eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510184085-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581889-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

41/R.B/2019, 57/R.B/2019, 58/R.B/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: ? wykonanie robót ogólnobudowlanych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi, ? wymiana stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Tadeusza Kościuszki 71 w Suwałkach i naświetla drzwiowego w lokalu użytkowym przy ul. Teofila Noniewicza 87 w Suwałkach, 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na: - wykonane roboty budowlano-montażowe 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac, - zamontowaną stolarkę 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów - Instalowanie drzwi i okien KOD CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Tadeusza Kościuszki 71 w Suwałkach i naświetla drzwiowego w lokalu użytkowym przy ul. Teofila Noniewicza 87 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe oraz przedmiary robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na: - wykonane roboty budowlano-montażowe 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac, - zamontowaną stolarkę 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień:

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, tj. ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 19.08.2019 r. nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wymiana stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Tadeusza Kościuszki 71 w Suwałkach i naświetla drzwiowego w lokalu użytkowym przy ul. Teofila Noniewicza 87 w Suwałkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5877.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 63,
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwąłki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.