To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510184085-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581889-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. Wigierska
32,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):41/R.B/2019, 57/R.B/2019, 58/R.B/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: ? wykonanie robót ogólnobudowlanych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi, ? wymiana stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Tadeusza Kościuszki 71 w Suwałkach i naświetla drzwiowego w lokalu użytkowym przy ul. Teofila Noniewicza 87 w Suwałkach, 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na: - wykonane roboty budowlano-montażowe 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac, - zamontowaną stolarkę 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów - Instalowanie drzwi i okien KOD CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Tadeusza Kościuszki 71 w Suwałkach i naświetla drzwiowego w lokalu użytkowym przy ul. Teofila Noniewicza 87 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe oraz przedmiary robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na: - wykonane roboty budowlano-montażowe 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac, - zamontowaną stolarkę 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w lokalu mieszkalnym Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach obejmujących wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, tj. ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 19.08.2019 r. nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wymiana stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Tadeusza Kościuszki 71 w Suwałkach i naświetla drzwiowego w lokalu użytkowym przy ul. Teofila Noniewicza 87 w Suwałkach. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5877.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Przebudowa parteru istniejącego budynku Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku, w celu dostosowania pomieszczeń działu farmacji i laboratorium do obowiązujących przepisów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Budowa garażu w podstacji pogotowia ratunkowego w Przecławiu
- REMONT HOLU NA I PIĘTRZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 350 W WARSZAWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





