To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510184517-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577573-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
W imieniu Powiatu Pułtuskiego, reprezentowanego przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, na mocy Uchwały Nr 11/2019 Zarządu Powiatu w Pułtusku z dnia 12 czerwca 2019 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji zadania oraz powierzenia przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest Dom Pomocy Społecznej w Obrytem
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30892700000000,
ul. Obryte
188,
07-215
Obryte, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-29 7411080 w. 30, e-mail
dpsobryte@wp.pl, faks
0-29 7411080.
Adres strony internetowej (url): www.dpsobryte.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielna powiatowa jednostka organizacyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.ZP.264/PN3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem" w ramach dofinansowania robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, dotyczących obiektów służących rehabilitacji, w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, przekazanych Samorządowi Województwa Mazowieckiego. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje wymianę pokrycia podłóg na głównych ciągach komunikacyjnych i dużych salach (stołówce i jadalni) z płytek ceramicznych na wykładzinę homogeniczną jednowarstwową w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem wraz z wymianą windy osobowej w istniejącym szybie. Ilość podłóg do wymiany, zgodnie z projektem budowlanym wynosi 1053,66 m2. Zakres prac obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, kładzenie wykładzin elastycznych oraz prace z zakresu instalowania wind. Prace remontowe odbywać się będą na czynnym obiekcie. Szczegółowy zakres prac do wykonania określony został w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączonych do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. Wynagrodzenie zostanie opłacone przez Zamawiającego na podstawie faktury VAT w oparciu o protokół końcowego odbioru robót. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatna będzie przelewem w terminie 60 dni, liczonych od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split - payment). W przypadku wskazania przez Wykonawcę niewłaściwego numeru rachunku bankowego na fakturze skutkującego zwrotem dokonanej płatności na rachunek Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikające z tego faktu skutki, w tym za skutki odsetkowe z tytułu nieterminowej płatności. Z uwagi na dofinansowanie, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie publiczne, płatność za wykonanie zadania zrealizowana zostanie w dwóch etapach. W pierwszej kolejności, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, Zamawiający pokryje koszt odpowiadający wysokości wkładu własnego obejmujący minimum 50% wynagrodzenia umownego. Pozostała część wynagrodzenia umownego zapłacona zostanie po otrzymaniu przez Zamawiającego dofinansowania ze strony PFRON i Samorządu Województwa Mazowieckiego. Całość wynagrodzenia umownego zostanie przekazana Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 60 dni od daty pierwotnego dostarczenia do Zamawiającego faktury VAT za realizację przedmiotu umowy. W przypadku przekazania faktury za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (https://pefbroker.pl), Wykonawca zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia pól oznaczonych "numer umowy" oraz "referencje kupującego" w dokumencie e-faktura.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
355960.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE Artur Piechotka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
578657.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OBRYTE
więcej: przetargi OBRYTE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu przy ul. Reymonta w Otwocku administrowanego przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Roboty budowlane w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości
- Remont budynku dawnej oficyny przy ul. Spółdzielczej 17 w Nałęczowie
- Wykonanie remontu pustostanów lokali mieszkalnych będących w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
- Modernizacja pomieszczeń i pracowni w celu zapewnienia dostępności w ramach projektu "Wsparcie infrastruktury kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Brzeskiego"
- Wykonanie remontu sanitariatów z wymianą instalacji wody zimnej i hydrantowej, przebudową przyłącza wodociągowego, montażem zestawu pompowego ppoż. oraz zmianą lokalizacji rozdzielacza c.o.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





