eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywdaRozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B

1.5.2.) Miejscowość: Krzywda

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257551006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452b86e2-1876-40e2-85ea-2a1bb31dcf98

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności dla inwestycji B3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-452b86e2-1876-40e2-85ea-2a1bb31dcf98

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-452b86e2-1876-40e2-85ea-2a1bb31dcf98

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ww.
regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, tel. 25 7551006 e-
mail: sekretariat@gminakrzywda.pl.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywda jest Pan Paweł Kamola, adres e-mail: iod@gminakrzywda.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej”, prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami, zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale XXVII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.19.2025.RS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej” polegającego na rozbudowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda gm. Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz wymianą wodomierzy z systemem zdalnego odczytu w miejscowościach Radoryż Smolany, Radoryż Kościelny i Krzywda, gm. Krzywda, w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”,
Planowana inwestycja realizowana będzie na terenie Gminy Krzywda
- Oczyszczalnia ścieków:
Miejscowość: Krzywda, działka nr ewid. 284/3, Gmina Krzywda, powiat łukowski
- Sieć kanalizacji sanitarnej:
Miejscowości: Radoryż Smolany gm. Krzywda – działka nr 1116/9 (włączenie sieci kanalizacji sanitarnej), 1136/2, 1140;
Radoryż Kościelny gm. Krzywda – działka nr ewid.: 322;
Krzywda, gm. Krzywda – ul. Żelechowska, działka nr ewid. 1343, 1142/2 (włączenie do kolektora ściekowego).

W ramach zadania części projektowej wchodzi m.in:
- karta informacyjna przedsięwzięcia, oraz w przypadku gdy organ właściwy do wydania decyzji nałoży taki obowiązek – raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekty techniczne.
- wykonanie operatu wodnoprawnego na zwiększoną wydajność oczyszczalni w przypadku gdy organ właściwy do wydania niezbędnej decyzji nałoży taki obowiązek.

W ramach zadania części budowlanej wchodzi m.in.:
W zakresie rozbudowy oczyszczalni ścieków:
> Budowa drugiego reaktora biologicznego
- budowa reaktora biologicznego w technologii analogicznej do istniejącego
-włączenie dobudowanego układu bioreaktora do istniejącego systemu monitoringu pracą technologii oczyszczania
- przebudowa istniejącego sitopiaskownika
> Budowa hermetycznej stacji zlewnej ścieków dowożonych
> Budowa zbiornika uśredniającego pojemności min. 50 m3
> Modernizacja układu technologicznego oczyszczalni
- modernizacja stacji dmuchaw, pomieszczenia technologicznego i stacji dozowania koagulantów
- modernizacja aparatury kontrolno – pomiarowej i automatyki oraz włączenie do istniejącego systemu monitoringu procesów technologicznych
> Budowa przepompowni ścieków surowych
> Montaż urządzenia do separacji skratek i piasku
> Budowa zbiornika zagęszczacza osadu
> Przebudowa kolektora odprowadzającego oczyszczone ścieki do rowu melioracyjnego, wstawienie studni z przepływomierzem do pomiaru oczyszczonych ścieków
> Pomiar ścieków dopływających do oczyszczalni z sieci kanalizacji sanitarnej
> System neutralizacji odorów
> Montaż urządzeń do higienizacji, odwadniania i transportu osadu
- wymiana istniejącej pompy do recyrkulacji osadu oraz skorodowanych korytek,
> Zwiększenie mocy przyłączeniowej z 20 kW do 35 kW
> Infrastruktura zewnętrzna
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej – o mocy 35 kW
-wymiana agregatu i montaż agregatu prądotwórczego większej mocy, współpracującego z planowaną instalacją fotowoltaiczną,
- budowa systemów:
- telewizji dozorowej CCTV
- systemu sygnalizacji włamania SWN
- kontrola dostępu
- przebudowa oświetlenia zewnętrznego
> Zagospodarowanie terenu:
- wydzielenie miejsca na składowanie odpadów (skratki, piasek, odpady komunalne), przebudowa poletka osadu
- przebudowa ogrodzenia – poprzez dostosowanie do istniejącego panelowego ogrodzenia w kolorze czarnym (możliwość wykorzystania ogrodzenia z rozbiórki)
- wykonanie drogi wzdłuż ogrodzenia
- uporządkowanie terenu budowy.

