eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII w ramach projektu pn. "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-12

Ogłoszenie nr 510192264-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.

Nadleśnictwo Choczewo: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII w ramach projektu pn. "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap". Projekt realizowany w ramach poddziałania 11.04 Ochrona różnorodności biologicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582872-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Choczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 19003679500000, ul. ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 572 26 00, e-mail kamilla.worotynska@gdansk.lasy.gov.pl, faks 585 722 606.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII w ramach projektu pn. "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII w ramach projektu pn. "Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap " 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności: 1) opracować projekt budowlany i, stosowne do potrzeb, inne projekty w następującym zakresie; a) Projekty budowlane (4 egz.) wraz z opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami w zakresie wynikającym z właściwych przepisów i w oparciu o wykonane przez Wykonawcę pomiary geodezyjne w terenie; b) Informacje BIOZ; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (4 egz.); d) Przedmiary robót (4 egz.); e) Kosztorysy inwestorskie (4 egz.).; 2) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami; 3) Uzyskać zatwierdzenia dokumentacji projektowych przez Zamawiającego; 4) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy; 5) zapewnić, stosownie do potrzeb, nadzór autorski; 6) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej; 7) wykonać dokumentację powykonawczą, w tym inwentaryzację geodezyjną; 8) uzyskać, stosownie do potrzeb, w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomić o zakończeniu budowy. 3. Zakres prac: 1) Wybudowanie infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII: a). Infrastruktura sanitarna przy szlaku turystycznym VI: - zasilanie w wodę użytkową ze studni z płytkiego ujęcia o poborze nie większym niż 10 m3/godz. wraz z wyposażeniem, - pompa do poboru wody z instalacją elektryczną (zasilana z sieci elektrycznej), - wyposażenie w niezbędne instalacje (wod.-kan. elektryczną, oświetleniową), - długość przyłącza elektrycznego: ok 950 mb - oprawy i wyposażenie instalacji elektrycznej: min. klasa szczelności IP44 - 4 stanowiska w tym 1 dla Osób z Niepełnosprawnościami (OzN) - w formie 1 kontenera (obudowa zewnętrzna drewniana, zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych- drewno sosnowe zaimpregnowane ciśnieniowa preparatem bezchromowym w IV klasie zagrożenia), każde stanowisko powinno zapewniać swobodne i wygodne użytkowanie oraz spełniać wymagania określone w przepisach szczegółowych (Zamawiający nie dopuszcza zestawu toalet typu TOI-TOI), - Stanowiska łatwego utrzymania - umożliwiające mechaniczne czyszczenie stanowisk z użyciem myjek wysokociśnieniowych, - szczelny zbiornik na nieczystości płynne o pojemności nie mniejszej niż 8m3 wkopany w grunt b). Infrastruktura sanitarna przy szlaku turystycznym VIII: - zasilanie w wodę użytkową ze studni z płytkiego ujęcia o poborze nie większym niż 10 m3/godz. wraz z wyposażeniem, - pompa do poboru wody z instalacją z instalacją elektryczną (zasilana z sieci elektrycznej), - wyposażenie w niezbędne instalacje (wod.-kan. elektryczną, oświetleniową), - długość przyłącza elektrycznego: ok 350 mb - oprawy instalacji elektrycznej i wyposażenie: min. klasa szczelności IP44 - 4 stanowiska w tym 1 dla Osób z Niepełnosprawnościami (OzN) - w formie 1 kontenera (obudowa zewnętrzna drewniana, zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych- drewno sosnowe zaimpregnowane ciśnieniowa preparatem bezchromowym w IV klasie zagrożenia), każde stanowisko powinno zapewniać swobodne i wygodne użytkowanie oraz spełniać wymagania określone w przepisach szczegółowych (Zamawiający nie dopuszcza zestawu toalet typu TOI-TOI), - Stanowiska łatwego utrzymania - umożliwiające mechaniczne czyszczenie stanowisk z użyciem myjek wysokociśnieniowych, - szczelny zbiornik na nieczystości płynne o pojemności nie mniejszej niż 8m3 wkopany w grunt UWAGA: projekt przyłączy energetycznych do poszczególnych obiektów sanitarnych należy uzgodnić z Zamawiającym i Wykonawcą szlaków wzdłuż których będą wykonywane przyłącza. 4. Przedmiot zamówienia objęty programem funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności budowa infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII, z wyłączeniem projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego, kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, prac geodezyjnych oraz uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomienia o zakończeniu budowy, powinien być wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady obiektu (na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Wykonawca może zaoferować przedłużony okres rękojmi za wady obiektu za co otrzyma punkty w ramach kryterium oceny ofert, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale XVII SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 11.04. - Ochrona różnorodności biologicznej, w związku z czym wykonawca powinien zamieszczać na dokumentach, które przygotowuje w związku z wykonywaniem zamówienia, informacje o udziale środków Unii Europejskiej we współfinansowaniu przedmiotu zamówienia oraz logotypy, które zostaną udostępnione wykonawcy przez zamawiającego niezwłocznie po udzieleniu zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonywania zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż termin realizacji przedmiotu zamówienia, który jest określony w programie funkcjonalno-użytkowym uległ zmianie i jest określony w niniejszej SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215500-2


Dodatkowe kody CPV: 45223820-0, 71000000-8, 45000000-7, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 312000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dziobak Sławomir Usługi Ogólno-Budowlane
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lubiatowo ul. Bałtycka 19
Kod pocztowy: 84-210
Miejscowość: Choczewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344892.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 344892.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 520290.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.