eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObryteRemont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510184517-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej: Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577573-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

W imieniu Powiatu Pułtuskiego, reprezentowanego przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, na mocy Uchwały Nr 11/2019 Zarządu Powiatu w Pułtusku z dnia 12 czerwca 2019 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji zadania oraz powierzenia przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest Dom Pomocy Społecznej w Obrytem


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30892700000000, ul. Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-29 7411080 w. 30, e-mail dpsobryte@wp.pl, faks 0-29 7411080.
Adres strony internetowej (url): www.dpsobryte.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielna powiatowa jednostka organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS.ZP.264/PN3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem" w ramach dofinansowania robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, dotyczących obiektów służących rehabilitacji, w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, przekazanych Samorządowi Województwa Mazowieckiego. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje wymianę pokrycia podłóg na głównych ciągach komunikacyjnych i dużych salach (stołówce i jadalni) z płytek ceramicznych na wykładzinę homogeniczną jednowarstwową w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem wraz z wymianą windy osobowej w istniejącym szybie. Ilość podłóg do wymiany, zgodnie z projektem budowlanym wynosi 1053,66 m2. Zakres prac obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, kładzenie wykładzin elastycznych oraz prace z zakresu instalowania wind. Prace remontowe odbywać się będą na czynnym obiekcie. Szczegółowy zakres prac do wykonania określony został w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączonych do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. Wynagrodzenie zostanie opłacone przez Zamawiającego na podstawie faktury VAT w oparciu o protokół końcowego odbioru robót. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatna będzie przelewem w terminie 60 dni, liczonych od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split - payment). W przypadku wskazania przez Wykonawcę niewłaściwego numeru rachunku bankowego na fakturze skutkującego zwrotem dokonanej płatności na rachunek Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikające z tego faktu skutki, w tym za skutki odsetkowe z tytułu nieterminowej płatności. Z uwagi na dofinansowanie, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie publiczne, płatność za wykonanie zadania zrealizowana zostanie w dwóch etapach. W pierwszej kolejności, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, Zamawiający pokryje koszt odpowiadający wysokości wkładu własnego obejmujący minimum 50% wynagrodzenia umownego. Pozostała część wynagrodzenia umownego zapłacona zostanie po otrzymaniu przez Zamawiającego dofinansowania ze strony PFRON i Samorządu Województwa Mazowieckiego. Całość wynagrodzenia umownego zostanie przekazana Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 60 dni od daty pierwotnego dostarczenia do Zamawiającego faktury VAT za realizację przedmiotu umowy. W przypadku przekazania faktury za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (https://pefbroker.pl), Wykonawca zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia pól oznaczonych "numer umowy" oraz "referencje kupującego" w dokumencie e-faktura.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 355960.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE Artur Piechotka
Email wykonawcy: arturpiechotka1@op.pl
Adres pocztowy: Ul. Ignacego Daszyńskiego 72
Kod pocztowy: 06-100
Miejscowość: Pułtusk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 578657.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 525000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 633813.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.