To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198229-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu: Dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561016-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu, Krajowy numer identyfikacyjny 31033800000000,
ul. ul. Jeleniogórska
4,
59-700
Bolesławiec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 380 225, e-mail
jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl, faks
75 738 00 13 75 738 02 01.
Adres strony internetowej (url): www.zozbol.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/sprzęt gospodarczy/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu z podziałem na 10 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39700000-9
Dodatkowe kody CPV: 39224000-8, 42995000-7, 39713400-7, 39713300-6, 44423200-3, 39150000-8, 39141100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71838.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polskie Centrum Czystości Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64658.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11049.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9221.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11360.36
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polskie Centrum Czystości Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3359.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EX-ZONE Szymon Jeziorski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3299.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3997.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EX-ZONE Szymon Jeziorski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3899.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650.62
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo NOVAX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
925.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
780.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EX-ZONE Szymon Jeziorski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
798.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93. ust. 1. pkt. 1. Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 t.j. z późn. zm.). W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93. ust. 1. pkt. 1. Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 t.j. z późn. zm.). W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93. ust. 1. pkt. 1. Ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 t.j. z późn. zm.). W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- "Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Budowa żłobka gminnego wraz z infrastrukturą techniczną, pierwszym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Regały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.