eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskBudowa biura Nadleśnictwa Płońsk, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 510190122-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Nadleśnictwo Płońsk: Budowa biura Nadleśnictwa Płońsk, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576438-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Płońsk, Krajowy numer identyfikacyjny 13001441228001, ul. ul. Leśników 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624515, 602749868, e-mail tomasz.dziewulski@warszawa.lasy.gov.pl, faks 236 621 241.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_plonsk/zamowienia_publiczne/pg_20190719059467223379

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa biura Nadleśnictwa Płońsk, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa siedziby Nadleśnictwa Płońsk tj. wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku biurowego i gospodarczego wraz z pełną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Płońsk, zlokalizowanego na części działki ewid. nr 3176 w obrębie Szerominek (gm. Płońsk, powiat, płoński). Budynek biurowy i gospodarczy wykonane mają być w technologii drewnianej szkieletowej prefabrykowanej, zgodnie z dokumentacją. Bryła budynku biurowego jest prosta w formie. Budynek dwukondygnacyjny, w części jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, zaprojektowany w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego pokryty dachem płaskim krytym papą. W obiekcie znajdować się będą między innymi sekretariat, sala konferencyjna, pomieszczenia biurowe, techniczne, magazynowe, archiwa,. Natomiast budynek gospodarczy jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, zaprojektowany również w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego z dachem płaskim krytym papą. Na terenie znajdować się mają drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, zieleń, ogrodzenie. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne umożliwiają osiągnięcie parametru szczelności powietrznej budynku n50 na poziomie l/h < 1,00. Próbę szczelności powietrznej budynku należy przeprowadzić na etapie budowy, po wykonaniu wszystkich powłok szczelnych i przechodzących przez nie instalacji, przy użyciu drzwi nawiewnych (BlowerDoor), zgodnie z normą PN-EN 13829:2002 Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę Decyzja nr AB.6740.180.2018 z dnia 19.06.2018r. - kopia pozwolenia na budowę znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ. Podstawowe parametry techniczne budynku administracyjnego i gospodarczego: Budynek biura: a) powierzchnia zabudowy: 564,32 m2, b) powierzchnia użytkowa: 747,23 m2, c) kubatura budynku: 2637,72 m3, d) wysokość budynku od terenu : 7,51 m, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 2, f) kondygnacje podziemne: brak. Budynek gospodarczy: a) powierzchnia zabudowy: 233,85 m2, b) powierzchnia użytkowa: 180,03 m2, c) kubatura budynku:, 558,44 m3, d) wysokość budynku od terenu : 4,27 m, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1, f) kondygnacje podziemne: brak. 2. Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia, realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 3) opracowaną przez firmę TRAK-BUD Jacek Gryziecki, Byszewo 11B; 78-123 Siemyśl, składającą się z następujących opracowań, tj.: a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy c) Przedmiary robót d) Specyfikacje techniczne 3. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany będzie do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 4. Wykonawca zapewni doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do wykonywania wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca zapewni wykonanie robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 6. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 7. Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z p. zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z p. zm.). 8. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, a co za tym idzie, Zamawiający wymaga zrealizowania niniejszego zamówienia kompleksowo, w całości. 9. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: plonsk@warszawa.lasy.qov.pl 10. Podwykonawstwo: a) Stosownie do postanowień art. 36 a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: prefabrykacji ścian i stropów, oraz innych el. konstrukcyjnych, robót konstrukcyjno-budowlanych określonych w projekcie wykonawczym w częściach robót "Architektura/Konstrukcja", jednakże obowiązek ten nie obejmuje robót ziemnych, sufitów podwieszanych, robót wykończeniowych, instalacji elektrycznej i sanitarnej, stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, bram garażowych, ogrodzenia, innych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia a niewymienione jako kluczowe. W ww. zakresie oraz pozostałym, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia również przy współudziale podwykonawców. b) Na podstawie art. 36 b ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Na podstawie art. 36 b ust 1a ustawy Pzp, z uwagi na okoliczność, iż realizowane dostawy i roboty budowlane będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. d) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj.: pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane: 1) roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe 2) roboty betoniarskie 3) roboty montażowe 4) roboty dekarskie 5) instalacje elektryczne, teletechniczne 6) roboty z zakresu instalacji sanitarnych 7) roboty drogowe pod kierownictwem kierownika budowy/kierowników robót branżowych w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z p. zm.) oraz w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2018.poz.1202 z p. zm.). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz rozdziale 27 SIWZ . (poza kierownikami robót i inspektorem nadzoru, którzy na podstawie Prawa budowlanego są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują) 12. Oznaczenia wg CPV: * 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę * 45111291-4 - Zagospodarowanie terenu * 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych * 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne * 45330000-9 - Roboty instalacyjne wod.-kan. i sanitarne * 45400000-1 - Roboty wykończeniowe wewnętrzne * 45420000-7 - Stolarka okienna i drzwiowa * 45443000-4 - Elewacja 13. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111291-4, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45420000-7, 45443000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7804878.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRAK-BUD Jacek Gryziecki
Email wykonawcy: sekretariat@trak-bud.pl
Adres pocztowy: 78-123 Siemyśl, Byszewo 11B
Kod pocztowy: 78-123
Miejscowość: Byszewo 11 B
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9600000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9600000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9837561.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.