To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510183782-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Gmina Kutno: "Świadczenie usług w zakresie przewozu (dowozu i odwozu) uczniów
do szkół na terenie Gminy Kutno"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578543-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540159316-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000,
ul. ul. Witosa
1,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 355 70 20, e-mail
sekretariat@gminakutno.pl, faks
243 557 021.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminakutno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług w zakresie przewozu (dowozu i odwozu) uczniów do szkół na terenie Gminy Kutno"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.1.2019.RK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług w zakresie przewozu (dowozu i odwozu) uczniów do szkół na terenie Gminy Kutno". 2. Rodzaj zamówienia: usługi Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 60.13.00.00-8 Usługa w zakresie specjalistycznego transportu drogowego 60.10.00.00-9 Usługa w zakresie transportu drogowego 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie (dowozie i odwozie) uczniów do szkół na terenie Gminy Kutno w dni wynikające z organizacji roku szkolnego, z uwzględnieniem okazjonalnych zmian wynikających w szczególności z faktu uwzględnienia dni dodatkowo wolnych, których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - wg rozkładu uzgodnionego z dyrektorami szkół. Dowóz realizowany będzie z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc do: 1) Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Byszewie Byszew 31, 99-300 Kutno; 2) Szkoły Podstawowej im. Szkoła Podstawowa im. Władysława Stanisława Reymonta w Gołębiewku Gołębiewek Nowy 54, 99-300 Kutno; 3) Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegocinie Strzegocin 4, 99-300 Kutno; 4) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Walk nad Bzurą we Wroczynach Wroczyny 59a, 99-3020 Kutno. 4. Przebieg tras przewozu (dowozu i odwozu) uczniów dojeżdżających do szkół określono w załącznikach nr 10-13 do SIWZ. Miejsca, z których Wykonawca zobowiązany będzie odbierać i odwozić dzieci Zamawiający określi najpóźniej w dniu podpisania Umowy. Szczegółowe ustalenie godzin przyjazdu autobusów i ich odjazdu, dokonane zostanie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 5. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej wynoszące łącznie 188 dni nauki w okresie od 02 września 2019 r. - do dnia 26 czerwca 2020 r. (tj. do końca roku szkolnego 2019/2020), z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2019/2020.. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewnia przewoź zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. 6. W całym okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieograniczania ilości przewozu (dowozów i odwozów) uczniów, zachowania wykazu tras przewozu (dowozu i odwozu) uczniów, zgodnie z załącznikami 10-13 do niniejszej SIWZ. 7. Ilość uczniów dowożonych i odwożonych do szkół na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego wynosi 785. Ilość uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie wykonywania przez Wykonawcę Przedmiotu zamówienia. 8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 10. Jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zmiany trasy przewozu (dowozu i odwozu) uczniów z terenu Gminy Kutno do szkół, zgłaszana zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ostatecznie pisemnie zatwierdzona przez Zamawiającego, zmiana tras i przystanków może zostać dokonana niezwłocznie w czasie umożliwiającym dokonanie zmiany zezwoleń, do których to zmian Wykonawca zobowiązany jest się dostosować w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcę obciążać będą wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikające z ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami świadczenia usługi, w szczególności podatek od środków transportowych. 12. Autobusy świadczące usługę winny spełniać szczególne warunki techniczne, w tym wymagane prawem licencje i pozwolenia oraz badania techniczne pojazdów i posiadać wyposażenie dla zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa przewożonym uczniom określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.). Dla prawidłowości realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia autobusów w odpowiednie tablice ostrzegawcze informujące innych użytkowników ruchu drogowego o wsiadaniu i wysiadaniu z nich dzieci. 13. Wykonawca gwarantuje realizację dowozu na wyznaczonych trasach zgodnie z godzinami przyjazdu i odjazdu autobusów uzgodnionymi z dyrektorami szkół po zawarciu umowy na dowóz i odwóz uczniów, najpóźniej w terminie do 15 sierpnia 2019 r. Odjazdy i przyjazdy będą realizowane przez Wykonawcę punktualnie na poszczególnych obowiązujących go trasach i z poszczególnych wyznaczonych przez Zamawiającego przystanków. Szczegółowe warunki przedmiot zamówienia zawarte są w załączniku nr 9 do SIWZ - Projekt Umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania w każdym czasie kontroli prawidłowości wykonywania przez Wykonawcę usługi na poszczególnych trasach wraz z kontrolą każdego z pojazdów, ich wymagań technicznych oraz ciągłości badań technicznych. 15. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego oraz (w razie potrzeby) jednostki Policji i Pogotowia Ratunkowego o każdej awarii/wypadku autobusu na trasie w czasie wykonywania przewozu uczniów. 16. W przypadku awarii lub wypadku autobusu na trasie, braku kierowcy zdolnego i uprawnionego do wykonania danego przewozu lub innych nieprzewidzianych okoliczności związanych z przewozami, Wykonawca na własny koszt i ryzyko zorganizuje dowóz zastępczy w sposób zapewniający wywiązanie się z przebiegu tras i terminów określonych przez Zamawiającego, a także w sposób zapewniający bezpieczeństwo i wygodę dzieci, a o zakłóceniach powiadamia Zamawiającego, a w razie potrzeby (awarii, wypadku) także jednostki Policji i Pogotowia Ratunkowego. 17. W przypadku spadku temperatury na dworze poniżej 5 °C, Wykonawca zobowiązuje się do ogrzewania autobusu w czasie przewożenia dzieci i uczniów. 18. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia (wizja lokalna) w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 19. Zamawiający dopuszcza zmiany długość tras. Każdorazowa zmiana przez Zamawiającego długości tras polegająca na jej wydłużeniu lub skróceniu w stosunku do tras wskazanych w treści Załączników 10-13, jest podstawą do odpowiedniego i proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy. 20. Wymagania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem" (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, przedłoży Zamawiającemu informację na temat osób zatrudnionych na umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia (do wglądu) kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia. (* w przedłożonych kopiach umów informacje - dane wrażliwe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) powinny być anonimowe, nie podlega temu imię i nazwisko pracownika). 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu zamówienia - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z pkt 3.4.3, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
450535.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
549629.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód popłucznych z SUW w miejscowości Strzegocin gm. Kutno
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesny programista i informatyk w Grabskim."
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.