eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczeZakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pnZapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "SENIOR+".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-02

Ogłoszenie nr 510191517-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "SENIOR+".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu Senior+" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa - SPR z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578732-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34573100000000, ul. ul. Zawierciańska 16, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (032) 642 84 67, e-mail ops@gmina-klucze.pl, faks (032) 642 94 01.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl link BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "SENIOR+".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FK.260.8 .2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR praz przedmiarem prac niezbędnych do wykonania w celu otrzymania zamierzenia stanowiącego przedmiot zamówienia, z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: Zakup i montaż szybu windy wraz z windą oraz prace towarzyszce niezbędne do zamontowania szybu windy wraz z windą. Prace towarzyszące obejmują: -wykonanie płyty fundamentowej - wykonanie konstrukcji szybu windy z uwzględnieniem wentylacji szybu. - Zakup i montaż przeszklenia szybu -Wzmocnienie istniejących nadproży w miejscu połączenia nowego szybu windy z istniejącym budynkiem. Wykona mnie przykrycia szybu windy w postaci daszku dwuspadowego Wykonanie elementów instalacji elektrycznej w celu zasilania windy. Wykonacie prac wykończeniowych takich jak tynki i okładziny ścian szybu, uzupełnia ubytków tynków, malowanie ścian, dostosowanie podjazdu dla niepełnosprawnych do nowych warunków terenowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w projekcie, przedmiarze robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiary robót załącznik nr 5 do SIWZ. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentacja budowlana załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie RYCZAŁTOWE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6


Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 45111000-8, 45113000-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45421130-4, 45320000-6, 45450000-6, 45442100-8, 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu "SENIOR+".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 190916.06
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMOBUD Firma Remontowo- Budowlana
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kremerowska 9.
Kod pocztowy: 32-130
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253129.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253129.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 489909.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.