogramowania i sprzętu wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem
- "Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej 2/25"
- Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej, serwerów oraz biblioteki taśmowej na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.