eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno"Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo - etap II".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510197736-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Żłobek Gminny "Tęczowa Kraina" w Konikowie: "Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo - etap II".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rynek pracy dostępny dla rodziców - Gmina Świeszyno stawia na żłobek!" realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 6.6. Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583803-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Żłobek Gminny "Tęczowa Kraina" w Konikowie, Krajowy numer identyfikacyjny 383423488, ul. Konikowo 47D, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48511171573, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): BIP UG Świeszyno http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo - etap II".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/ŻG/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do żłobka "Tęczowa Kraina" - etap II w miejscowości Konikowo, gmina Świeszyno. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie: Część 1. Zakup i dostawa zabawek Kody CPV: 37520000-9 - Zabawki; 37510000-6 - Lalki 1. Puzzle - przeciwieństwa - 4 kpl. 2. Puzzle - kolacja - 4 kpl. 3. Puzzle - mama i dziecko - 4 kpl. 4. Drewniane nakładanki - 3 kpl. 5. Puzzle zwierzątka - 2 kpl. 6. Drewniane puzzle - 6 kpl. 7. Klocki 350 elem. - 2 kpl. 8. Drewniany pociąg ze zwierzątkami - 4 kpl. 9. Magnetyczne układanki - 8 kpl. 10. Domek - 1 kpl. 11. Piankowa wyspa - 1 kpl. 12. Labirynt manipulacyjny 1 - 2 kpl. 13. Labirynt manipulacyjny 2 - 2 kpl. 14. Ścianka manipulacyjno- sensoryczna - 1 szt. 15. Piramidka w kształcie kury - 6 szt. 16. Piramidka w kształcie kwiatka - 6 szt. 17. Piramidka w kształcie żabki - 6 szt. 18. Zestaw naczyń kuchennych- zestaw obiadowy - 4 kpl. 19. Zestaw do herbaty dla 4 osób - 4 kpl. 20. Zestaw owoców i warzyw - 4 kpl. 21. Warsztat budowniczego - 1 kpl. 22. Kącik kuchenny - 2 kpl. 23. Zestaw produktów spożywczych - 4 kpl. 24. Zestaw naczyń - śniadaniowy - 4 kpl. 25. Imitacja produktów mięsnych - 2 kpl. 26. Imitacja produktów serowych - 2 kpl. 27. Mata z pojazdami - 2 kpl. 28. Zestaw 6 drewnianych samochodów - 4 kpl. 29. Autka z figurkami - 12 szt. 30. Autko- śmieciarka - 4 szt. 31. Autka - budowlane 1 - 2 kpl. 32. Autka - budowlane 2 - 4 szt. 33. Naczepa przewożąca samochody - 5 szt. 34. Wytrzymały wózek - przyczepka z rączką. - 10 szt. 35. Koniki na biegunach (różowy) - 2 szt. 36. Koniki na biegunach (niebieski) - 2 szt. 37. Klocki konstrukcyjne typu wafle mix min. 150 elementów - 2 kpl. 38. Klocki konstrukcyjne typu wafle mix min. 170 elementów - 2 kpl. 39. Klocki konstrukcyjne typu wafle o tematyce zwierzęcej min. 50 elementów. - 2 kpl. 40. Klocki małego budowniczego - 2 kpl. 41. Lalka typu bobas z akcesoriami - 10 szt. 42. Edukacyjny stoliczek - 2 szt. 43. Ścianka manipulacyjno- sensoryczna 2 - 1 szt. 44. Zestaw małego lekarza - 2 kpl. 45. Drewniana farma geometryczna. - 2 kpl. 46. Klocki 3 D - 2 kpl. 47. Zestaw instrumentów - Marakasy - 10 kpl. 48. Zestaw instrumentów - Tamburyn - 10 szt. 49. Zestaw instrumentów - Dzwonki diatoniczne - 2 szt. 50. Zestaw instrumentów - Dzwonki z rączką - 1 szt. 51. Zestaw instrumentów - Trójkąt muzyczny - 2 szt. 52. Zestaw instrumentów - Młynek - pozytywka - 2 szt. 53. Pomoce do zabaw ruchowych - Chusta - 1 szt. 54. Pomoce do zabaw ruchowych - Woreczki - 6 kpl. 55. Pomoce do zabaw ruchowych - Szarfy - 24 szt. 56. Pomoce do zabaw ruchowych - Plastikowe obręcze - 2 kpl. 57. Pomoce do zabaw ruchowych - Pompony - 48 szt. 58. Pomoce do zabaw ruchowych - Piłki - 24 szt. 59. Pomoce do zabaw ruchowych - Kręgle - 2 kpl. 60. Pomoce do zabaw ruchowych - Chusty do ćwiczeń gimnastycznych - 48 szt. 61. Pomoce do zabaw ruchowych - Elementy w kształcie stóp - 2 kpl. 62. Basen z piłeczkami - 1 kpl. Część 2. