eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ TERENOWĄ PRZY ZSP 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA PN."TU BIJE SERCE OSIEDLA - WSPÓLNE BOISKO DO SIATKÓWKI PLAŻOWEJ PIOMA 2019 - W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-24

Ogłoszenie nr 510201119-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ TERENOWĄ PRZY ZSP 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA PN.: "TU BIJE SERCE OSIEDLA - WSPÓLNE BOISKO DO SIATKÓWKI PLAŻOWEJ PIOMA 2019 - W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581628-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA PLACU ZABAW Z SIŁOWNIĄ TERENOWĄ PRZY ZSP 2 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA PN.: "TU BIJE SERCE OSIEDLA - WSPÓLNE BOISKO DO SIATKÓWKI PLAŻOWEJ PIOMA 2019 - W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.30.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu: 1.1. roboty ziemne i nawierzchnia siłowni zewnętrznej i strefy "Street workout": ? usunięcie warstw humusu ? obrzeż betonowe o wym. 30 x 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej ? warstwa odsączająca z piasku ? podbudowa z kruszywa naturalnego ? nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- wapiennej ? warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny ? nawierzchnia piaskowa bezpieczna - grubość po zagęszczeniu - 30 cm 1.2. siłownia zewnętrzna strefa Street workout: ? Street workout - zestaw ? Street workout - poręcze do pompek ? Street workout - drążek (NS), pylon, koła tai-chi małe (NS) ? Street workout - rower ręce- nogi (NS), pylon, sztanga (NS) 1.3. roboty ziemne i nawierzchnia placu zabaw: ? usunięcie warstw humusu ? mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża ? warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny ? nawierzchnia żwirowa - grubość po zagęszczeniu - 30 cm 1.4. plac zabaw - urządzenia ? place zabaw - domek (zestaw systemowy) ? huśtawka wahadłowa - 2 siedziska ? huśtawka wagowa ? zegar z liczydłem i grą edukacyjną 1.5. mała architektura: ? ławki parkowe ? kosze na śmieci ? stojaki na rowery 1.6. wycinka drzew, nasadzenia i teren zielony: ? ścinanie drzew piłą mechaniczną ? mechaniczne karczowanie pni ? wywóz dłużyc, karpiny i gałęzi ? sadzenie drzew i krzewów liściastych ? wykonanie trawników dywanowych siewem 1.7. roboty nie objęte dokumentacją techniczną ? demontaż przęsła ogrodzenia oraz fragmentu cokołu ogrodzenia w celu umożliwienia wjazdu na plac budowy z pominięciem parkingu, ? wykonanie prowizorycznego wjazdu na plac budowy ? odtworzenie fragmentu cokołu ogrodzenia oraz montaż przęsła ogrodzenia po zakończeniu robót związanych z budową placu zabaw i siłowni zewnętrznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni bezpiecznych siłowni i placów zabaw. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45233200-1, 45112710-5, 45112723-9, 45236210-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97058.45
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TEL-BRUK Radosław Telenga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Czartoryskiego13/57
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119381.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119381.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119381.89
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.