eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiDostawa urządzeń medycznych ujętych w pakietach I-IX dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej SP ZOZ w Mońkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-26

Ogłoszenie nr 510204409-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach: Dostawa urządzeń medycznych ujętych w pakietach I-IX dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej SP ZOZ w Mońkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług Użyteczności PublicznejDziałanie 8.4. Infrastruktura Społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia. pn.: "Poprawa efektywności i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej SP ZOZ w Mońkach na poziomie leczenia stacjonarnego i ambulatoryjnego w zakresie schorzeń, które są istotną przyczyną dezaktywacji zawodowej osób dorosłych" Nr Projektu WND-RPPD.08.04.01-20-0044/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577860-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154403-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 50652956000000, ul. al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, e-mail zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl, faks 85 727 81 35, 727 81 34.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.monki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń medycznych ujętych w pakietach I-IX dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej SP ZOZ w Mońkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-8/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i serwisowanie fabrycznie nowych urządzeń medycznych ujętych w pakietach I-IX dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji Leczniczej SP ZOZ w Mońkach, tj.: pakiet I - Cyfrowy przenośny aparat ultrasonograficzny pakiet II - Platforma dynamiczno-statyczna pakiet III - Bieżnia rehabilitacyjna pakiet IV - Laser ze skanerem pakiet V - Sprzęt rehabilitacyjny różny pakiet VI - Aparaty do elektroterapii i lampa do światłolecznictwa pakiet VII - Ekopompa i inne aparaty rehabilitacyjne pakiet VIII -Aparat do krioterapii pakiet IX-Aparat wielofunkcyjny 2.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach umowy o dofinansowanie nrUDA-RPPD.08.04.01-20-0044/18-00 projektu nr WND-RPPD.08.04.01-20-0044/18 pn.: "Poprawa efektywności i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej SP ZOZ w Mońkach na poziomie leczenia stacjonarnego i ambulatoryjnego w zakresie schorzeń, które są istotną przyczyną dezaktywacji zawodowej osób dorosłych" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług Użyteczności Publicznej Działanie 8.4. Infrastruktura Społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia. 3.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę fabrycznie nowych wolnych od wad fizycznych i prawnych urządzeńmedycznych wraz z niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania urządzeń powystawowych oraz podemonstracyjnych. Dostarczoneurządzenia muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz muszą być gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji; 2) po uruchomieniu urządzeń udzielenie instruktażu i szkolenia personelu w zakresie obsługi iużytkowania w cenie oferty. 5. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. 6. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Zakładu Rehabilitacji Leczniczej SP ZOZ w Mońkach mieszczącego się przy Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki. 7.Zaoferowany produkt będący wyrobem medycznym wyszczególniony w Załączniku nr 1 do SIWZmusiposiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. w szczególności deklarację zgodności CEzgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Oferowanyprzedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.). 8. Minimalny termin gwarancji wynosi: a) 24 miesiące-licząc od daty podpisania protokołuodbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego. Uwaga: jest to parametr, który podlega ocenie. 9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w niniejszym postępowaniu. 10. Zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy. 11. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, którą część zamówienia powierzy do wykonania Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada za czynności podwykonawców w zakresie wykonywania zamówienia. Jeżeli Podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie - przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33112200-0, 33128000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet I - Cyfrowy przenośny aparat ultrasonograficzny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania na pakiet I: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił w/w postępowanie na pakiet I ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z postanowieniami art. 86 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający na publicznej sesji otwarcia ofert w ww. postępowaniu w dniu 02.08.2019r. bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na pakiet I i jest to kwota w wysokości 37 000,00zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu na pakiet I złożono pięć ofert, tj.: 1. SONOLIFE Sp. z o.o., ul. Wolińska 21 A, 64-100 Leszno, cena oferty wynosi: 42 999,99zł brutto; 2. Michał Stebnicki VEROMED ul. Wolności 94/225, 41-800 Zabrze, cena oferty wynosi: 79 890,00zł brutto; 3. EUROMEDICAL Ireneusz Bijoch, Wiśniówka 58, 26-050 Zagnańsk, cena oferty wynosi: 39 000,00zł brutto; 4. ECHO - SON S. A., ul. Krańcowa 5, 24-100 Puławy, cena oferty wynosi: 53 784,00zł brutto; 5. Mar-Med Sp. z o.o., ul. Gintrowskiego 30, 02-697 Warszawa, cena oferty wynosi: 36 900,00zł brutto. Oferty Wykonawców EUROMEDICAL Ireneusz Bijoch, Wiśniówka 58, 26-050 Zagnańsk i Mar-Med Sp. z o.o., ul. Gintrowskiego 30, 02-697 Warszawa zostały odrzucone. Mając powyższe na względzie Zamawiający stwierdził, że oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości finansowych zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego postępowanie na pakiet I zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet II - Platforma dynamiczno-statyczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił w/w postępowanie na pakiet II ponieważ na ten pakiet nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert, tj. do dnia 02.08.2019r. do godz. 10:00 na pakiet II złożono jedną ofertę: 1. PHU Technomex Sp. z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice. Oferta została odrzucona. Dlatego postanowiono jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet III - Bieżnia rehabilitacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BARDOMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konecznego 6/66
Kod pocztowy: 31-216
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48800.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48800.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48800.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Laser ze skanerem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51462.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51462.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51462.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet V - Sprzęt rehabilitacyjny różny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania na pakiet V: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił w/w postępowanie na pakiet V ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z postanowieniami art. 86 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający na publicznej sesji otwarcia ofert w ww. postępowaniu w dniu 02.08.2019r. bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na pakiet V i jest to kwota w wysokości 44 471,60 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu na pakiet V złożono trzy oferty, tj.: 1. HAS- MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, cena oferty wynosi: 51 576,00zł brutto; 2. Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak, ul. Kilińskiego 12, 63-000 Środa Wlkp., cena oferty wynosi: 44 150,40zł brutto; 3. Meden-Inmed Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, cena oferty wynosi: 54 595,00zł brutto. Oferta Wykonawcy Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak, ul. Kilińskiego 12, 63-000 Środa Wlkp. została odrzucona. Mając powyższe na względzie Zamawiający stwierdził, że oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości finansowych zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego postępowanie na pakiet V zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet VI - Aparaty do elektroterapii i lampa do światłolecznictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26712.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAS- MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22410.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22410.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22410.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pakiet VII - Ekopompa i inne aparaty rehabilitacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67476.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BARDOMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konecznego 6/66
Kod pocztowy: 31-216
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: pakiet VIII -Aparat do krioterapii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) unieważnił w/w postępowanie na pakiet VIII, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert, tj. do dnia 02.08.2019r. do godz. 10:00 na pakiet VIII nie złożono żadnej oferty. W związku z tym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na pakiet VIII.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: pakiet IX-Aparat wielofunkcyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14865.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAS- MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15498.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15498.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15498.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.