Uwaga:
Zakres robót obejmuje również: uruchomienie instalacji, próby i szkolenia, usunięcie wszelkich wad w robotach, jak również wszelkie inne działania, uzgodnienia i decyzje administracyjne niezbędne do oddania oczyszczalni ścieków do normalnej eksploatacji i przekazania ich Zamawiającemu.
Należy zapewnić, że istniejące obiekty oczyszczalni ścieków niepoddawane przebudowie zachowają swoją formę i funkcję w nowoprojektowanym układzie technologicznym. W ramach przedsięwzięcia Wykonawca powinien przewidzieć również wykonanie odpowiedniego układu komunikacyjnego, dróg, placów manewrowych i chodników dla zapewnienia prawidłowej eksploatacji i obsługi obiektów istniejących, przebudowywanych i nowych na terenie oczyszczalni ścieków.
W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać wszelkie konieczne roboty budowlane w szczególności w zakresie konstrukcyjnym, instalacyjnym, elektrycznym, AKPiA. Wszystkie dostarczane urządzenia i wyposażenie oraz wykonane obiekty oczyszczalni powinny być zaprojektowane w taki sposób, aby zapewniona była ich funkcjonalność i bezawaryjna praca we wszystkich przewidywalnych warunkach eksploatacyjnych.
Roboty objęte niniejszym zamówieniem wykonywane będą na terenie czynnego zakładu pracy. Wykonawca winien przestrzegać wszelkich przepisów i instrukcji obowiązujących na terenie oczyszczalni ścieków. Wykonanie robót nie może spowodować zakłóceń w pracy zakładu. Wszelkie roboty mogące wpłynąć na jego funkcjonowanie winny być uzgodnione pisemnie z Zamawiającym i/lub Użytkownikiem. Wykonawca winien zorganizować roboty w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwany odbiór i oczyszczanie ścieków w czasie wykonywania robót.

W zakresie kanalizacji sanitarnej:
> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 3010 m:
- ułożenie kanału grawitacyjnego sieci kanalizacji z PVC DN200 SN8
- ułożenie rurociągu tłocznego DN200
- montaż studni betonowych DN1200
- montaż studni betonowych rewizyjnych DN425
- montaż studni betonowej rozprężnej DN1200
- montaż pompowni ścieków z GRP (tworzywo sztuczne wzmacniane włóknem szklanym) lub z polimerobetonu

Włączenie istniejącej kanalizacji w Radoryżu Smolanym należy dokonać poprzez przebudowę istniejącego zbiornika przepompowni ścieków znajdującego się na działce nr 1116/9.
Przepompownię ścieków należy przewidzieć na możliwość odbioru ścieków z miejscowości Radoryż Smolany (419 mieszkańców) oraz Cisownik (343 mieszkańców) i wyposażyć w odpowiedni osprzęt. System sterowania przepompownią należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu przepompowni w ZGK.
Z racji przebiegu sieci kanalizacyjnej wzdłuż stawów, działek niezabudowanych i przez rzekę Mała Bystrzyca należy zaplanować wykonanie przez ten obszar kolektora tłocznego.
Przez miejscowości Radoryż Kościelny (działka nr 322) i Krzywda (działka nr 1343) należy wybudować sieć kanalizacyjną oraz przyłącza do granicy działek zabudowanych i niezabudowanych. Parametry sieci należy przewidzieć na odbiór ścieków z miejscowości Radoryż Kościelny (357 mieszkańców), Stary Patok (105 mieszkańców), Nowy Patok (108 mieszkańców). Planowana docelowa liczba przyłączy wynosi co najmniej 124.
Przy skrzyżowaniach dróg należy zaprojektować studnie kanalizacyjne odpowiedniej wielkości w celu przyłączenia w późniejszym terminie pozostałej części miejscowości Radoryż Kościelny, Stary Patok, Nowy Patok, Krzywda.
W ramach robót budowlanych należy wybudować przyłącze kanalizacyjne do Szkoły Podstawowej w Radoryżu Kościelnym (dz. nr 295/2).
Na kolektorze grawitacyjnym należy zaprojektować studzienki rewizyjne w odległościach min. co 60 m, w miejscach zmiany kierunku kolektora tłocznego i na odcinkach prostych należy projektować studzienki z czyszczakami, odległość pomiędzy czyszczakami nie powinna być większa niż 600 m. Należy unikać syfonów na kolektorach.
Należy również uwzględnić możliwość dojazdu sprzętu do studzienek z odpowietrznikami i czyszczakami.
> Modernizacja przepompowni ścieków na ul. Leśnej i ul. Strażackiej w Krzywdzie
- wybudowanie nowego zbiornika lub remont istniejącego
- wymiana pionów tłocznych wraz z konstrukcjami stalowymi wewnątrz zbiornika oraz z niezbędnym oprzyrządowaniem
- wymiana podestów i drabinek
- wymiana pomp tłocznych
- wymiana układu sterowania pracą przepompowni oraz włączenie do istniejącego systemu monitoringu przepompowni
> Odtworzenie nawierzchni w miejscu przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej
> Montaż/wymiana wodomierzy na urządzenia pozwalające na zdalne odczyty, tworzenie systemów teleinformatycznych do zarządzania gospodarką wodno-kanalizacyjną

Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz w
załącznikach do PFU i pozostałych załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31120000-3 - Generatory

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09331000-8 - Baterie słoneczne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W niniejszym postępowaniu kryterium oceny jest:
a) „CENA BRUTTO” [C] – waga 60%
b) „OKRES GWARANCJI” [G] – waga 40%
2. Opis sposobu dokonywania oceny kryterium:
a) Opis kryterium „cena brutto”
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najniższej / Cena brutto oferty badanej ) x 60 (Wc)

gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma oferta w kryterium „Cena brutto”;
Wc - Waga procentowa dla kryterium „cena brutto” = 60

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalną liczbę punktów 60.

b) Opis kryterium „okres gwarancji”
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót
Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót z klauzulą „odbieram”.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40, a wartość podana w formularzu ofertowym (dłuższa niż 60 miesięcy) zostanie wpisana do umowy.
W przypadku gdy Wykonawca zaproponuje wartości pośrednie pomiędzy okresem gwarancji 36 miesięcy, a 60 miesięcy otrzyma liczbę punktów obliczoną według wzoru:
G = (Gb / 24 ) x 40 (Wg)

gdzie:
G - ilość punktów jakie otrzyma oferta w kryterium „okres gwarancji”;
Gb - liczba miesięcy dodatkowej gwarancji, powyżej minimalnego wymaganego okresu gwarancji, tj. powyżej 36 miesięcy, w ofercie badanej;
Wg - Waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 40

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalną liczbę punktów 40.
W przypadku nie podania okresu gwarancji, oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G gdzie:
P – Łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
G - liczba punktów uzyskach w kryterium „okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), był wykonawcą robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa, rozbudowa, przebudowa lub modernizacja oczyszczalni ścieków, realizowana w ramach jednego zadania o wartości min. 6 000 000,00 zł brutto oraz wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa sieci systemu kanalizacji sanitarnej o długości sieci minimum 3000 m oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami i skieruje je do realizacji, zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności:
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do projektowania i kierowania robotami budowalnymi objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go projektowania i kierowania robotami budowalnymi objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do projektowania i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jej złożeniem;
b) oświadczenie wykonawcy, zgodne ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.;
f) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 6
ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1)zaświadczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 2) lit. c), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w ust 3, pkt 2) lit. d) lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust 3 pkt 2) lit.e) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
Więcej informacji znajduje się w rozdziale VIII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik Nr 6 do SWZ. (W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.)
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi
załącznik Nr 7 do SWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej
jeden z Wykonawców.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie:
sto tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą.
2. Wadium należy wnieść w następującej formie:
1) pieniądz - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 z
podaniem tytułu: Wadium - Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej, wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej
przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego),
2) gwarancja bankowa,
3) gwarancja ubezpieczeniowa,
4) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawcy wnoszą wadium w jednej lub w kilku formach
przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i wymienionych powyżej.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale XIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie
Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie
określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie
ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu
poszczególnych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składa się za pośrednictwem platformy e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.