Ogłoszenie z dnia 2025-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149897/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja w 2025 r. usług specjalistycznych w ramach wczesnego wspomagania dziecka i jego rodziny z programu „ZA ŻYCIEM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Wspierania Edukacji w Olecku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281614804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 523 93 38
1.5.8.) Numer faksu: 87 523 93 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp@powiat.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcwe.olecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4fb4b83-92aa-4ebd-a62c-baaffb381cde1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja w 2025 r. usług specjalistycznych w ramach wczesnego wspomagania dziecka i jego rodziny z programu „ZA ŻYCIEM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4fb4b83-92aa-4ebd-a62c-baaffb381cde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00149864/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja w 2025 r. usług specjalistycznych w ramach wczesnego wspomagania dziecka i jego rodziny z programu „ZA ŻYCIEM”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCWE.252.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 233000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231410 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE W WOKRO w ilości 150 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121240-7 - Usługi ENT lub audiologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – ZAJĘCIA NEUROLOGOPEDYCZNE W WOKRO w ilości 200 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121240-7 - Usługi ENT lub audiologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – ZAJĘCIA NEUROLOGOPEDYCZNE POZA WOKRO w ilości 100 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121240-7 - Usługi ENT lub audiologiczne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – ZAJĘCIA PSYCHOLOGICZNE W WOKRO w ilości 150 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – ZAJĘCIA PSYCHOLOGICZNE W WOKRO w ilości 100 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – ZAJĘCIA PSYCHOLOGICZNE POZA WOKRO w ilości 50 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – ZAJĘCIA PEDAGOGICZNE/ OLIGOFRENOPEDAGOGICZNE / SURDOPEDAGOGICZNE W WOKRO w ilości 200 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – ZAJĘCIA PEDAGOGICZNE W WOKRO w ilości 200 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – ZAJĘCIA SURDOPEDAGOGICZNE W WOKRO w ilości 100 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – ZAJĘCIA PEDAGOGICZNE/ SURDOPEDAGOGICZNE W WOKRO w ilości 120 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – ZAJĘCIA PEDAGOGICZNE W WOKRO w ilości 150 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 – ZAJĘCIA PEDAGOGICZNE/ OLIGOFRENOPEDAGOGICZNE / SURDOPEDAGOGICZNE POZA WOKRO w ilości 200 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 – ZAJĘCIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ W WOKRO w ilości 100 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 – ZAJĘCIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ POZA WOKRO w ilości 50 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 – ZAJĘCIA TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH POZA WOKRO w ilości 50 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 – ZAJĘCIA REHABILITACJI RUCHOWEJ PROWADZONE PRZEZ FIZJOTERAPEUTĘ W WOKRO w ilości 120 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17 – ZAJĘCIA REHABILITACJI RUCHOWEJ PROWADZONE PRZEZ FIZJOTERAPEUTĘ W WOKRO w ilości 100 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym w WOKRO na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 18 – ZAJĘCIA REHABILITACJI RUCHOWEJ PROWADZONE PRZEZ FIZJOTERAPEUTĘ POZA WOKRO w ilości 50 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 19 – ZAJĘCIA TOMATISA / INNE ZAJĘCIA SŁUCHOWE POZA WOKRO w ilości 60 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 20 – ZAJĘCIA REHABILITACJI RUCHOWEJ, NIE PROWADZONE PRZEZ FIZJOTERAPEUTĘ (BASEN) POZA WOKRO w ilości 80 godzin:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole oraz jego rodzinie w ramach zadania z zakresu administracji rządowej - program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki a Powiatem Oleckim.
2. Przez godzinę rozumie się 60 minut zajęć dydaktycznych lub praktycznych.
3. Wykonawca będzie realizował usługę w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym poza WOKRO na terenie powiatu oleckiego na podstawie zatwierdzonego harmonogramu zajęć. Terapia w formie zajęć indywidualnych ma być realizowana na pływalni i być dostosowana do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dzieci. Realizacja zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonych niepełnosprawnością musi być prowadzona zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
4. Harmonogram świadczenia usług ustalany będzie przez Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców. Ponadto harmonogram i miejsce wykonywania usługi wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i przystępuje do realizacji po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć.
6. Więcej informacji w SWZ i załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diana Zawistowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86022714222
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Ożga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69020808607
7.3.3) Ulica: Kasprowicza
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95042801203
7.3.3) Ulica: Jeziorna
7.3.4) Miejscowość: Wieliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-404
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Sadłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83022217267
7.3.3) Ulica: Dąbrowska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbietą Domasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64041203460
7.3.3) Ulica: Środkowa
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Taraszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63090508601
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Borowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90091802762
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowość: Wieliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-404
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Angelika Głowicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90111607164
7.3.3) Ulica: Ełcka
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-404
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Borowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90091802762
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowość: Wieliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-404
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76032914945
7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Aneszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86080513669
7.3.3) Ulica: Kowalskiego
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BIOSTUDIO" KAROL BOGDAŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471232961
7.3.3) Ulica: Świętajno
7.3.4) Miejscowość: Świętajno
7.3.5) Kod pocztowy: 19-411
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie „DAĆ NADZIEJĘ” w Olecku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471447905
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" W OLECKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Pływania ŻABKA Izabela Osiecka-Żukowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471434498
7.3.3) Ulica: Zabielne
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZABELA OSIECKA-ŻUKOWSKA Szkoła Pływania Żabka
jakie przetargi wygrała firma
IZABELA OSIECKA-ŻUKOWSKA Szkoła Pływania Żabka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23INNE PRZETARGI Z OLECKA
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt. IV
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
- Rewalidacja ruchowa w formie grupowej oraz indywidualnej
- Pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem przez Zamawiającego warunków ochrony radiologicznej związanych z prowadzoną działalnością
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.