Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332057/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00336151/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wyjazdy integracyjne z elementami rekreacyjno kulturalnymi w ramach Projektu: „Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730939479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 18 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprsieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0548b0f-053d-444b-b5ec-6f517e3ee1091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wyjazdy integracyjne z elementami rekreacyjno kulturalnymi w ramach Projektu: „Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0548b0f-053d-444b-b5ec-6f517e3ee109
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103047/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 wyjazdy integracyjno kulturowe dla wychowanków rodzin zastępczych i otoczenia oraz dla wychowanków pieczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rodzina razem" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.26.1.RR/W.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 dniowy wyjazd z elementami rekreacyjno – kulturalnymi dla wychowanków pieczy zastępczej wraz z opiekunami i ich otoczeniem, łącznie 45 osób – okres letnich wakacji 2025r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 dniowy wyjazd dla 25 dzieci z elementami rekreacyjno – kulturalnymi – okres letnich wakacji 2025r.4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 dniowy wyjazd z elementami rekreacyjno – kulturalnymi dla wychowanków pieczy zastępczej wraz z opiekunami i ich otoczeniem, łącznie 45 osób – okres ferii zimowych 2026r trwających w województwie łódzkim4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7 dniowy wyjazd dla 25 dzieci z elementami rekreacyjno – kulturalnymi – okres ferii zimowych 2026r. trwających w województwie łódzkim4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nieścisłość w treści SWZ, błędne przypisanie liczy pkt do poszczególnych kryteriów oceny ofert,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nieścisłość w treści SWZ, błędne przypisanie liczy pkt do poszczególnych kryteriów oceny ofert,
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nieścisłość w treści SWZ, błędne przypisanie liczy pkt do poszczególnych kryteriów oceny ofert,
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nieścisłość w treści SWZ, błędne przypisanie liczy pkt do poszczególnych kryteriów oceny ofert,
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Wyposażenie pracowni językowych w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu"
- Ubezpieczenie majątku Powiatu Sieradzkiego
- Wymiana zbiornika na paliwo
- Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
- Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody
- Dostawa dżemów, artykułów sypkich oraz strączkowych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