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Kody CPV: 37520000-9 - Zabawki; 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne; Dostawa pomocy dydaktycznych obejmuje: 1. Gra rozwijająca pamięć słuchową - 2 kpl. 2. Zestaw książeczek w twardej oprawie od 0- 2 lat. - 2 kpl. 3. Książeczka dźwiękowa - 12 szt. 4. Stemple z drewnianym trzonkiem (wzory dziewczęce) - 1 kpl. 5. Stemple z drewnianym trzonkiem (wzory chłopięce) - 1 kpl. 6. Piasek kinetyczny w pudełku - 2 kpl. 7. Karty pracy - 2 kpl. 8. Tablice tematyczne - 20 szt. 9. Gra dla dzieci 1 - 1 kpl. 10. Gra dla dzieci 2 - 1 kpl. 11. Zestaw przedstawiający zęby i szczoteczkę. - 1 kpl. 12. Zestaw ząbków - 1 kpl. 13. Opowieści ilustrujące historie na temat ekologii - 1 kpl. 14. Karty do prezentacji - 1 kpl. 15. Wieloelementowa pomoc składająca się z 2 typów kart. - 1 kpl. 16. Płyty CD z piosenkami dla dzieci o tematyce zimowej i świątecznej, wraz ze śpiewnikiem. - 2 kpl. 17. Płyty CD z piosenkami dla dzieci o tematyce wiosennej, ze śpiewnikiem. - 2 kpl. 18. Kolorowe poduchy określające emocje - 1 kpl. 19. Plansza tematyczna - 2 szt. 20. Puzzle przedstawiające 6 układanek - 2 kpl. 21. Transparentne, akrylowe kule w jasnych kolorach, miłe w dotyku. - 2 kpl. Część 3 - Zakup i dostawa materiałów plastycznych Kody CPV:39162100-6 - Pomoce dydaktyczne; 39292300-8 - Przybory do rysowania Dostawa materiałów plastycznych obejmuje: 1. Zestaw do klejenia - 2 kpl. 2. Zestaw nożyczek - 1 kpl. 3. Sztyfty do pistoletu do kleju - 2 kpl. 4. Plastelina super miękka - 2 kpl. 5. Zestaw papierów rysunkowych - 2 kpl. 6. Zestaw stolikowy kredek w drewnianej oprawie - 4 kpl. 7. Zestaw pędzli - z gąbki - 5 kpl. 8. Zestaw pędzli do malowania (duży) z włosiem - 2 kpl. 9. Zestaw farb tempera - 2 kpl. 10. Kubeczki do farb - 1 kpl. 11. Kredki - zestaw stolikowy - 2 kpl. 12. Dziurkacze duże (gwiazdka) - 1 szt. 13. Dziurkacze duże (kwiatek) - 1 szt. 14. Dziurkacze duże (serce) - 1 szt. 15. Szablony do wycinania (koła) - 2 szt. 16. Pistolet do kleju - 2 szt. 17. Farby do malowania palcami - 2 kpl. 18. Fartuszek ochronny do malowania farbami z rękawami - 24 szt. 19. Duże poduszki do stempli - 2 szt. 20. Bibuła kolorowa karbowana - 3 kpl. Część 4 - Wyposażenie zaplecza kuchennego i gospodarczego Kody CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem: 1. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia - talerz płaski - 48 szt. 2. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia - talerz głęboki - 48 szt. 3. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia - filiżanka - 48 szt. 4. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce - łyżka dla dzieci - 48 szt. 5. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce - łyżka - 25 szt. 6. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce - widelec - 10 szt. 7. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce - nóż - 10 szt. 8. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce - łyżeczka - 10 szt. 9. Wyposażenie zaplecza kuchennego - chochla wazowa - 2 szt. 10. Wyposażenie zaplecza kuchennego - łyżka szumówka - 1 szt. 11. Wyposażenie zaplecza kuchennego - łyżka pełna owalna - 1 szt. 12. Wyposażenie zaplecza kuchennego - łyżka ażurowa - 1 szt. 13. Wyposażenie zaplecza kuchennego - łopatka kątowa - 2 szt. 14. Wyposażenie zaplecza kuchennego - zestaw noży kuchennych - 1 kpl. 15. Wyposażenie zaplecza kuchennego - komplet desek do krojenia - 1 kpl. 16. Wyposażenie zaplecza kuchennego - deska do krojenia (biała) - 1 szt. 17. Wyposażenie zaplecza kuchennego - deska do krojenia (brązowa) - 1 szt. 18. Wyposażenie zaplecza kuchennego - deska do krojenia (żółta) - 1 szt. 19. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Komplet garnków - 1 kpl. 20. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Miska nierdzewna min. wym. 20 cm. - 2 szt. 21. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Miska nierdzewna min. wym. 28 cm. - 2 szt. 22. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Miska nierdzewna min. wym. 24 cm. - 1 szt. 23. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Miska nierdzewna min. wym. 22 cm. - 1 szt. 24. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Pojemnik na żywność o min. poj.1600 ml - 1 szt. 25. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Pojemnik na żywność o min. poj. 575 ml - 1 szt. 26. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Pojemnik na żywność o min. poj. 700 ml - 1 szt. 27. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Pojemnik na żywność o min. poj. 400 ml - 1 szt. 28. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Czajnik zwykły o poj. min. 2,5 l - 1 szt. 29. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Czajnik bezprzewodowy - 1 szt. 30. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Odkurzacz bezworkowy - 2 szt. 31. Wyposażenie zaplecza kuchennego - Kuchenka mikrofalowa - 1 szt. 32. Wyposażenie pozostałe - Mop z wiadrem - 2 szt. 33. Wyposażenie pozostałe - Wózek do sprzątania z wyciskarką do mopa - 2 szt. 34. Wyposażenie pozostałe - Regał metalowy na środki czystości - 1 szt. Część 5 - Pozostałe wyposażenie Kody CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa 1. Wyposażenie pozostałe - Gąsienica spacerowa - 1 szt. 2. Wyposażenie pozostałe - Waga kolumnowa - 1 szt. 3. Wyposażenie pozostałe - Termometr bezdotykowy - 1 szt. 4. Wyposażenie pozostałe - Apteczka wg. HACCP - 1 szt. 5. Wyposażenie pozostałe - Nocniki - 24 szt. 6. Wyposażenie pozostałe - Plastikowy kubek do mycia zębów - 32 szt. 7. Wyposażenie pozostałe - Śliniak - 48 szt. 8. Wyposażenie miejsca do odpoczynku - komplet pościeli (ecru) - 48 szt. 9. Wyposażenie miejsca do odpoczynku - komplet pościeli (żółty) - 48 szt. 10. Wyposażenie miejsca do odpoczynku - wypełnienie do pościeli (poduszka) - 48 szt. 11. Wyposażenie miejsca do odpoczynku - wypełnienie do pościeli (kocyk) - 48 szt. 12. Wyposażenie pozostałe - jednorazowe podkłady - 30 szt. 13. Wyposażenie dwóch sal zabaw - poduszka gruszka mała - 6 szt. Część 6 - Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem Kody CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem: 1. Pralka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37520000-9


Dodatkowe kody CPV: 37510000-6, 39162100-6, 39292300-8, 39220000-0, 39500000-7, 39713210-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa zabawek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26125.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27849.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27849.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27849.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2803.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa materiałów plastycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1730.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1902.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1902.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1902.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wyposażenie zaplecza kuchennego i gospodarczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3719.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5662.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5662.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7304.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pozostałe wyposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11488.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Wasilewski W&A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 47/5
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10100.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10100.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10867.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 16.08.2019 r. do godz. 10:00 na część nr 6 wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.