eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinWykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510187481-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Wykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566291-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540134024-N-209


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000, ul. ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, e-mail ozp@spzozgarwolin.pl, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzozgarwolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie napraw eksploatacyjnych i bieżących samochodów (w tym ambulansów sanitarnych) należących do SP ZOZ w Garwolinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP/13/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów okresowych, napraw eksploatacyjnych, bieżących, również blacharskich, spawalniczych i lakierniczych oraz badań technicznych dopuszczających do ruchu samochodów, w tym ambulansów sanitarnych należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. 1) formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) wzór Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.5 Wykaz samochodów objętych usługą serwisową stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6 Serwis naprawczy samochodów musi być zlokalizowany w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50. 3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli odległości pomiędzy siedzibą Zamawiającego, a miejscem wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, zgodnie z danymi uzyskanymi ze strony https://www.targeo.pl/ - najkrótsza sugerowana trasa 3.8 Serwis naprawczy samochodów winien być czynny co najmniej 10 godzin dziennie w dni robocze i minimum 6 godzin w soboty. 3.9 Serwis bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia zobowiązany jest do bezzwłocznego przyjęcia samochodu i przystąpienia do jego naprawy jak również dołożenia wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. W przypadku braku możliwości doprowadzenia pojazdu do serwisu przez Zamawiającego (unieruchomienie pojazdu z przyczyn mechanicznych) Wykonawca przewiezie pojazd do miejsca lokalizacji serwisu. 3.10 W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu samochodu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej (badanie hamulców, amortyzatorów) z jednoczesnym załączeniem wydruków. 3.11 Wykonanie dodatkowych, nie zgłoszonych czynności naprawczych powinno być skonsultowane z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 3.12 O wyborze części zamiennych, podzespołów oryginalnych lub ich zamienników oraz części nieoryginalnych - decyduje Zamawiający. 3.13 W sytuacji, gdy szacunkowy koszt naprawy przekraczać będzie kwotę 2 000,00 zł brutto, Wykonawca usługi sporządzi kalkulację określającą szczegółowy koszt naprawy, a kalkulację dostarczy Zamawiającemu faksem lub w formie elektronicznej (e-mail). W takim przypadku rozpoczęcie naprawy samochodu nastąpi po zatwierdzeniu przedmiotowej kalkulacji przez Zamawiającego. 3.14 Podstawą ustalenia cen części zamiennych będą aktualne na dzień zakupu ceny w katalogach u dystrybutora części dla marki pojazdów (części zamienne oryginalne lub ich zamienniki), pomniejszone o zaoferowany przez Wykonawcę rabat. 3.15 Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy, natomiast na wszystkie użyte do wykonania usługi części zamienne gwarancji producenta, liczonej od daty podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru, który jest pisemnym potwierdzeniem wykonania usługi. 3.16 Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 3.17 W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu/ambulansu (reklamacja usługi) Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd/ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu uznania reklamacji. 3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów. 3.19 Zamawiający odbierze pojazd po naprawie po dokonaniu sprawdzenia prawidłowości naprawy oraz kompletności jej wykonania w stosunku do zlecenia naprawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284552.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO SERWIS Jacek Zając
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Władysława Andersa 27
Kod pocztowy: 08-404
Miejscowość: Górzno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 344.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Inne kryteria oceny ofert, przedstawione w ofercie Wykonawcy najkorzystniejszego:? Rabat na części zamienne, materiały eksploatacyjne, akcesoria gumowe - 13%; Okres gwarancji - 9 miesięcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.